Yaşasın, baba oldum.

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
o kadar güzel büyüsün ki dünya onunla mutluluk saçsın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar uzun süren bekleyişimizin ardından Pazartesi günü kızımız Derin, dünyaya geldi.

Hayatımızın anlamı birden değişti. Tarifi mümkün değil, insan kucağına almadan anlayamıyor. Sanki insan bir anda kendinden vazgeçiyor.

Allah herkese böyle mutluluklar nasip etsin.

Tüm dostlarıma selam ve sevgiler.
ne güzel,ömrü uzun,bahtı açık olsun.
Doğumhane kapısında sigara içtin mi?
acaip keyifli oluyor.
Ben bırakmışken orda sırf o keyif için başlamıştım:)
yine bıraktım ama 15 sene sonra:)
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
torunlarınıda gorursun işallah ....
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Murat abi çok sevindim tebrikler :rendeer:
Oya ablama da selamlarımızı ve tebriklerimizi iletirsen sevinirim :)
Allah analı babalı büyütür inşallah.
Büyüsünde biran önce bende o zaman amca olurum gezilere gideriz yiğenimizle :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Allah analı babalı büyütsün bir ömür boyu beraber mutlu olursunuz inş.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler ,sağlıklı mutlu ve beraber bir ömür boyu geçireceğiniz mutlu yıllar diliyorum.Derin bebek ismide çok güzel maşAllah....:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuppppiiiiiii aramıza bir bayan motosikletçi daha katıldı.
Hoşgeldin Derin, kalıcı ve katılımcı olman ümidiyle :cherry:

Foruma girer girmez aldığım en güzel haber, Allah analı babalı büyütsün :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Allah Analı Babablı büyütsün. Ailecek mesut baahtiyar olun inşallah.
Darısı başıma artık:p tabi önce Annesini bulmak lazım :cherry:

+20 bencede..:cat:

ALLAH analı babalı büyütsün darısı basımıza hayırlı evlat olsun motosiklet tutkunu olsun sitemize üye bizlerede kardes olsun ALLAH nazardan saklasın..:cat::cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlu ugurlu gelır ınsallah :) Allah anasından babasından ayırmasın :) Cok sevındık.. :)
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Allah C.c. ßağışLasın inŞ.
Senin kızına koruma yengenin şevkati ile...
en Büyük mutLuLuk...
inŞ. iLeride pek büyük oLmucam ama ßizimde eLimizi öPer :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Biri 16 diğeri 11 yaşında 2 kızım var ve benden bahtiyarı var mı diye düşünüp dururum...

Tebrikler,en güzel günlerinizin birlikte geçmesini dilerim.
Bizim yerimize süt kokan gıdısından öpücük yollayınız....:rendeer:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Allah analı babalı buyutsun
Acılarını göstermesin hep mutlu olun inşallahh:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst