- Konu Yazar
- #1
mondial almayı düşünüyorum az çok bilgi sahibi oldum scooter tarzı alıcam modelinde çok kararsız kaldım 151 rs düşündüm tork u yüksek 150 hs düşündüm torku daha az ama göstergeleri güzel önerdiğiniz başka model warmıdır 2. el almayı düşünüyorum aranızdan bazıları satmayı planlıyorsa konuşa biliriz acil yardımcı olursanız çok sewinicem