yarDımMM

Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
4
25 agustos 1992 dogumluyum ...hem a2 hemde b sınıfı ehliyet almam mümkünmü?
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
alabilirsin
zira şuan kursu kaçırıyorum gibi :D
6 9 saatler arası kurs varda ehliyet için
(a2 & b )
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
hayır alamazsın buimkansız benım 9 agustos dogumlu arkadasım var o bizle aynı kursa geldi biz b alırken o a2 aldı yanı hala sınavına girmedık o bile a2+b alırken senın alman imkansız
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Yaşın tutsa bile ikisini aynı anda alamıyorsun bende aynı durumdaydım (yıllar önce tabi) B ve A2 'nin motor soruları farklı olduğu için ikisine ayrı ayrı girmen gerekiyor. Yani önce birinin sınavına girip kazanacaksın sonra diğerinin sadece motor sınavına gireceksin tabi direksiyon sınavları da ayrı ayrı.
Ama masrafı azaltmak için iki belgeyi bir arada çıkarttırabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst