- Konu Yazar
- #1
Bir yıl önce aldığım bir yol eğitimi esnasındaki gözlem videosunu yeniden izledim. Keskin virajlara yaklaşırken hem konumlanma hem de viraj içinde erken kapatma hatalarım görülüyor. Doğru konumdan yaklaşmayıp bir de erken kapatınca çıkışta bir sonraki viraja göre konum almış halde çıkamıyorum. Bu da sürüşün 4S'ini birden (Safe, Systematic, Smooth, Speed) bozuyor.
https://youtu.be/mduocIOw7_A
Şimdiki durumum daha iyidir umarım. Bir gözlem alıp bakmak lazım.
https://youtu.be/mduocIOw7_A
Şimdiki durumum daha iyidir umarım. Bir gözlem alıp bakmak lazım.