protesto edilmesi gereken firma değil ötv ve kdv olmalı bence[/QUOTE ]
Süpersin kembo
:cat:
hahahaha çok iyiydi bu tebrik ederimOldu olacak fuar girişinde Ybr 125 yakalım bir tane (Benimki olmaz)
1 eylül 2014 tarihinde 2.15 olan dolar şu an tl karşısında en yüksek değerinde ve siz diyorsunuz ki markalar neden zam yapıyor. tamam honda'nın fiyat arttırımına gitmesinin bir başka sebebi, artık otomobilden gelen kar ile motosiklet departmanını finanse etmiyor oluşu. o nedenle fiyat artışları normal.
ötv-kdv lerin ne kadar etkili olduğunu şuradan görebilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/141933-yamaha-2015-fiyat-listesi.html
Oldu olacak fuar girişinde Ybr 125 yakalım bir tane (Benimki olmaz)