yarışcımız emre akkoç u kaybettik hepimizin başı sağ olsun.

Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
bisikletine araba carpması sonucu kaybettik, allah rahmet eylesin.


Başımız sağolsun

Cenazesi Yarın 10 Haziran Sali günü Ankara Kocatepe camiinde öğle namazından sonra kaldırılacaktır.


inanamıyorum bir harika insan daha ölüme yenik düştü :/


Daha iki hafta önce tanışmıştık. Gülen yüzü ve gözleriyle karşılışalı 2 hafta oldu :( En çok da bu üzüyor beni gülüşünü ve gözlerini hatırladığım insanların ölüvermesi inanılır gibi gelmiyor. Hani uzun zamandır artık hiçbirşey eskisi gibi değil der duururuz bilmem size de olurmu? Ölüm de eskisi gibi değil :( Çookkk uzun aralıklarla uğrardı hayatımıza :( Şimdi o kadar sık uğrar olduki ben artık hızına yetişemiyorum :( Midem ve kalbim arasında bir taş bütün gün taşıyorum :( Sadece bir kaç saat tanımıştım oysa o kadar zaman dilimi içinde iyi niyetini ve insanlığına hayran kalmıştım :) Sanki öleceğini bilirmiş gibi çocuğa alelacele soru bombardımanına tutmuştum. Damdan düşer gibi o gün hayatına girdim ama o nezaketiyle bana ufak bir tur attırdı ve anlatmaya başladı iyi bir yarış ritmi nasıl olur ve çizgimin nasıl olacağı konusunda bilgiler verdi :( Allah gani gani rahmet eylesin :(

Nerden bilirdimki o gün tanıştığım insanın ölüm haberini sitelerde bugün ben vereceğim :( Fotoğraflarını ve yazışmalarını buldum :( Nickname olarak kendisine the_gulenyuz ismini takmis ne dogru bir tespit :( Bendeki Hayali öyle kaldi gülen yüzüyle :(

Ahhh ahhh keşke motor kullansaydın o gün ve korumaların olsaydı belki bu hafta antremana çıkardık :( Yine bize anlatırdın öğrendiğin tüm trikleri :(

Ailene ve o çok güzel sevdiğine sabırlar diliyorum. Gittiğin yer cennet olsun Emre'cim.

http://upload4.postimage.org/342845/photo_hosting.html

emre-5.jpg


emre-4.jpg


emre-3.jpg


emre-2.jpg


emre-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
allah rahmet eylesin hepimizin başı sağolsun allah kalanlara sabır ihsan eylesin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
10
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.

Ailesine ve tüm yakınlarına Allah sabır versin.
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Ana sayfayı açtığımda ilk bu başlığı görünce şok oldum.
Allah sevenlerine sabır versin çok acı bir durum..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
allah rahmet etsin yaa neler oluyor yarışcılar tek tek gidiyor valla çok üzülüyorum
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.
Bisikletle ya:pr:.Bu dört tekerler gerçekten delirdi bu ara.Alayı katil gibi araba kullanıyo.Hayır sadece motosiklet üzerindeykende değil.Dün arabayla trafiğe çıktım,doblo'lu bi eşşek neredeyse arkadan gelip üzerime çıkıyodu.Altımda motor varmış gibi korktum valla.
Dikkatli olalım arkadaşlar.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Allah'tan rahmet sevenlerinede sabır dilerim bu arabaların motorları bisikletlileri yayaları takmamaları çok cahilce bi yaklaşım bu tür hareketleri yapanların hepsini kınıyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bu haberi dün motor alırken orda 3 -4 motorcu arkadaşla muhabbet ederken öğrenmiştim, Çok üzülmüştüm, Allah rahmet eylesin, Ne oluyor bu millete ya yolda yürüsek bile ölüyoruz :( :salut:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
of ya ne zaman bitecek bu kazalar,camiadan bir yıldız daha kaydı,mekanı cennet olsun,geride kalanlara allah sabırlar versin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Allah rahmet eylesin
yakınlarına sabır dilerim
allah mekanını cenet eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst