crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 1 Ara 2007 #121 )))))))) bugun 16 tuma bastım hehe sımdı
Pınarr Katılım 29 Mar 2007 Mesajlar 3,473 1 Ara 2007 #122 crayzboyone' Alıntı: )))))))) bugun 16 tuma bastım hehe sımdı Genişletmek için tıkla ... Hee dimi yaa senin doğum günündü bugün... Nice mutlu yıllar dilerim, iyiki doğdun ::wish::
crayzboyone' Alıntı: )))))))) bugun 16 tuma bastım hehe sımdı Genişletmek için tıkla ... Hee dimi yaa senin doğum günündü bugün... Nice mutlu yıllar dilerim, iyiki doğdun ::wish::
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 1 Ara 2007 #123 COK saol ablam anasayfada sayfa actımda galıba kımse gormedı cok saol
deli mavili Katılım 20 Eyl 2007 Mesajlar 1,129 1 Ara 2007 #124 iyiki doğdun nice mutlu yıllar....:rendeer:
departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 2 Ara 2007 #126 acıl sıfalar dılıyorum kardesıme.eve cıkmasına cok sevındım.
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 2 Ara 2007 #127 aLLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. HEM HASTANA HEM DE BÜTÜN HASTALARA. kabul olur inşallah.... amin...
aLLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. HEM HASTANA HEM DE BÜTÜN HASTALARA. kabul olur inşallah.... amin...
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 3 Ara 2007 Konu Yazar #128 departed' Alıntı: acıl sıfalar dılıyorum kardesıme.eve cıkmasına cok sevındım. Genişletmek için tıkla ... eyvallah kardeşim:cat: yürekçe' Alıntı: aLLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. HEM HASTANA HEM DE BÜTÜN HASTALARA. kabul olur inşallah.... amin... Genişletmek için tıkla ... sağol, en büyük dua bu olsa gerek:rendeer:
departed' Alıntı: acıl sıfalar dılıyorum kardesıme.eve cıkmasına cok sevındım. Genişletmek için tıkla ... eyvallah kardeşim:cat: yürekçe' Alıntı: aLLAH'TAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. HEM HASTANA HEM DE BÜTÜN HASTALARA. kabul olur inşallah.... amin... Genişletmek için tıkla ... sağol, en büyük dua bu olsa gerek:rendeer:
mete_han Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 21,819 9 Ara 2007 #129 mete_han' Alıntı: P Genişletmek için tıkla ... Püşra nasılsın...mesajlarımı okuyabiliyomuşun...eyle dedi abin... hadi bakalım Püşraa sana bir soru...2+2= kaç eder...bilirsen seni attaya götürcez... öpüldün kelebeğim...dünya tatlısı püşra...hadi iyileşde seni ben nereye götürcem bilyonmu...Maçkadaki Lunaparkaaa....ama gondola binmeyelim nolurr...ben fena oluyom psikolojim jinekolijim patolojim herşeyim bozuluyo..
mete_han' Alıntı: P Genişletmek için tıkla ... Püşra nasılsın...mesajlarımı okuyabiliyomuşun...eyle dedi abin... hadi bakalım Püşraa sana bir soru...2+2= kaç eder...bilirsen seni attaya götürcez... öpüldün kelebeğim...dünya tatlısı püşra...hadi iyileşde seni ben nereye götürcem bilyonmu...Maçkadaki Lunaparkaaa....ama gondola binmeyelim nolurr...ben fena oluyom psikolojim jinekolijim patolojim herşeyim bozuluyo..
Pınarr Katılım 29 Mar 2007 Mesajlar 3,473 9 Ara 2007 #130 Gondolda beni yalnız bırakmayan Yusf'a burdan tekrar tekrar teşekkürlerimi ileteyim metehandro efendi vasıtasıyla.. Kendisiyle şu ana kadar en çok gondolda bu kadar yakın, haşır neşir bişiy olduk.. İnanır mısınız Yusf bile yusflamıştı :queen:
Gondolda beni yalnız bırakmayan Yusf'a burdan tekrar tekrar teşekkürlerimi ileteyim metehandro efendi vasıtasıyla.. Kendisiyle şu ana kadar en çok gondolda bu kadar yakın, haşır neşir bişiy olduk.. İnanır mısınız Yusf bile yusflamıştı :queen:
ÇILGIN REİS Katılım 4 Ağu 2007 Mesajlar 14 9 Ara 2007 #132 geçmiş olsun dileklerimi iletir , cenab-ı hak'tan acil şifalar dilerim ...