Yamaha'dan 1 aydır gelmeyen motor, fikir arayışındayım.

Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Yeni kasa mavi r25 için bende geçen perşembe yamaha antalya dadaş motorla görüştüm, ellerinde kırmızı ve siyah var ama mavinin 9. aya kadar gelmeyeceğini söylediler.

Dadaş motorla ilgili google haritadan yorumları okursan 3te 1nin şikayetçi olduğunu görürsün. Ben ordan motosiklet aldığıma şahsen pişman oldum. Gerçekten bayiyi sevmedikleri kadar var.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Fakat Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Bayiden kaynaklı bir durum yok. Değilse bayi zaten Mavi yok demişti, ama merkezden "tedarik ederiz" yanıtını alınca sözleşme yaptık.

Diğer taraftan Yamaha'nın olmsuz dahi olsa cevap vermemesi çok uygunsuz bir davranış. Ötv ve fiyat için sorduğum iki soruya da 24 saat içinde yanıt verdiler. Yamaha'dan bir yetkili ile bir görüşme şansım olsa ah..

Dostum, sen bilirsin yine ama git siyah al, kırmızı al. Nedir ki yani renk takıntısı bu kadar. 9 yıl önce araba almaya gitmiştim. Niyetim kırmızı idi, sıfır km. Ellerinde kalmadığını, beklersem getirebileceklerini söylediler. O an bayide siyah vardı, gerek yok bunu alıyorum dedim, satış evraklarını imzaladım aldım. Bana sorarsan gönlünde yatan motor modelini değiştirmek yerine, kafandaki renk kriterini değiştir, mis gibi al bir tane siyah ya da kırmızı R25 bin.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
64 yıllık ömrümde hiç anlayamadığım konudur renk takıntısı . Yalnız kırmızı olunca + 20 nm tork ilave oluyo.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Dostum, sen bilirsin yine ama git siyah al, kırmızı al. Nedir ki yani renk takıntısı bu kadar. 9 yıl önce araba almaya gitmiştim. Niyetim kırmızı idi, sıfır km. Ellerinde kalmadığını, beklersem getirebileceklerini söylediler. O an bayide siyah vardı, gerek yok bunu alıyorum dedim, satış evraklarını imzaladım aldım. Bana sorarsan gönlünde yatan motor modelini değiştirmek yerine, kafandaki renk kriterini değiştir, mis gibi al bir tane siyah ya da kırmızı R25 bin.

R25 in yeni kasasında şöyle bir durum var (şahsi fikrim tabi). Mavi dışındaki renkler motorun hatlarını göstermiyor. Hatta kırmızı renk gözümde Java gibi göründü. 3 rengin de canlısını gördüm.
Araba alırken de bayide beyaz yoktu, getirtelim dediler. Ellerindeki renk Apollo mavi diye bi renk miş. Baktım güzel görünüyor, aldık. Beyaza takılmadım.
R25 de o ikilemde kaldım, uzun sürmedi.:) Kırmızı veya siyah alıp geçeyimmi dedim. Baktım ve vazgeçtim. :) Başka motor alırım daha iyi dedim.
Neyse, bayi pazartesi-çarşamba arası kesin dedi, bakalım nolacak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

64 yıllık ömrümde hiç anlayamadığım konudur renk takıntısı . Yalnız kırmızı olunca + 20 nm tork ilave oluyo.

Yıllar önce de yabancı müzik dinlediğimde bana sorarlardı "ne anlıyorsun" diye. O soruya hiç yanıt veremedim. Ama dinlediğim müzik bir takıntı değil, bir zevk. Bu da öyle.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
R25 in yeni kasasında şöyle bir durum var (şahsi fikrim tabi). Mavi dışındaki renkler motorun hatlarını göstermiyor. Hatta kırmızı renk gözümde Java gibi göründü. 3 rengin de canlısını gördüm.
Araba alırken de bayide beyaz yoktu, getirtelim dediler. Ellerindeki renk Apollo mavi diye bi renk miş. Baktım güzel görünüyor, aldık. Beyaza takılmadım.
R25 de o ikilemde kaldım, uzun sürmedi.:) Kırmızı veya siyah alıp geçeyimmi dedim. Baktım ve vazgeçtim. :) Başka motor alırım daha iyi dedim.
Neyse, bayi pazartesi-çarşamba arası kesin dedi, bakalım nolacak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------



Yıllar önce de yabancı müzik dinlediğimde bana sorarlardı "ne anlıyorsun" diye. O soruya hiç yanıt veremedim. Ama dinlediğim müzik bir takıntı değil, bir zevk. Bu da öyle.

Gönlüne göre olsun o zaman dostum. Şimdiden kazasız belasız sürüşler, tekerin hep düz bassın. Apaçilik yapma, egzoz yaptırıp geceleri uyuyan insanları uyandırıp küfür yeme :)
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Gönlüne göre olsun o zaman dostum. Şimdiden kazasız belasız sürüşler, tekerin hep düz bassın. Apaçilik yapma, egzoz yaptırıp geceleri uyuyan insanları uyandırıp küfür yeme :)

Düz bassın derken, viraja girmeyelim mi yani? :p Şaka. Çok teşekkürler. Allah herkesi kazadan korusun.

Apaçilik yaşında değilim ama, egzozun trafikte duyulur olması açısndan üsturuplu şekilde ses yapması konusunda arayışlarım olacak. Geçen gün gözümün önünde bir motosikletçiyi yanında giden araba duymadı çarpacaktı. Acemi olduğumdan gözüm korktu. Değilse, fazla ses beni bıktırır, kafam kaldırmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst