- Katılım
- 6 Mar 2019
- Mesajlar
- 89
- Konu Yazar
- #1
18 Mart'ta 2019 Mavi R25 siparişi verdim. Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Bayiden kaynaklı bir durum yok. Merkez ha bugün ha yarın derken bugüne kadar oyaladı. Cuma günü mail attım merkeze, Pazartesi tekrar attım, bugün yine yazdım ama tenezzül edip cevap vermiyorlar. Oysa ÖTV indirimi ve fiyat konusunda sorduğum iki soruya 24 saat içinde cevap vermişlerdi. Şimdi merkezi aradım bir yetkili ile görüşmek için ama call center çıktı ve kayıt oluşturdu.
Yamaha'nın olumsuz dahi olsa dönüş yapması gerekir diye düşünüyorum. Ne bileyim, bekleyin filan desin. Getirtemiyoruz desin. Ama mail ile bunu yazıp hukuki bir sorun yaşamaktan mı çekiniyorlar acaba (ki çok saçma). Daha malı getirmeden sorun yaşatan bir firmadan, satış sonrası neler yapar?
Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da "sakin ol, bu kadar bekledin" diyor. Sizce ne yapayım?
Yamaha'nın olumsuz dahi olsa dönüş yapması gerekir diye düşünüyorum. Ne bileyim, bekleyin filan desin. Getirtemiyoruz desin. Ama mail ile bunu yazıp hukuki bir sorun yaşamaktan mı çekiniyorlar acaba (ki çok saçma). Daha malı getirmeden sorun yaşatan bir firmadan, satış sonrası neler yapar?
Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da "sakin ol, bu kadar bekledin" diyor. Sizce ne yapayım?