Yanında kedi köpek maması taşıyanlar?

Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Sadece çöpe giden yemek artıkları ile ülkenin tüm sokak hayvanlarının karnı doyar.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Arabanın bagajında kedi maması bulunduruyorum sahile falan gittiğimde kedilere veriyorum. ara sokakta falan rastgelirse durup verdiğim de oldu. Evimde de scottish fold ırkı bir kedimiz var. Kedi sevgisi bulaştırdı bize. Migrosta satılan 6-7TL lık paketlerden alırım zaman zaman.
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
185
Hayvanları ve ağaçları yaratan kim?

Konuyu neden gereksiz yere çekiyorsunuz abi? "Yaratmak"tan kastı "üretmek" adamın. Sokakta dolaşan köpek ırklarının kaçı doğal ırk? Genleriyle oynanmış yapay ırk çoğu. Arkadaş da ondan bahsetmiş. Ki aslında doğru yazdığı, sen iki köpek genini birleştirirsen, ortaya yeni bir ırk "yaratmış" olursun. Sen yapmadan önce öyle bir ırk yoktu çünkü. Ufak şeylere takılıp birisini linç etmeye gerek yok.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
http://www.imgim.com/2016-09-24-photo-00000691.jpg

arka çantamda eksik olmaz dostluk maması bu da geçen günden
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
köpek doğal bir hayvan değil, insanın yarattığı bir hayvan, avlanamaz, doğada yaşayamaz. beslenmesi ve kısırlaştırılması gerekir
yaz günü sıcak bağların arasında gelincik geziyor biz de zeytinin altında oturuyoruz bizim köpek üzüm bağının altından bir kaptırdı görmen lazım gelinciği yakaladı öldürdü
yemek konusuna gelince gelinciği yemedi bıraktı öylece çünkü gittiğimiz zaman elimiz boş gitmiyor marketlerden tavuk kemiği bulamazsam fırından ekmek illa bir şeyler alır götürürüm
bizim köpek derken bizim bağ evinin mesken tutmuş evin önünde boş yer var üstü kapalı orada yatıyor biz geldiğimiz de evin çevresinde duruyor
köpek cinslerini pek bilmem ama sokak köpeğine benziyor
bunu niye anlattım dersen avlanamaz diye bir şey yok
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ağaçlar nasıl insan olmadan yaşayamaz koca amazonu belediyemi suluyor
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Kediye köpeğe hazır mama gibi zırva şey verenlere tavsiyem birkaç gün kendiniz sadece gofretle beslenin, ölmezsiniz yeyin yeyin gofret yeyin...yazık o hayvanlara...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Arkadaşlar ben her zaman yanımda şu 100 gramlık paketlerden taşıyorum. Ama her kedi yemiyor marka vermiyeceğim.
Yanında taşıyan veya hayvan besleyen arkadaşlar tavsiye edebileceğiniz bir mama var mı? Ama küçük paketleri olan bir mama olursa daha iyi olur.

Kediler mama konusunda seçicidir.Hele birileri tarafından sürekli beslenen bir kedi ise ve karnı toksa en iyi mamayı verseniz de yemez.:) Yani her kedinin severek yiyeceğiz bir mama yok.Ama kedi olsun köpek olsun çok aç oldu mu ne bulursa yer.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Valla bizim kediler hiç seçmiyor ne versem yiyorlar marka ayırt etmiyorlar saolsunlar :queen:

Köpeklerim de öyle yakında beni yiyecekler korkuyorum :queen:
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
37
eğer bu besleme alışkanlığını sürekli yapacaksanız migrostan aldığınız 100gr. paketler internetten 15 kg'lik aldığınız mamalardan pahalıya gelecektir. Tavsiyem, internet'den istediğiniz (en ucuzu 60 tl) 15 kg'lık kuru mama alıp, bir poşete koyun ve bolca verin. Ben yaş mama, kuru mama da taşıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

insanların yediği bir çok gıda hayvanların sindirim sistemine zararlı. kaliteli hazır mamaların içinde hem hayvansal hem bitkisel protein ve vitaminler var. sizin dediğiniz, danaya; sürekli ot yiyor yazık hayvana demek gibi...
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Yakın zamana kadar kedi köpek maması diye birşey öyle sağda solda satılmazdı bu zamana kadar hiçbirine birşey olmadı cips gofret gibi şeyleri aç olduklarında mecburen yiyiyorlar bi arkadaşın dediği gibi.

Bu resmi " peki neden kendi istediğiniz şeyi yemeliyim " diyede algılayabiliriz :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Cips gofretten kastım o mamaların bunlardan farkı yok, yesemmi yemesemmi hadi kondu hatrın olsun diye yiyeyim şemali hayvanların yüzlerinden okuyabiliyorum...
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Apartmana zaten giremezler. Bahçeye yaptıkları dışkılarının yaydığı kokudan bahsediyorum. Ayrıca sokakta başıboş hayvan olmasından hoşlanmasam da yaşam haklarına saygım var. Apartman ve bahçesi benim yaşam alanım. Kendi alanım dışında beslenmelerine bir itirazım yok zaten.
hiç bir kedi ortalığa pislemez,kum veya toprağı eşeler işini görür üstünüde kapatır,çoğu insandan daha temizdir kediler,köpek deseydiniz dediğiniz doğru olabilirdi,çünkü köpekler uluorta çişini dışkısını yapar ve çeker gider

neticede hepsi hayvan insanlara muhtaç,bende motorumda ufak pet şişede yem taşıyorum
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Konuyu neden gereksiz yere çekiyorsunuz abi? "Yaratmak"tan kastı "üretmek" adamın. Sokakta dolaşan köpek ırklarının kaçı doğal ırk? Genleriyle oynanmış yapay ırk çoğu. Arkadaş da ondan bahsetmiş. Ki aslında doğru yazdığı, sen iki köpek genini birleştirirsen, ortaya yeni bir ırk "yaratmış" olursun. Sen yapmadan önce öyle bir ırk yoktu çünkü. Ufak şeylere takılıp birisini linç etmeye gerek yok.

Kimseyi linç etmeye çalışmadım aslına bakarsanız.
Oradaki yaratmak kelimesinin TDK'da ki karşılığına bakınız lütfen.
Konuyu çokta uzatmanın bir manası yok zaten. Doğru bilinen bir yanlışın düzeltilmesi de bu kadar sıkıntılı olmamalı bence.
Saygılar.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Yakın zamana kadar kedi köpek maması diye birşey öyle sağda solda satılmazdı bu zamana kadar hiçbirine birşey olmadı cips gofret gibi şeyleri aç olduklarında mecburen yiyiyorlar bi arkadaşın dediği gibi.

Bu resmi " peki neden kendi istediğiniz şeyi yemeliyim " diyede algılayabiliriz :)

[url]https://i.hizliresim.com/ODdoLD.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Cips gofretten kastım o mamaların bunlardan farkı yok, yesemmi yemesemmi hadi kondu hatrın olsun diye yiyeyim şemali hayvanların yüzlerinden okuyabiliyorum...

Aç kalmasından iyidir yani. Bir de sokak hayvanları için değil de ev kedileri için söylediğiniz yanlış olabilir. Kedi mamalarında hepsinin içindeki besin değerleri yazıyor. Kedinin ihtiyacı olan vitamin ıvır zıvır ne ise onlar da içinde bulunuyor. Örnek olarak kısırlaştırılmış kedi maması royal canin marka kilosu 30-40 lira civarında. Ne vermeliyiz kediye. Normal ev yemeği mi. Yağlı ve baharatlı uygun değil. Şekerli şeyler uygun değil. Sürekli et yemesi uygun değil. Bu üretilen kuru mamaların içinde tahıl ve sebze çeşitli olanları da var. Hayvanın daha sağlıklı ve uzun ömürlü olması için kaliteli kuru mama yedirmek gerekiyor. Hep aynı şeyi yesek biz de sıkılırız o yüzden arasıra ıslak mama, jöleli ya da soslu mama veriyorum. Yemek yerken yanıma gelirse çok az bir parça peynir sosis falan veriyorum. Pudingin dibini yalatıyorum. Ne yapak :) sokaktakiler zaten çöpleri de fazlasıyla karıştırıp artık yemekleri buluyorlar. Verdiğimiz kuru mamayı da yiyorsa bu hayvan aç kalmış demektir.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Yakın zamana kadar kedi köpek maması diye birşey öyle sağda solda satılmazdı bu zamana kadar hiçbirine birşey olmadı cips gofret gibi şeyleri aç olduklarında mecburen yiyiyorlar bi arkadaşın dediği gibi.

Bu resmi " peki neden kendi istediğiniz şeyi yemeliyim " diyede algılayabiliriz :)

[url]https://i.hizliresim.com/ODdoLD.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

Cips gofretten kastım o mamaların bunlardan farkı yok, yesemmi yemesemmi hadi kondu hatrın olsun diye yiyeyim şemali hayvanların yüzlerinden okuyabiliyorum...

Sanırım daha önce kedi yada köpek beslemediniz.Hayvanlar tadı hoşlarına giden bir mama yada yemek oldu mu her gün sıkılmadan yer.5 yıldır evde kedi besliyorum 5 yıldan fazla ara sıra sokaktaki hayvanları besliyorum.Kuru kedi mamalarının içinde kedilerin günlük besin ihtiyaçlarının hepsi var.Ama sırf değişiklik olsun diye ara sıra yaş mama veriyoruz.Ara sıra ben yemek yerken kedi yanıma gelirse yemekten bir parça veririm.Bazı yemekleri yerler bazen köfte,salam,peynir gibi gıdalar da olsa burun kıvırır gider kendi mamasını yerler.Yani hayvanlarda hadi bugün mantı yiyeyim hadi bugün değişiklik olsun imam bayıldı yiyeyim durumu yok.Sevdikleri şeyleri yerler.Hele hele kedilere istemediği sevmediği şeyi yediremezsiniz.Bir de çikolata gofret demişsiniz ama aklınızda bulunsun özellikle köpeklere kesinlikle ama kesinlikle tatlı şekerli gıdalar VERMEYİN.Yüksek miktarda şeker köpekleri öldürebilir.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Ben de ara sıra köpekler için yanıma pedigree'nin rodeo çiğneme çubuklarından alıyorum, işin ilginç yanı bir çok sokak köpeği hemen ilgilenmiyor, bazıları neredeyse hiç ilgilenmiyor ancak evcil olanlar ya da sokağa terk edilmiş evcil olanlar hemen tüketiyor, içindekiler açısından zengin de ola hep kuşkum var hayvanları seviyoruz ancak onlara kimyasal bir şey mi yediriyorum diye düşünüyorum, tabi çöplerin içinden neler yiyordur diye düşününce mecburen verdiklerim daha sağlıklı geliyor.

Kediler için ara sıra tavuk ciğeri veriyorum, mamalardan daha sağlıklı geliyor.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Oyle 1 tllik paketlerdeb almayin cok dandik bende almistim bazilari yemiyor bile. Temizmama.comdan bonacibo aliyoruz 15 kilo evden cikarken kucuk buz dolabi posetlerine dolduruyoruz dagitiyoruz. Daha uygun fiyatli olsun dersen micho mamayi da yiyorlar o da temizmamadan. Bu markalRi petshop ve hepsiburada da bulabilirsin ama temizmama firmanin sitesi oldugu icin daha uygun, digerlerinde fiyati satildigindan daha pahali oluyor sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

Mama yedirmek gofret yemek gibi birsey degildir.Ezbere atip tutmayin Allah askina.
Ucuz mamalar cook faydali degil icerik olarak zayiflar ama sokaktakilerin karni doyar. Sokakta bebek bezi kemiren hayvan gordum ben. Hic yoktansa o ucuz mamalar daha iyidir.
Sokakta onca kediye, kopege hergun kazanla et pisiremezsin veya 5 kilosu 300tl olan kaliteli mama alsan para yetistiremezsin.

Evde ki kedimde mama yiyor ama evde ve tek oldugu icin et icerigi yuksek tahilsiz kaliteli mama ve +kaliteli yaş mamayla destekliyorum.
Saglik kontrollerini, kan testlerini yaptiriyorum sukur hicbir eksikligi yok. Cok saglikli.
Ev yemeklerine donup bakmiyor bile biz yerken.
Hangi mamayi yedirdigin onemli.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Köfte salam peynir yemiyorlarsa onlar kedi köpek değildir :)

Yok valla bildigin sokak kedisi. Yavruyken sokakta bulmustum evde bakiyorum simdi 3 yasinda. Kofte salam yemez. Sadece baligin yumusak beyaz yerini derisinden ayirinca yer.Peynirin tuzsuz olanindan biraz yer.

Kofte ve salamda bi dunya tuz ve baharat var. Ac veya ot gibi kuru mama yiyen hayvan kofteyi salami bayila bayila yer ama evde "dogru durust" beslenen kedi yemez. Kendi yiyeceklerini seviyor cunku.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst