Yan yattık artcında misafırım istanbuldan

Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Cok geçmiş olsun :rendeer:
Yinede bunu gelişme olarak görüyorum Şöför durup gelmiş buda bir gelişmedir arkadaşlar POLYANNAcılık oynayaılm biraz:cherry:
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
görmedim ne demek. böyle mazeret mi olur. madem görmedin madem o gözler bir işe yaramıyor o zaman al sana brus lii tekniği deyip adamın 2 gözünü de çıkaracaksın :cherry:
şaka bir yana geçmiş olsun
geçen gün benim başıma da benzer birşey geldi. adam kavşağa girişte , tali yolda bekliyor , ben de tıngır mıngır ana yol üzerinden kavşağa doğru giriş yapıyorum. göz teması sağlandı herşey yolunda. derken ,,, zırt diye adam çıkmasın mı kavşağa. ulan noluyo ne ayak der gibi başladım el kol sallamaya ama adam gayet mülayim kuzu gibi bakıyor :silent:

neyse kavşağı geçtikten sonra bir baktım ki benim utanmaz sol sinyal yanıp sönmekte :mrgreen:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Çok geçmişler olsun her ikinize de...

Neyi anlamıyorum ;

4 tekerli çeyrek beyinli adamların gözlerinin içine bakıyorum da görmedim diyorlar ya ;


pisi pisine öldürmeye teşebbus gibi birşey...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
büyük geçmiş olsun ikinizede
allahtan altına alıp sürüklememiş görmedim deyip dewam ederdi öküzoğlu öküz:farao:

gecmiş olsun kardeşim allah beterinden saklasın
alper noldu biliyormusun dün sabah amcan yolu ortalamış gidiyor ne sag ne sol kornaya bastım gitsene kardeşim orda yol var diyor oküz sag mı sol mu nerden gidicen karar ver diyince kızıyorlar gecmeye kalksak usmuze gelirler ne diyeyim bende 4b teker kulanıyorum ama adamı sinir ediyorlar
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bununla geçmiş olsun,dönerken sinyal vermek sağı solu kontol etmek hak getire malesef!
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
11
yaw abi geçmiş olsun diyelim ne diyelim valla antep grubunda bir nazar var üzerlik yakıp motorlara nazar boncuğumu assak ne gecen haftada ben arabayla bir çocuğa çarptım ya nasıl moralim bozuldu çok üzüldüm allah bunlarla gecmiş etsin
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
kardeşlerime geçmiş olsun.motorcu aradabir düşer kalkar.:salut:
sagol gursel kardeşim düşmeden gıtmeyıde ögrenmeliyiz
büyük geçmiş olsun ikinizede
allahtan altına alıp sürüklememiş görmedim deyip dewam ederdi öküzoğlu öküz:farao:
öküzki ne öküz
aydemir ikinizede büyük geçmiş olsun.bu üzücü kazayı .tekrar yaşamassınız inş.
teşekürler ümmet abi yolun acık olsun
görmedim ne demek. böyle mazeret mi olur. madem görmedin madem o gözler bir işe yaramıyor o zaman al sana brus lii tekniği deyip adamın 2 gözünü de çıkaracaksın :cherry:
şaka bir yana geçmiş olsun
geçen gün benim başıma da benzer birşey geldi. adam kavşağa girişte , tali yolda bekliyor , ben de tıngır mıngır ana yol üzerinden kavşağa doğru giriş yapıyorum. göz teması sağlandı herşey yolunda. derken ,,, zırt diye adam çıkmasın mı kavşağa. ulan noluyo ne ayak der gibi başladım el kol sallamaya ama adam gayet mülayim kuzu gibi bakıyor :silent:

neyse kavşağı geçtikten sonra bir baktım ki benim utanmaz sol sinyal yanıp sönmekte :mrgreen:
sen nekdar dıkkat edersen boş
:rendeer:geçmiş olsun Aydemir :rendeer:
sagol kross delisi
cok cok geçmiş olsun.allaha emanetiz bu trafikte
iki tekeriz ya ondan allaha emanetız
Çok geçmişler olsun her ikinize de...

Neyi anlamıyorum ;

4 tekerli çeyrek beyinli adamların gözlerinin içine bakıyorum da görmedim diyorlar ya ;


pisi pisine öldürmeye teşebbus gibi birşey...
bende aynen öyle dedım adam mal mal bakıyor bana
geçmiş olsun........................
teşekürler hanımefendi..
yaw abi geçmiş olsun diyelim ne diyelim valla antep grubunda bir nazar var üzerlik yakıp motorlara nazar boncuğumu assak ne gecen haftada ben arabayla bir çocuğa çarptım ya nasıl moralim bozuldu çok üzüldüm allah bunlarla gecmiş etsin
evet ibo bir kurşun dökturelim mt ye
:cyclopsan:pale: ikinizede çok çok geçmiş olsuuunn

teşekürler tugce
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
Cok geçmiş olsun :rendeer:
Yinede bunu gelişme olarak görüyorum Şöför durup gelmiş buda bir gelişmedir arkadaşlar POLYANNAcılık oynayaılm biraz:cherry:

dostum şoför gelmedi adam hiçbirşey yokmuş gibi aracını park etti aydemir kardeş adama bağırdı gelde marifetini gör diye ancak ozaman geldi yoksa sığır gibi devam edecek.aklıma geldikce sinirim oynuyo. yanımıza geldikten sonra sizi hastaneye götüreyim falan diyip özür dileyince nispeten sakinleştik..yoksa ne olurdu o sinirle bilemiyorum..:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst