- Katılım
- 10 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,714
Okudum yine yanlış. Çünkü o uyarı levhası değil. Trafik tanzim işareti.
Bu seferlik açıklama yapayım:
"Sollama yasak olan yerde sollama yaparsınız, hız limitine uymazsınız, hiçbir "Dur" tabelasınında ayağınız yere değmez, caddenin girişinde Kırmızı kırmızı "taşır giremez" tabelası olmasına rağmen girer, buz gibi ceza yersiniz ama;
Bu tabelayı görür görmez tanırsınız çünkü sadece bu, işinize gelir."
Demek istemiştim.