Yarı Fiyatına / %50 İndirim Al / MOTOMAX

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Motomax dan ne aldıysam hep sorunlu çıktı bir daha alışveriş yapmam ne kadar ucuz olsalarda
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
199
Abicim ben şu motor aksesuarlarının gerçek fiyatlarından cok ama cok altında satıldıgını düşünüorum. Vemar kaskımı temizlemek için açttım dagıttım heryerini. Bide ne göreyim kocaman made in china yazıor. 300 tl vermiştim kaska halbuki cılkı cıktı 1-2 ayda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst