Hayvanları ve ağaçları yaratan kim?
yaz günü sıcak bağların arasında gelincik geziyor biz de zeytinin altında oturuyoruz bizim köpek üzüm bağının altından bir kaptırdı görmen lazım gelinciği yakaladı öldürdüköpek doğal bir hayvan değil, insanın yarattığı bir hayvan, avlanamaz, doğada yaşayamaz. beslenmesi ve kısırlaştırılması gerekir
Arkadaşlar ben her zaman yanımda şu 100 gramlık paketlerden taşıyorum. Ama her kedi yemiyor marka vermiyeceğim.
Yanında taşıyan veya hayvan besleyen arkadaşlar tavsiye edebileceğiniz bir mama var mı? Ama küçük paketleri olan bir mama olursa daha iyi olur.

hiç bir kedi ortalığa pislemez,kum veya toprağı eşeler işini görür üstünüde kapatır,çoğu insandan daha temizdir kediler,köpek deseydiniz dediğiniz doğru olabilirdi,çünkü köpekler uluorta çişini dışkısını yapar ve çeker giderApartmana zaten giremezler. Bahçeye yaptıkları dışkılarının yaydığı kokudan bahsediyorum. Ayrıca sokakta başıboş hayvan olmasından hoşlanmasam da yaşam haklarına saygım var. Apartman ve bahçesi benim yaşam alanım. Kendi alanım dışında beslenmelerine bir itirazım yok zaten.
Konuyu neden gereksiz yere çekiyorsunuz abi? "Yaratmak"tan kastı "üretmek" adamın. Sokakta dolaşan köpek ırklarının kaçı doğal ırk? Genleriyle oynanmış yapay ırk çoğu. Arkadaş da ondan bahsetmiş. Ki aslında doğru yazdığı, sen iki köpek genini birleştirirsen, ortaya yeni bir ırk "yaratmış" olursun. Sen yapmadan önce öyle bir ırk yoktu çünkü. Ufak şeylere takılıp birisini linç etmeye gerek yok.
Yakın zamana kadar kedi köpek maması diye birşey öyle sağda solda satılmazdı bu zamana kadar hiçbirine birşey olmadı cips gofret gibi şeyleri aç olduklarında mecburen yiyiyorlar bi arkadaşın dediği gibi.
Bu resmi " peki neden kendi istediğiniz şeyi yemeliyim " diyede algılayabiliriz
[url]https://i.hizliresim.com/ODdoLD.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Cips gofretten kastım o mamaların bunlardan farkı yok, yesemmi yemesemmi hadi kondu hatrın olsun diye yiyeyim şemali hayvanların yüzlerinden okuyabiliyorum...
Yakın zamana kadar kedi köpek maması diye birşey öyle sağda solda satılmazdı bu zamana kadar hiçbirine birşey olmadı cips gofret gibi şeyleri aç olduklarında mecburen yiyiyorlar bi arkadaşın dediği gibi.
Bu resmi " peki neden kendi istediğiniz şeyi yemeliyim " diyede algılayabiliriz
[url]https://i.hizliresim.com/ODdoLD.jpg[/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Cips gofretten kastım o mamaların bunlardan farkı yok, yesemmi yemesemmi hadi kondu hatrın olsun diye yiyeyim şemali hayvanların yüzlerinden okuyabiliyorum...
Köfte salam peynir yemiyorlarsa onlar kedi köpek değildir![]()