- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
motomax iyidir.
deri pantolon ha?
uuuuv ::blusssh:
gel abi gidelim bizim neyimiz eksik
motomax iyidir.
deri pantolon ha?
uuuuv ::blusssh:
Güzel kampanya.Ayrıca Motomax sattığı ürünün arkasında duran firma buda çok önemli
Anlamadım..
Sitede 1050 lira diyor gerçek fiyatına... Ama indirimli 340...
Şimdide 174 lira....
Hangi fiyat?...
174 se yarın gidip alacam .... Hatta pantolondan da...