- Katılım
- 29 Kas 2010
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar merhaba dün (cumartesi yani)benim 2009 model ybr ile bursa'dan istanbul'a gideyim dedim.istanbul'a gidesiye kadar herşey iyi idi.fakat daha sonra istanbul sahil yoluna girdim.farketmeden yanlış yola girdim.bilmiyorum şimdi istanbul'da oturan arkadaşlar bilirler.yol dümdüz giderken birden sağa dönüyor.ben de kaçırdım.farketmedim.polis amcam hemen dur.ben sandım ki herhalde normal bir rutin kontrol bir de baktım ceza yazıyor.dedim ne yapıyorsun.yanlış yola girdin ne olmuş dedim ilk defa bu yolu kullanıyorum.yamlış girdim yol da 5 metre ya girmişimdir ya girmemişimdir.yahu hemen caza yazılmaz ki.anlatamadım adama ilk defa geliorum dedim.yok.dedim ben işçi adamım bu neyin cezası dedim.bu kadar mı kolay ceza yazmak dedim yok.yahu bu adamlar ceza yazmaktan haz mı alıyorlar.yoksa bana ceza yazdıktana sonra prim mi alıyorlar.eğer prim olayı var ise aldığı her kuruş haram olsun.nasıl kızdım.arabalara yazamıyorlar.motorlara olunca dur bakalım.neyse ya hala kızgınlık var ama herşeyde bir hayır vardır dedim.o anda baya bir laf soktum ama adam bana mısın demedi.o adamı dövesim geldi ama allah ya sabır dedi.başını belaya sokma dedi.:jocolor: