- Katılım
- 20 Tem 2007
- Mesajlar
- 493
Cok geçmiş olsun :rendeer:
Yinede bunu gelişme olarak görüyorum Şöför durup gelmiş buda bir gelişmedir arkadaşlar POLYANNAcılık oynayaılm biraz:cherry:
Yinede bunu gelişme olarak görüyorum Şöför durup gelmiş buda bir gelişmedir arkadaşlar POLYANNAcılık oynayaılm biraz:cherry: