Yarı Fiyatına / %50 İndirim Al / MOTOMAX

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motomax indirim mağazalarında yılın son kampanyası, belirli ürünlerde yarı fiyatına varan indirimlere gidildi. Aşağıdaki ve Motomax Discount Center Web sitesinde görebileceğiniz bazı ürünlerden 2.sini %50 indirimli alma fırsatı Motomax firması tarafından motosiklet tutkunlarına sunuldu.



motomaxkamp.jpg
 

Ekli dosyalar

  • motomaxindirim.jpg
    motomaxindirim.jpg
    18.8 KB · Görüntüleme: 14,005
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hey gidi o deri monta 300 TL vermiştim.::xcrying:. 300TL'nin her kuruşuna deger onda sorun yokta 174 TL olsa şikayetçi olmazdım:).Deri mont almayı düşünen arkadaşlar için süper kampanya .
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
350liraya almak var 175 e almak var ikiside aynı mont aynı mağazadan bu revamıdır bir gün içersinde enflasyon mu düştü noldu da böyle oldu
bide yırtına yırtına reklamını yaparlar utanmadan
 
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
126
Kampanya sadece internette mi geçerli yoksa mağazadan da alınabiliyor mu acaba?

Bir de kurguya dikkat, bu ürünlerden birini normal fiyata alıyorsun, ucuz olan yarı fiyatına oluyor.

Ama fiyatlar çok iyi, bering in yazlık montu çok iyi, kendime bundan, hanıma da kırmızı monttan almak istiyorum bir tane. Toplamda 300 tl hiç te fena değil..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Anlamadım..
Sitede 1050 lira diyor gerçek fiyatına... Ama indirimli 340...
Şimdide 174 lira....

Hangi fiyat?...
174 se yarın gidip alacam .... Hatta pantolondan da...
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
bir noktayı kaçırıyorsunuz. İKİNCİ ÜRÜN %50 INDIRIMLI.

dikkatlı ınceleyelım lutfen. olay yaratacak bır kampanya değil yanı. Geçen hafta 350 liraya alanlarda çok uzulmesın. ıkı arkadaş gıdıp aynı monttan almayacagınıza gore çokta sorun olmasın sızın ıçın :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
benim anladığım 1 ürün alıcaksınız sonra bu ürünleri yukarıda yazan fiyatlara alabileceksiniz yani 1. mont 349 tl 2. mont 174 tlye geliyo.eğer 2 kişi alırsanız montun teki 261 tlye geliyo kampanya bu.
geçen hafta alanlar yarı yarıya bi indirim yok sadece kafa karıştırıyor:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
İndirim

İlk mesajda görünmeyen satırlar var.Dikkat ederseniz fiyatların yanında (*)işareti var.Görünmeyen satırlarda da şöyle yazıyor:Bu fiyatlar bu ürün ikinci ürün olarak alındığı durumdaki %50 indirimli fiyattır.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mesela pantolonunda fiyatı 200,2 arkadaş gidip alınca iki pantolon 300 tlye geliyor bir tane normal fiyattan alıyosunuz 1 tanesinide %50 indirimle aslında mantıklı.
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
İyi de 174liraya alamıyorsunuz ki...

İki tane alırsanız; ilki 350tl ikincisi 175tl yani aslında tanesi 260tl'ye geliyor. Bunun için de 2 tane mont alıp 525tl para bağlamanız gerekiyor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
İyi de 174liraya alamıyorsunuz ki...

İki tane alırsanız; ilki 350tl ikincisi 175tl yani aslında tanesi 260tl'ye geliyor. Bunun için de 2 tane mont alıp 525tl para bağlamanız gerekiyor.

evet aynen öyle işte ama normalde de iki mont 700 tl şimdi alırsan kar etmiş oluyosun:cat::wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet arkadaşlar indirim 2. ürün için.Fakat şöyle birşey var mont veya pantolon alacak olan arkadaşlar birlikte gidip indirimden yararlanabilir.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ticari mantık güzelmiş, bütün ürünlere baktım en sonunda gördüm, 2.si %50 indirimli.:wiinkk:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hepsi iyi güzel de motomax ten beklemediğim bir hata " Eşinle, arkadaşınla yada yaNlız gel " demiş ticaret kişisi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst