Bajaj Kawasaki'nin ninja motosikletlerinin bazılarını üreten Ayrıca %48.1 Ktm 'nin hissedarı olan ünlü bir hindistan firması. Ayrıca Bajaj motosikletler yurtdışında Kaawasaki adı altında satılmakta . Bence bilmeden sallamamak lazım.
http://www.chinamotortrade.com/upimg/2014052723401561.jpg
O köşede ne yazıo bi baksana hahaha
webingo kardeşim,bu konuda bende fikrimi belirtmek isterim,,tamam bajaj yurtdışında sizin söylediğiniz gibi kawasakinin adı altında satılıyor olabilir ancak bu onun kawasaki ile aynı kalitede olduğunu göstermez
mesela örnek vermek gerekirse ,,dacia da renaultun adı altında satılıyor ama kesinlikle bir Renault değil vede olamaz,zaten kendi araçlarının arasına sokmuyor satarken,ayrı bir standı var
bunun yanında seat ve skoda da volkwagenin kanatları altında satılıyor ama kendi araçlarının arasında değil ayrı bir bölümde satıyor,,örnekler çoğaltılabilir,,arçeliğin altusu,vestel in regali gibi,,,kalite kesinlikle aynı değil
bajajda bir kawasaki,honda yamaha kesinlikle değil ve olamazda zaten ama çin motoruda değil onlardan çok daha iyidir,,sapla samanı karıştırmamak lazım