Yardım; sinyal yanıp sönmüyor, devamlı yanıyor

Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Arkadaşlar honda beat motorum var, yaklaşık 2,5 yıldır tık demeden beni taşıdı. Geçenlerde aküsü zayıfladı ve tamamen bittiğinde de bi kaç kez ayak marşı ile çalıştırarak kullandım. Sonrasında sinyal çalışmamaya başladı, yani sinyal verdiğim zaman yanıp sönmüyorda sadece yanıyor normal far misali. Gittim aküyü şarj ettirdim, akü düzeldi ama sinyal hala aynı. Motor aşağıda dağınık vaziyette duruyo :) İşi bilen arkadaşlara bi sorayım belki kendim yaparım dedim?
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Sinyalin Kafası iYi OLMuŞ Ondan Sönmüyordur:queen: Bi Ara Benimde BAşıma Geldi Tamirada Götürdüm Motosikletçiye Sinyaldeki Çevirme Kablosu Kopmuş Dedi Değiştirimmi Dedi BEnde Mecburen Evet Dedim Yaptı Sorun Halloldu.
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar peki bu sinyal flaşörü tam olarak neye benziyor, ne tarafta olur, pahalımıdır, kendim alıp değiştiriyim bari,
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Sinyalleri yakıp söndüren akım rölesi var. Ayakla marşa bastığınızda fazla akım gitmiş kontaktlar birbirine yapışmış olabilir gibi geldi bana. Değiştirince düzelir.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar peki bu sinyal flaşörü tam olarak neye benziyor, ne tarafta olur, pahalımıdır, kendim alıp değiştiriyim bari,

productimage-picture-rialli-flasor-scooter-modelleri-ms166213741.jpg



fiyatıda 3-5 ytl arasıdır
ama beattekı yerını tam hatırlamıyom ya on göğüste yada kafa grenajının içinde olması gerek. 3 fişli soketli elektronic.. mekanik flaşörde var piyasada
kendın değiştirebilirsin.


MS1662
FLAŞÖR SCOOTER MODELLERİ
1,80 USD + KDV
3,29 YTL (KDV Dahil)
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Başta eeraktan arkadaşıma ve cevaplarıyla yardımcı olan tüm rkadaşlar teşekkür ederim.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Flaşör görevini görmüyor..
Bacaklarda akım temassızlığı var ya da komple yanmıştır.. :)
Honda Beat'ların flaşörleri 3 bacak olmalı..Ve orjinalinde ön göğüste bulunur .
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Buldum arkadaşlar sorunu. Denem yanılma yöntemiyle buldum, marşı çalıştırdım, sinyali yanık bıraktım başladım alakalı olabilecek parçaları sökmeye. Zaten 2. denememde buldum, parçanın bacaklarını sökünce devamlıda olsa yanan sinyal ışığe kesildi, dedim tamam bulduk parçayı. Çıkartıp içini söktüm flaşörün, baktım gözle görülür bişey yok, bi iki salladım, esti siyahbeyaz tv leri gibi bi iki tokat attım, sonra taktım yerine çalışmaya başladı :) Gerçi eskisi gibi olmadı bazen yine takılıyo ama bi dhaki bakıma kafar yeter bana.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
abi süpersin

sallayıp geri takma olayı yuzyılın buluşu olacak şey aslında

bide röle ile flaşör aynı şey mi
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
bendede olmustu aynı şey.servise gittim bi bak bööle oluyo..baktı ampul patlamıs :D ampulu degistirdi sorun düzeldi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buldum arkadaşlar sorunu. Denem yanılma yöntemiyle buldum, marşı çalıştırdım, sinyali yanık bıraktım başladım alakalı olabilecek parçaları sökmeye. Zaten 2. denememde buldum, parçanın bacaklarını sökünce devamlıda olsa yanan sinyal ışığe kesildi, dedim tamam bulduk parçayı. Çıkartıp içini söktüm flaşörün, baktım gözle görülür bişey yok, bi iki salladım, esti siyahbeyaz tv leri gibi bi iki tokat attım, sonra taktım yerine çalışmaya başladı :) Gerçi eskisi gibi olmadı bazen yine takılıyo ama bi dhaki bakıma kafar yeter bana.

türk işi tamirat
Sen şimdi buna garanti de verirsin:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lambalardan biri patlamışsa da aynı şekilde devamlı yanar sönmez..... Bu da ek bilgi.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst