Yamaha'dan 1 aydır gelmeyen motor, fikir arayışındayım.

Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
18 Mart'ta 2019 Mavi R25 siparişi verdim. Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Bayiden kaynaklı bir durum yok. Merkez ha bugün ha yarın derken bugüne kadar oyaladı. Cuma günü mail attım merkeze, Pazartesi tekrar attım, bugün yine yazdım ama tenezzül edip cevap vermiyorlar. Oysa ÖTV indirimi ve fiyat konusunda sorduğum iki soruya 24 saat içinde cevap vermişlerdi. Şimdi merkezi aradım bir yetkili ile görüşmek için ama call center çıktı ve kayıt oluşturdu.

Yamaha'nın olumsuz dahi olsa dönüş yapması gerekir diye düşünüyorum. Ne bileyim, bekleyin filan desin. Getirtemiyoruz desin. Ama mail ile bunu yazıp hukuki bir sorun yaşamaktan mı çekiniyorlar acaba (ki çok saçma). Daha malı getirmeden sorun yaşatan bir firmadan, satış sonrası neler yapar?

Bir tarafım 28 gün süren bu bekleyişe sinir yapıyor ve Yamaha'dan dönüş dahi yapmadığı için iğne bile alma diyor. Bir tarafım da "sakin ol, bu kadar bekledin" diyor. Sizce ne yapayım?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ben olsam başka markalara yelken açmıştım. Hem para vereceğim hem çokomel olmayacak!
 
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
90
Yeni kasa mavi r25 için bende geçen perşembe yamaha antalya dadaş motorla görüştüm, ellerinde kırmızı ve siyah var ama mavinin 9. aya kadar gelmeyeceğini söylediler.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Ben olsam başka markalara yelken açmıştım. Hem para vereceğim hem çokomel olmayacak!

İki tekerde abs olup, 2. el piyasası olan, Konya'da servisi bulunann ve bu fiyat aralığında başka da alternatif bulamadım. Yoksa naked olmasına rağmen CF moto 250Nk ve Benelli'nin 2 farklı modeli çok kafama yatmıştı. Varsa öneriniz bakarım.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
bence zarf at.
siparişimi iptal etmek istediğini söyle ne verdiysen paranı geri iste
siz motoru göndermiyorsunuz sizi bekleyemem de. hemen işini hallederler.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Sözleşmede süre ile ilgili birşey yazmıyor mu? Sözleşmeyi oku.

Maalesef yok. Böyle olacağını bilsem elimle eklerdim. Gerçi satıcılar sonradan eklenen ibareler olursa anlaşma yapmıyor, o da ayrı konu. Burada asıl konu, Yamaha merkezin getirtiriz diyip, sonradan artık ne olduya getirtememesi. Açıkça söylese bu kadar bozulmam. Artık 1 ay sonra gelmemesini de kabul edemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

bence zarf at.
siparişimi iptal etmek istediğini söyle ne verdiysen paranı geri iste
siz motoru göndermiyorsunuz sizi bekleyemem de. hemen işini hallederler.

O kadar tok satıcı ki Yamaha şu anda. Kırmızı ve Siyah alırsan al. Değilse önemli değil modundalar.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Bu motosiklet camiasında şunu gördüm : bugün yarın bugün yarın deyip 2 ay 3 ay beklettikleri bile olur,alıştık artık
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
kaporayı geri alıp temiz cbr250 alsan rahat edersin
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Nk 250 yi kullananlar beğeniyor motoru, bi bak istersen forumda sayfası var. Servis olarak mondial baktığı için konya da da vardır. Kaça anlaştın bilmiyorum ama en azından biraz para da cebine kalır :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bayi ile konuşun, merkeze bayi ulaşsın. Kesin bir tarih veremiyorlarsa iptal edilir.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89

Acemiyim. ABS siz yapamam. Zaten usta bile olsam ABS şart. Panik anında hiç bir ustalık, ABS nin sağladığı kontrollü frenlemeyi sağlamayamaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Yamaha merkez halen cevap vermiyor. Bugün de mail attım. Japon ahlakı, Türkiye'ye girince mutasyon geçirmiş. Eyyyy Yamaha, sen kimsin de cevap vermiyorsun. :)
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Bende motorumu satip 0 bi r25 alip rodajini kendim yapip binmek istiyorum ama mavi renk olmayisi ve bu fiyatlarla vazgectm. Ninja 300 alirim o paraya
Sizin yerinizde olsam baska bayilerle ve markalarda gorusurdum, elimde paramla 1 ay motor beklemem ben olsam
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Bende motorumu satip 0 bi r25 alip rodajini kendim yapip binmek istiyorum ama mavi renk olmayisi ve bu fiyatlarla vazgectm. Ninja 300 alirim o paraya
Sizin yerinizde olsam baska bayilerle ve markalarda gorusurdum, elimde paramla 1 ay motor beklemem ben olsam

Alternatif yok ki Konya'da. Sıfır olsun niyetindeyim. İki tekerde abs olup, 2. el piyasası olan, Konya'da servisi bulunan ve bu fiyat aralığında başka da alternatif bulamadım.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Muhatabınız Yamaha merkez değil, anlaşma yaptığın bayidir. Ne zaman stoklara geleceği ile ilgili bilgiye ancak bayi ulaşabilir eğer onlar da net yanıt veremiyorlarsa kaporayı geri alın.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Muhatabınız Yamaha merkez değil, anlaşma yaptığın bayidir. Ne zaman stoklara geleceği ile ilgili bilgiye ancak bayi ulaşabilir eğer onlar da net yanıt veremiyorlarsa kaporayı geri alın.

Fakat Bayi, merkezden teyit alarak getirteceğini söyledi ve kapora verip sözleşme yaptım. Bayiden kaynaklı bir durum yok. Değilse bayi zaten Mavi yok demişti, ama merkezden "tedarik ederiz" yanıtını alınca sözleşme yaptık.

Diğer taraftan Yamaha'nın olmsuz dahi olsa cevap vermemesi çok uygunsuz bir davranış. Ötv ve fiyat için sorduğum iki soruya da 24 saat içinde yanıt verdiler. Yamaha'dan bir yetkili ile bir görüşme şansım olsa ah..
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
162
Cevap alabileceğin yer bayi. Eğer bayi merkezden cevap anlamıyorsa sen zaten alamazsın hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst