yanlış yol caza yedim el insaf...

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Okudum yine yanlış. Çünkü o uyarı levhası değil. Trafik tanzim işareti.

Bu seferlik açıklama yapayım:

"Sollama yasak olan yerde sollama yaparsınız, hız limitine uymazsınız, hiçbir "Dur" tabelasınında ayağınız yere değmez, caddenin girişinde Kırmızı kırmızı "taşır giremez" tabelası olmasına rağmen girer, buz gibi ceza yersiniz ama;
thumb_tt-32.jpg

Bu tabelayı görür görmez tanırsınız çünkü sadece bu, işinize gelir."
Demek istemiştim.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın, yanlış okumuşum, toparlamaya çalıştım olmadı :p. Ama son kısmı konuyu yazana yazmıştım, sanki sana hitaben yazılmış gibi duruyor, onu tekrar belirteyim. Saygılar.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
Trafik kurallari konusunda son derece iyiyimdir.riayet de ederim.markete bile kaskla giderim.araba da ise emniyet kemeri takmadan kullanmam öyle bir huy edibndim.ama bu kadar bayaği bir sebepten ceza yeyince cok kizdim bir de bu cevap yazan arkadaslardan cogundan iyi bilirim trafigi ve de kurallarini o anda o levhayi gormedim veya yoktu.sonradan var mi yokmu diye ona da bakmadim gerci.karsidan da hic bir araba gelmiyordu isin ilginc tarafi kirmizi isik yaniyormus o sirada.neyse olan oldu.herseyde vardir bir hayir.kazasiz
belasiz surusler...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Benim anlamadığım da bu kadar kendinizden emin bir çoğumuzdan kuralları daha iyi bildiğinizi nerenizden çıkardığınız?
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
Simdi burada gereksiz polemiklere girmeyecem.sen once konusma tarzini gozden gecir.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Senli benli konuşmaya ne zaman başladık seninle ?

Konuşma tarzımı gözden geçirmeme gerek yok. Beğenmiyorsan yazdıklarımı okuma! Ama BENİ şüphe altında bırakacak bir söylemin olursa da rencide ederim...
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
94
Senli benli konuşmaya ne zaman başladık seninle ?

Konuşma tarzımı gözden geçirmeme gerek yok. Beğenmiyorsan yazdıklarımı okuma! Ama BENİ şüphe altında bırakacak bir söylemin olursa da rencide ederim...
ero kardeşim bak şimdi hemen de rencide ederim gibi tehditkar bir tavır kullanmışsınız.bu hoş değil seni hoşgörüye davet ediyorum.
saygılar...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
İstanbul trafiğinde güzel birşey varsa, o da tabelandırma sistemi bayağı bir oturaklı. benim eksik gördüğüm tabelandırma olayı, olmadık yerdeki sürat limitlemeleri :) viraja 30km hız yazmış. o kadar yavaş dönüyorum ki arkadan gelen hayvan beni ezmemek için duruyor. dolayısı ile bu kısıtlamalara uyamıyoruz :)... ama genel tabelandırma iyidir. mutlaka tabela varmıştır.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
ero kardeşim bak şimdi hemen de rencide ederim gibi tehditkar bir tavır kullanmışsınız.bu hoş değil seni hoşgörüye davet ediyorum.
saygılar...

Kime kardeşim dediğine dikkat et! Kardeşim dediğin 2 katın yaşında bir insan olabilir. Hoşgörüden önce karşındakine ders vermeye kalkma. Yaşını başını bil.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Sakin beyler sevgi ve saygi icerisinde sohbetimizi edelim tartisma farkli boyutlara tasinmasin sonucta yarin birgun ayni ortamda yuz yuze bakabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst