Yardım istedim ama pek kimse ilgilenmedi acelem war ondan k.b

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
5
mondial almayı düşünüyorum az çok bilgi sahibi oldum scooter tarzı alıcam modelinde çok kararsız kaldım 151 rs düşündüm tork u yüksek 150 hs düşündüm torku daha az ama göstergeleri güzel önerdiğiniz başka model warmıdır 2. el almayı düşünüyorum aranızdan bazıları satmayı planlıyorsa konuşa biliriz acil yardımcı olursanız çok sewinicem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst