yamaha'mı honda'mı ?

Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
185
abi şimdi kawasaki isterim tabiki ama bütçe karşılamıyor internetten araştırdım biraz yedek parçası yakıtı oldukça yüksekmiş
şimdi yamaha almayı çok istiyorum agresif duruşu filan hastasıyım ama bir yandada yedek parça çok pahalı diyolar bu yüzden kaza yaparım diye korkuyorum
hondaya gelirsek o kadarda agresif bi duruşu yok pek hoşuma kaçmadı ama yedek parçası filan yamahanınkine bakarsan daha ucuz kafamda fırtına kopuyo ne yapmalıyım :(

Kardeşim o zaman Pulsar 200RS al tertemiz sıfır 10 liraydı sanırım yada biraz küsüratlı bir şey işte. Üste kalan parayla da sigorta plaka masraflarını halledersin hala üste paran kalır ona da şöyle iyisinden motorunun rengiyle uyumlu ekipman alırsın. Eğer sıfır alacaksan en temiz yolu budur.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Is motosiklet olunca marka takintim yok. Hepsine mavi boncuk dagitacagim...

Honda ve yamaha diyorum :)
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Neden bajaj deil, bak o marka da guzel bence bajaj al hem fiyatta uygun markacı olmamak gerekli , Sen onu dene bak begenmezsen satarsın herkes cok memnun ,
Ne kadar çok şey biliyonuz da hemen yorumlara atlıyonuz bajaj kim abi Ada'm Honda Yamaha diyo bajaj kim ?? Alt sınıf bi motor alacam gücüm Honda'ya Yamahaya yetmiyor demiyor, oldu olacak çinlide Öner..
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Bajaj Kawasaki'nin ninja motosikletlerinin bazılarını üreten Ayrıca %48.1 Ktm 'nin hissedarı olan ünlü bir hindistan firması. Ayrıca Bajaj motosikletler yurtdışında Kaawasaki adı altında satılmakta . Bence bilmeden sallamamak lazım.
2014052723401561.jpg


O köşede ne yazıo bi baksana hahaha
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
KAwasaki al kafan rahat olsun, Bajaj da alabilirsin, Ama KTm daha sağlam gibi geliyor. Bmw hepsini döver.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Once ekipmanini tamamlamalisin sonra kalam butce ile motor bakmani tavsiye ediyorum. 13 bin km de r25 im var , 0 km aldim 2016 model. 1000 bakimi 145 tl idi honda icin 100 yazmislar. Kiyaslama olsun.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Bajaj Kawasaki'nin ninja motosikletlerinin bazılarını üreten Ayrıca %48.1 Ktm 'nin hissedarı olan ünlü bir hindistan firması. Ayrıca Bajaj motosikletler yurtdışında Kaawasaki adı altında satılmakta . Bence bilmeden sallamamak lazım.http://www.chinamotortrade.com/upimg/2014052723401561.jpg

O köşede ne yazıo bi baksana hahaha

webingo kardeşim,bu konuda bende fikrimi belirtmek isterim,,tamam bajaj yurtdışında sizin söylediğiniz gibi kawasakinin adı altında satılıyor olabilir ancak bu onun kawasaki ile aynı kalitede olduğunu göstermez
mesela örnek vermek gerekirse ,,dacia da renaultun adı altında satılıyor ama kesinlikle bir Renault değil vede olamaz,zaten kendi araçlarının arasına sokmuyor satarken,ayrı bir standı var
bunun yanında seat ve skoda da volkwagenin kanatları altında satılıyor ama kendi araçlarının arasında değil ayrı bir bölümde satıyor,,örnekler çoğaltılabilir,,arçeliğin altusu,vestel in regali gibi,,,kalite kesinlikle aynı değil

bajajda bir kawasaki,honda yamaha kesinlikle değil ve olamazda zaten ama çin motoruda değil onlardan çok daha iyidir,,sapla samanı karıştırmamak lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
2 aydır araştırmışsın, iyi yapmışsın. Herkes farklı şeyler söylüyor demişsin ve konu açmışsın. 2 aylık araştırmanda herkes nasıl farklı şey söylüyorsa bu konuda da herkes farklı şey söyleyecektir. Yapman gereken şu. Kimseye hangisi iyi diye sorma. Önce kendi içinde R25'i, sonra kendi içinde CBR250'yi araştırıp kendince bir fikir edin. Ancak ondan sonra, şüphede kaldığın noktaları, herkes farklı konuşuyor diye bir genelleme yaparak değil, şunun şurasıyla bunun burası nasıl gibi belirterek sorarsan o kısımlar da aydınlanır ve nihai karar verebilirsin. Yoksa, hangisi daha iyi diye sormak çok sağlıklı sonuç vermeyecektir.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Ne kadar çok şey biliyonuz da hemen yorumlara atlıyonuz bajaj kim abi Ada'm Honda Yamaha diyo bajaj kim ?? Alt sınıf bi motor alacam gücüm Honda'ya Yamahaya yetmiyor demiyor, oldu olacak çinlide Öner..

Hocam size sanırım bajaj ın nasıl bir firma olduğunu webingo nun yazdığı bilgiler yeterli gelecektir. Yok ben ikna olmadım öyle böyle değil fena halde klavye şampiyonuyum diyosan, sana başarılar diler biraz araştırıp öyle gelmeni tavsiye eder sağlıcakla kal der kaçarım ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eyl 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahya kardeş ben de senin gibi honda mı yamaha mı alsam diye düşündüm sonra yamaha aldım ve çok memnunum. İyiki yamaha aldım. Performansından, şeklinden, 250'lik sesinden vs vs çok memnunum. Servis konusuna gelince serviste fazladan vericeğin 50 100 liraya değer bir motor. Hepsini geçtim başıma gelen bir mesele var ki iyiki yamaha dedirtti. İkinci el aldığım motorun servis garantisi yoktu ve bir mağduriyetim oluştu. Yamaha müşteri hizmetleriyle görüşmemin ardından mağduriyetimi giderip motorumu garanti kapsamı altına aldılar. Bu yüzden yamaha'yı tavsiye ediyorum :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst