- Katılım
- 16 Ara 2006
- Mesajlar
- 92
- Konu Yazar
- #1
bisikletine araba carpması sonucu kaybettik, allah rahmet eylesin.
Başımız sağolsun
Cenazesi Yarın 10 Haziran Sali günü Ankara Kocatepe camiinde öğle namazından sonra kaldırılacaktır.
inanamıyorum bir harika insan daha ölüme yenik düştü :/
Daha iki hafta önce tanışmıştık. Gülen yüzü ve gözleriyle karşılışalı 2 hafta oldu
En çok da bu üzüyor beni gülüşünü ve gözlerini hatırladığım insanların ölüvermesi inanılır gibi gelmiyor. Hani uzun zamandır artık hiçbirşey eskisi gibi değil der duururuz bilmem size de olurmu? Ölüm de eskisi gibi değil
Çookkk uzun aralıklarla uğrardı hayatımıza
Şimdi o kadar sık uğrar olduki ben artık hızına yetişemiyorum
Midem ve kalbim arasında bir taş bütün gün taşıyorum
Sadece bir kaç saat tanımıştım oysa o kadar zaman dilimi içinde iyi niyetini ve insanlığına hayran kalmıştım
Sanki öleceğini bilirmiş gibi çocuğa alelacele soru bombardımanına tutmuştum. Damdan düşer gibi o gün hayatına girdim ama o nezaketiyle bana ufak bir tur attırdı ve anlatmaya başladı iyi bir yarış ritmi nasıl olur ve çizgimin nasıl olacağı konusunda bilgiler verdi
Allah gani gani rahmet eylesin 
Nerden bilirdimki o gün tanıştığım insanın ölüm haberini sitelerde bugün ben vereceğim
Fotoğraflarını ve yazışmalarını buldum
Nickname olarak kendisine the_gulenyuz ismini takmis ne dogru bir tespit
Bendeki Hayali öyle kaldi gülen yüzüyle 
Ahhh ahhh keşke motor kullansaydın o gün ve korumaların olsaydı belki bu hafta antremana çıkardık
Yine bize anlatırdın öğrendiğin tüm trikleri 
Ailene ve o çok güzel sevdiğine sabırlar diliyorum. Gittiğin yer cennet olsun Emre'cim.
http://upload4.postimage.org/342845/photo_hosting.html
Başımız sağolsun
Cenazesi Yarın 10 Haziran Sali günü Ankara Kocatepe camiinde öğle namazından sonra kaldırılacaktır.
inanamıyorum bir harika insan daha ölüme yenik düştü :/
Daha iki hafta önce tanışmıştık. Gülen yüzü ve gözleriyle karşılışalı 2 hafta oldu
Nerden bilirdimki o gün tanıştığım insanın ölüm haberini sitelerde bugün ben vereceğim
Ahhh ahhh keşke motor kullansaydın o gün ve korumaların olsaydı belki bu hafta antremana çıkardık
Ailene ve o çok güzel sevdiğine sabırlar diliyorum. Gittiğin yer cennet olsun Emre'cim.
http://upload4.postimage.org/342845/photo_hosting.html
Son düzenleme: