- Katılım
- 14 Şub 2008
- Mesajlar
- 152
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar honda beat motorum var, yaklaşık 2,5 yıldır tık demeden beni taşıdı. Geçenlerde aküsü zayıfladı ve tamamen bittiğinde de bi kaç kez ayak marşı ile çalıştırarak kullandım. Sonrasında sinyal çalışmamaya başladı, yani sinyal verdiğim zaman yanıp sönmüyorda sadece yanıyor normal far misali. Gittim aküyü şarj ettirdim, akü düzeldi ama sinyal hala aynı. Motor aşağıda dağınık vaziyette duruyo
İşi bilen arkadaşlara bi sorayım belki kendim yaparım dedim?