R25 in yeni kasasında şöyle bir durum var (şahsi fikrim tabi). Mavi dışındaki renkler motorun hatlarını göstermiyor. Hatta kırmızı renk gözümde Java gibi göründü. 3 rengin de canlısını gördüm.
Araba alırken de bayide beyaz yoktu, getirtelim dediler. Ellerindeki renk Apollo mavi diye bi renk miş. Baktım güzel görünüyor, aldık. Beyaza takılmadım.
R25 de o ikilemde kaldım, uzun sürmedi.

Kırmızı veya siyah alıp geçeyimmi dedim. Baktım ve vazgeçtim.

Başka motor alırım daha iyi dedim.
Neyse, bayi pazartesi-çarşamba arası kesin dedi, bakalım nolacak?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
Yıllar önce de yabancı müzik dinlediğimde bana sorarlardı "ne anlıyorsun" diye. O soruya hiç yanıt veremedim. Ama dinlediğim müzik bir takıntı değil, bir zevk. Bu da öyle.