- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bilen bilir, ben çok şey çektim daha bu yaşımda. Sürekli isyan ediyordum, yalnız bir noktadan sonra. Adres vermeyim ama bir alışveriş merkezinde bir mağazaya girdim arkadaşımla ve bir kız gördüm. Engelliydi, gözü yoktu ve orası erimiş gibiydi. Saçları uzundu ve yere bakarak yürüyordu. Yani çalıştığı yerde onu ön planda değil, arka planda tutuyorlardı. Zaten görür görmez şaşırmadım, yüzüne gülümsedim. Çünkü kötü bir durum, eğer bizim engelimiz yoksa, o insanlara da engellerini hissettirmememiz gerekir.
Şimdi kendi dertlerinizi bir düşünün ve kendinizi o kızın yerine koyun. Ben koydum, gerçekten derdim yokmuş. Düşünsenize, dediğim gibi. İnsanlar tarafından hor görüleceksiniz, mesela Savcı, Doktor, Mühendis, Avukat gibi meslekleri olamayacaksınız. Üç kuruş, çok komik maaş olan Asgari ÜCRET ile hayatınızın sonuna kadar yaşayacaksınız. Belki de evlenemeyeceksiniz. Arkadaşınız sınırlı olacak, gezip tozarken biri ayy, yazık diyip moralinizi bozacak. Daha çok şey var, belki yaradana inanmıyorsunuz, kendi bileceğiniz iş ama dertlerinizi unutun, sakince düşünün, boş yere zaman kaybetmeyin.
Baksanıza dünyada ne insanlar var.
ale:
Şimdi kendi dertlerinizi bir düşünün ve kendinizi o kızın yerine koyun. Ben koydum, gerçekten derdim yokmuş. Düşünsenize, dediğim gibi. İnsanlar tarafından hor görüleceksiniz, mesela Savcı, Doktor, Mühendis, Avukat gibi meslekleri olamayacaksınız. Üç kuruş, çok komik maaş olan Asgari ÜCRET ile hayatınızın sonuna kadar yaşayacaksınız. Belki de evlenemeyeceksiniz. Arkadaşınız sınırlı olacak, gezip tozarken biri ayy, yazık diyip moralinizi bozacak. Daha çok şey var, belki yaradana inanmıyorsunuz, kendi bileceğiniz iş ama dertlerinizi unutun, sakince düşünün, boş yere zaman kaybetmeyin.
Baksanıza dünyada ne insanlar var.