yardıma ihtiyacın olunca ara demiştinizya..

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sağol pinarcım
eve çıktıya, artık yanıbaşımızda okutucam ona yarın tüm mesajları
belki size msj bilr atar:)
teşekür ederim ii dileklerin iiçin:wiinkk:

Olmaz öyle sadece mesaj atmak.. Üyelik oluştursun akşama kadar geyik yapalım benimde canım sıkılıyo zaten :queen::queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Evde olmana çok sevindim Büşra.
Gökhan kardeş topici bugün okumak kısmet oldu. Kan grubum tutuyor hatta eşimin ki de gerektiğinde kan vermeye geliriz. forum dan msnme ulaşabilirsin. Ümmet abi den de tel no ma ulaşabilirsin.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Büşra kardeşime burdan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum yanaklarından öpüyorum.Yakınlarınında allah yardımcısı olsun.Bundan sonrada bizlerinde..Büşra'mızın ve ailesinin yakınları olarak yanında olduğumuzu herzaman her konuda elimizden geldiğince destek olalcağımızı bilmenizi istiyorum. Kan konusunda oldukça tecrübeli olan:) ben bu konudada elimden geldiğince (Kendi kanım tutmasada)yakınlarım,arkadaşlarım ve dostlarım sayesinde elbirliğince üstesinden geleceğiz insallah.(Pınar,Hande,Ümmet Abi,DARKDIAMOND(OĞUZ),BBR,DenizciMuzaffer ve burdan sayamadığım birçok duyarlı arkadaşım zaten hiçbirzaman yalnız bırakmazlar.) İhtiyaç duyulduğunda bende elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım bana 05359271141 no.lu telefondan ulaşabilirsiniz günün her saatinde. Sevgiyle Kal
Büşra'cım o yüzündeki gülücükler daim olsun........ Seni çoook seviyoruzzzz:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dünya tatlısı bişey Büşra Hanımefendüü...ısırırım yanaklarından ben...(ula koca kıza bebek muamelesi yaptım ya yuh bana...):queen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
kanım uymuyor ama dua ediyorum. Kan takası olabilirse Ankara kızılay'a verebilirim kanı ordan uygun kanı verirlerse
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
acil şifalar diliyorum kanım uysaydı severek verirdim fakat bursadayım ve AB yim :(
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Mevlam şifalar versin dostum.Salmayın kendinizi bu meret hastalıkta moral de çok önemli.Yeneceksiniz inşallah.Dualarımız, kalbimiz sizinle.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Evde olmana çok sevindim Büşra.
Gökhan kardeş topici bugün okumak kısmet oldu. Kan grubum tutuyor hatta eşimin ki de gerektiğinde kan vermeye geliriz. forum dan msnme ulaşabilirsin. Ümmet abi den de tel no ma ulaşabilirsin.

treşekkür ederim abi, ssanada geçmiş olsun tekrardan, iyileşmişsindir umarım:rendeer:

Çok büyük geçmiş olsun...:pale:

teşekkürler:wiinkk:

Büşra kardeşime burdan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum yanaklarından öpüyorum.Yakınlarınında allah yardımcısı olsun.Bundan sonrada bizlerinde..Büşra'mızın ve ailesinin yakınları olarak yanında olduğumuzu herzaman her konuda elimizden geldiğince destek olalcağımızı bilmenizi istiyorum. Kan konusunda oldukça tecrübeli olan:) ben bu konudada elimden geldiğince (Kendi kanım tutmasada)yakınlarım,arkadaşlarım ve dostlarım sayesinde elbirliğince üstesinden geleceğiz insallah.(Pınar,Hande,Ümmet Abi,DARKDIAMOND(OĞUZ),BBR,DenizciMuzaffer ve burdan sayamadığım birçok duyarlı arkadaşım zaten hiçbirzaman yalnız bırakmazlar.) İhtiyaç duyulduğunda bende elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım bana 05359271141 no.lu telefondan ulaşabilirsiniz günün her saatinde. Sevgiyle Kal
Büşra'cım o yüzündeki gülücükler daim olsun........ Seni çoook seviyoruzzzz:)

teşekkür ederim abicim, öle acil bi durum yok şimdilik olurda ararım mutlaka:cat:
Dünya tatlısı bişey Büşra Hanımefendüü...ısırırım yanaklarından ben...(ula koca kıza bebek muamelesi yaptım ya yuh bana...):queen:

sorma abisi, benle aynı boyda yani 1.78 boyu var, ama 15 yaşında olduu için hastanedede çocuk bölümüdne yatıyo, doğal olarak yataklarda küçük:)
garibim 1 hafta adam gibi yatamadı da hastaneye bi yatak bağışladık öle rahat yüzü gördü:)

abı ya msn ekledım dedım sen cvp vermedın pm ne bakarmısın :D

ekledim ya kardeşim:queen:

kanım uymuyor ama dua ediyorum. Kan takası olabilirse Ankara kızılay'a verebilirim kanı ordan uygun kanı verirlerse

teşekkürler, şehir dışından kimseyi yormayalım şimdilik, genede ilginiz için:rendeer:

acil şifalar diliyorum kanım uysaydı severek verirdim fakat bursadayım ve AB yim :(

dularınız yeter:cat:
Mevlam şifalar versin dostum.Salmayın kendinizi bu meret hastalıkta moral de çok önemli.Yeneceksiniz inşallah.Dualarımız, kalbimiz sizinle.

eyvallah, moralimiz çok ii, alıştık bile bu hastalığa
ufaklık zati yürüyen motivasyon kaynağı:mrgreen:
ii dilekler için teşekürler:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
spa0054ir9.jpg


kınalı yapıncak:mrgreen:

spa0057hx4.jpg


spa0056zf4.jpg




püşraaa huuu...gıııı...ıstırı Mete Handros apin yanaklarından...ne istiyon benden söyle bakam...sana gelirkene ne getireyim...lolipop mu çitosmu...:p

benim kızım Cipse CİPPİS diyor...:p


hadi bakalım hemen iyileş yoksa Çitos rafıls getirmem bak...:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
en çok fastfood özlemiş büşra
yağlı ve tuzlu şeyler yasakl oılduu için, daha çok özler
bide dioki 'abi olmassa yakarız mangalı dayarıs serumu böle boğaza karşı:) gel keyfim gel'
fırlama yaa:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
1.78 yoksun sen niye Büşra benden uzun demiyosun :queen:

Şimdi benimde canım fast-food istedi naapıcaz :pale:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ulen sana ben 1.59 demiştim dimi:)
topuklularla 1.78 oluyorum:mrgreen:
burger king ın telini verim istersen:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1.78 yoksun sen niye Büşra benden uzun demiyosun :queen:

Şimdi benimde canım fast-food istedi naapıcaz :pale:

valla benden kaçtı he doğru...ula yer elması GKN :queen:ne 1.80 i...yeme bizi şimdi...seni görmesek Ümraniyede he diycez ama biz kandırmak sana yakışmaz...duruşuna kimliğine yakışmaz...

GKN ..Karim Abdul Cabbara karşı...:queen::p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ulen sana ben 1.59 demiştim dimi:)
topuklularla 1.78 oluyorum:mrgreen:
burger king ın telini verim istersen:mrgreen:

Ne telini veriyosun olm gir yemeksepeti.com a ısmarla ordan kardeşine bi burger :queen: Ermeni kanı mı var sende nedir :queen::queen:

Yok olm topuklularla bile o boya ulaşamazsın kanımca.. Ne demişler ... yere yakından uzak durucan.. Az görüşelim biz senle:queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tmm abi ne kısıon
topukluyla 1.78 dedik:)
bu arada annem müdahale etti olaya
dioki yasemin sultan
püşra 1.73 müş hastanede ölçmüşler bende 1.77 mişim:bounce:
mete_han piinaarr naberrrrrrr:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
tmm abi ne kısıon
topukluyla 1.78 dedik:)
bu arada annem müdahale etti olaya
dioki yasemin sultan
püşra 1.73 müş hastanede ölçmüşler bende 1.77 mişim:bounce:
mete_han piinaarr naberrrrrrr:queen:

Utanmıyosun dimi annenin ağzından konuşmaya :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu mevzuyu başka konyya taşıyalım
kendi kendi konumumu baltaliyim yaa:mrgreen
ben çuvaldızı başkasına iğneyi kendime batırmayı severim:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tmm abi ne kısıon
topukluyla 1.78 dedik:)
bu arada annem müdahale etti olaya
dioki yasemin sultan
püşra 1.73 müş hastanede ölçmüşler bende 1.77 mişim:bounce:
mete_han piinaarr naberrrrrrr:queen:

abi yapma topuğunu seveyim...göz var nizam var...:pale:

atmaaa recepp din kardeşiyiz...:queen:


püşranın hatırına olsun hade...:p



ama önemli olan işlevi biliyon...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst