Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Egzoz taktırmadan önce 195 basabilmiştim Ankara yolunda ve üstünü gördüm diyen yalan söylüyordur kesiciye 195' te giriyor diyordum meğer kesici 196' daymış kat iptalli egzoz takınca 196' yı görmek bana da nasip oldu :)

 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Egzoz taktırmadan önce 195 basabilmiştim Ankara yolunda ve üstünü gördüm diyen yalan söylüyordur kesiciye 195' te giriyor diyordum meğer kesici 196' daymış kat iptalli egzoz takınca 196' yı görmek bana da nasip oldu :)

https://www.youtube.com/watch?v=SjBb6NTOc0A

güzel sürüyosun sana bişey sormak istiyorum
kat iptali yapınca herhangi bir sorun yaşadın mı?

ben 1 aydır düşünüyorum slip on tipli akrep takılı ama kat iptal yaparsam sorun yaşarım diye
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
güzel sürüyosun sana bişey sormak istiyorum
kat iptali yapınca herhangi bir sorun yaşadın mı?

ben 1 aydır düşünüyorum slip on tipli akrep takılı ama kat iptal yaparsam sorun yaşarım diye

Kaliteli markaların full sistem egzozları ile kat iptalinde sorun yok ama kat iptal etmeden slip-on takmanın bi anlamı yok, daha doğrusu slip-on takmanın ses harici bi faydası yok :cherry:
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Kaliteli markaların full sistem egzozları ile kat iptalinde sorun yok ama kat iptal etmeden slip-on takmanın bi anlamı yok, daha doğrusu slip-on takmanın ses harici bi faydası yok :cherry:

evet öyle gümbür gümbür ses çıkmıyor zaten ara boru yaptırıp kat iptali düşünüyorum ama
ya bişey olursa
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
İyi geceler motordaşlar :)
Uzun süre devirli ve seri vites değiştirerek sürdüğümüzde motor sanki spor moda geçiyor kavrama kısalıyor, tepki artıyor. Işıkta dursak çok daha agresif hızlanıyor falan bunun sebebi teknik bir şey midir? hep sorucam merak ediyorum neden kaynaklanıyor bu? :)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Sihirli rakama 4 kala...

3 te kalıyooooo :queen: :thumleft: :thumleft:
PQk08b.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
40
Arkadaşlar yurt dışından getirttiğiniz radyatör koruma linki verebilir misiniz? Ve takması zor mu acaba?
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
54
Arkadaşlar yurt dışından getirttiğiniz radyatör koruma linki verebilir misiniz? Ve takması zor mu acaba?

Ben aliexpress'ten getirttim ancak takmadım. Neden derseniz, zaten sık sık fan açan bir motor olduğu için radyatör koruma aparatı aldığı havayı azaltır mı diye aklıma düştü ve takmaktan vazgeçtim.
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar başlangıç motoru olarak R25 i önerirmisiniz daha önce vitesli kullanmadım elektrikle motor kullandım sakin yerlerde ama 4 yıl profesyonel bisiklet yaptım trafik caddeye alışığım araba ne yapacak durma dönme vs cevaplarınız için herkese teşekkür ederim :)
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar motor sık sık fan açıyor ama 5 dk veya biraz daha uzun sürüyor fanın kapanması bu normal mi
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
94
Arkadaşlar bide lastik olarak michelin pilot street kullanıyorum, frene biraz sert basınca arka lastik uzun süre kaydırıyor. Rosso 2 veya Metzeller almalımıyım? Metzeller pist lastiği diyorlar, suya girince diğer lastiklerden daha kötü kayarmış kış da geliyor, önerileriniz nedir
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkadaşlar bide lastik olarak michelin pilot street kullanıyorum, frene biraz sert basınca arka lastik uzun süre kaydırıyor. Rosso 2 veya Metzeller almalımıyım? Metzeller pist lastiği diyorlar, suya girince diğer lastiklerden daha kötü kayarmış kış da geliyor, önerileriniz nedir

kuru havalarda rosso2 yağışlı havalarda michelin iyi diye okumuştum ben rosso2 kullanıyorum daha yağmurda kullanmadım deneyemedm
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
2
arkadaşlar mrb.Sizlerin tecrübe sahibi olduğunuzu düşünerek bişey sormak istiyorum.Daha önce motor kullanmışlığım hele hele vitesli kullanmışlığım yok.Yamaha R25 almayı ve bunda sürüşü öğrenmek istiyorum bana yorum yazarak yardımcı olmanızı bekliyorum.İnş önümüzdeki hafta almayı düşünüyoırumda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst