yardım bigisi olan varmı pls jnl 150 vibrasyon sorunu

Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
ÇÖZEMEZSİN
bende 250 lik olanı baya kullandım motorcu bi arkadaşla epey kafa patlattık ama nafile alışmaya çalış
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
31
Çark büyüt...

Ben motosiklet konusunda acemiyim.Fakat benim bir arkadaşım sneinle aynı motosikleti kullanıyor ve aynı sorunu yaşıyordu. Çark büyüterek vbrasyon sorununu en aza indirdiğini söledi.Daha düşük devir/daha az titreşim mantığından yola çıkarak bence mantıklı geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst