Yamaha Zamlarına Boykot (Fuarda Standa Gitme Protestosu) Duyurulur

Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Oldu olacak fuar girişinde Ybr 125 yakalım bir tane (Benimki olmaz :) )
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
1 eylül 2014 tarihinde 2.15 olan dolar şu an tl karşısında en yüksek değerinde ve siz diyorsunuz ki markalar neden zam yapıyor. tamam honda'nın fiyat arttırımına gitmesinin bir başka sebebi, artık otomobilden gelen kar ile motosiklet departmanını finanse etmiyor oluşu. o nedenle fiyat artışları normal.

ötv-kdv lerin ne kadar etkili olduğunu şuradan görebilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/141933-yamaha-2015-fiyat-listesi.html

Hökümeti eleştirmeyin kardeşim :D Ayıptır. Hep yamaha lobisi hep.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Yamahanın R25 modelini beğendim Siyah olanı nedense getirmemişler, ola ki getirmeden zam yaparlar ise fuarda benden çekecekleri olur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün bayideydim.mt 125 in 12.250 liste fiyatını 9.950 ye çekmişler .yalnız 14 model.. bilginize....(diğerlerinde de kampanya var..)Fuarda dahada çekeceklerdir. ancak elde kalan 14 modelleri bitirmeye çalışıyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst