Ankarada kimlervar görüşelim bi ara
Egzoz taktırmadan önce 195 basabilmiştim Ankara yolunda ve üstünü gördüm diyen yalan söylüyordur kesiciye 195' te giriyor diyordum meğer kesici 196' daymış kat iptalli egzoz takınca 196' yı görmek bana da nasip oldu
https://www.youtube.com/watch?v=SjBb6NTOc0A
güzel sürüyosun sana bişey sormak istiyorum
kat iptali yapınca herhangi bir sorun yaşadın mı?
ben 1 aydır düşünüyorum slip on tipli akrep takılı ama kat iptal yaparsam sorun yaşarım diye
Kaliteli markaların full sistem egzozları ile kat iptalinde sorun yok ama kat iptal etmeden slip-on takmanın bi anlamı yok, daha doğrusu slip-on takmanın ses harici bi faydası yok :cherry:
Egzoz taktırmadan önce 195 basabilmiştim Ankara yolunda ve üstünü gördüm diyen yalan söylüyordur kesiciye 195' te giriyor diyordum meğer kesici 196' daymış kat iptalli egzoz takınca 196' yı görmek bana da nasip oldu
https://www.youtube.com/watch?v=SjBb6NTOc0A
Sihirli rakama 4 kala...
Arkadaşlar yurt dışından getirttiğiniz radyatör koruma linki verebilir misiniz? Ve takması zor mu acaba?
Ben aliexpress'ten getirttim ancak takmadım. Neden derseniz, zaten sık sık fan açan bir motor olduğu için radyatör koruma aparatı aldığı havayı azaltır mı diye aklıma düştü ve takmaktan vazgeçtim.
Arkadaşlar motor sık sık fan açıyor ama 5 dk veya biraz daha uzun sürüyor fanın kapanması bu normal mi
Arkadaşlar bide lastik olarak michelin pilot street kullanıyorum, frene biraz sert basınca arka lastik uzun süre kaydırıyor. Rosso 2 veya Metzeller almalımıyım? Metzeller pist lastiği diyorlar, suya girince diğer lastiklerden daha kötü kayarmış kış da geliyor, önerileriniz nedir
Arkadaşlar 2017 yamaha modelleri hangi ayda bayilere dağıtılıyor