Yanlış yolda yürümek, doğru yolda beklemekten iyidir

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
sizce doğru bir söz mü yanlış bir sözmü :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yanlışların içinde yürümektense,
doğru yolda olup beklemeyi tercih ederim... :cat:

Kim söylemiş bunu?..
Yöneticilerimiz mi?...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yanlıştayken, önce doğruyu bulacaksın
sonra yanlışı düzelteceksin

oysa, beklediğinde, zararın olmaz.
ve kaybın daha az olur
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yanlis denilen sey,
kime göre,
neye göre yanlis?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Herkesin hayatına kimse karışamaz. Ha nasıl karışamaz ben bu şekil giyinirim, bu bayan şu şekil giyinir... Şu şekil giyinir. Yanlış yol ama nasıl bi yol, kötü yol mu? Orası sıkıntı, yürümemek lazım.
Beklemek vakit kaybı, yanlış yol da mutlu etmez. Kendi doğrularından kendi yolunu bulmalı '' bir kısım '' insan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst