Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
121
Geçmiş olsun sizde birşey varmı :silent: Hiç detayda vermemişsiniz, jantlar o hale geldiğine göre baya şiddetli bir kaza olmuş sanırım
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Arkadaşlar bazen vites değiştirirken tak diye ses geliyor bu neden olur?

birinci viteste arada bende de yapıyordu, üst viteslerde pek yok ama. servise sordum, yapar abi dediler. daha önce kullanmış olanlarla da konuştum yapıyor arada diyor onlarda.

Bende birşey sormak istiyorum, kuyruk çantası almak istiyorum da çok pahalı. aliexpress'e de baktım orda da çok pahalı bunu uyguna çözmenin bi yolu var mıdır? bahsettiğim çantalar şu şekil olanlar;

XS-305-Kumas-Arka-Koltuk-Cantasi_49248_5.jpg

Kuyruk-Cantasi-Tailbag-Cargobag-_2471_2.jpg


ikincisi daha çok içime sinen.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
55
Geçmiş olsun sizde birşey varmı :silent: Hiç detayda vermemişsiniz, jantlar o hale geldiğine göre baya şiddetli bir kaza olmuş sanırım

Teşekkürler bende bisey yok dusmedim. 60 70 civari hizla sola virajda giderken yanyana 3 4 cukur cikti karsima mecbur birine dustum bu hale geldi bayagi bir cukurdu
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
40
Selam arkadaşlarım abilerim bende kırmızı beyaz R-25 ile aranıza katıldım...
Motorun üstündeki aksesuarlar
-Koruma Takozu
-Katlanır plakalık (ilk günden ceza yedik :queen: )
-Michelin Pilot Street (aldığımın ertesi günü çamlıyayladan gelirken arka lastik patladı)
-Photon Xenon Effect
Ufak şansızlıklar yaşadık Allah beterinden korusun
Bikaçtanede foto atalım... (Bi maşallah alırız)

 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Selamlar buna bakabilirsin ben böyle bir çözüm buldum.foto yu paylasicam



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

birinci viteste arada bende de yapıyordu, üst viteslerde pek yok ama. servise sordum, yapar abi dediler. daha önce kullanmış olanlarla da konuştum yapıyor arada diyor onlarda.

Bende birşey sormak istiyorum, kuyruk çantası almak istiyorum da çok pahalı. aliexpress'e de baktım orda da çok pahalı bunu uyguna çözmenin bi yolu var mıdır? bahsettiğim çantalar şu şekil olanlar;

http://www.feyizoglu.com/images_buyuk/f48/XS-305-Kumas-Arka-Koltuk-Cantasi_49248_5.jpg
http://www.motosikletaksesuarlari.com/images_buyuk/f71/Kuyruk-Cantasi-Tailbag-Cargobag-_2471_2.jpg

ikincisi daha çok içime sinen.


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Kuyruk üstü çanta almadım. Evde bulunan sırt çantanız veya torba şeklinde çantanız varsa benim yaptığım şekilde kullanabilirsiniz. Bu yontemde hayati önem taşıyan noktalar var. Kaliteli malzeme ve dogru baglama sekli. (Ahtopot fiyat 50 tl , bağlama kayışı 25 tl. Daha sonra bağlama şekline çok dikkat etmeniz gerekiyor.) Bu yöntemle canakkale eskisehir bursa yaptım. Alicaginiz malzemeler kaliteli olmak zorunda ve her 100 km de bir veya motorun çok zıpladıgini bozuk yollar tumseklerdrn gecitiginizde durup kontrollerini yapmalısınız çanta kaymamis baglamalar gevşemiş olmali. Ilk yolculugumda 9 tl ye bir ahtopot almıştım. Çanta kurtulup tekere girdi cok şanslıyım ki kırmızı ışıktan kalkışta oldu yani ben 500 km yolu bitirip eve girmeden 50 metre önce. Daha sonra bu malzeme ve dogru baglama ile 1500 km yol yaptım hic sorun yaşamadım 140 160 km lerde süratlerle. Soru olursa yardimci olmaktan mutluluk duyarım. Kolay gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
İzmirin meşhur yollarıyla r25 imtihanı...... :silent:

içim yandı. geçmiş olsun

teşekkürler ilk kez fanlı motor kullanmak böle bişey :) düşündürüyor insanı
tam park ederken motorun ısısının arttığını farkediyorum bazen fan açıyor kendisi sonra. Bu esnada stop edip gitmek mi doğru olan yoksa fanın durmasını beklemek mi çözemedim :) arabalarda stop etsekte fan çalışmaya devam ediyordu ama bunda durum farklı.

Selam arkadaşlarım abilerim bende kırmızı beyaz R-25 ile aranıza katıldım...
Motorun üstündeki aksesuarlar
-Koruma Takozu
-Katlanır plakalık (ilk günden ceza yedik :queen: )
-Michelin Pilot Street (aldığımın ertesi günü çamlıyayladan gelirken arka lastik patladı)
-Photon Xenon Effect
Ufak şansızlıklar yaşadık Allah beterinden korusun
Bikaçtanede foto atalım... (Bi maşallah alırız)
hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:49 ----------

Bu arada bende canavarı yeni aldım 2 haftalık.
OEBka4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Kuyruk üstü çanta almadım. Evde bulunan sırt çantanız veya torba şeklinde çantanız varsa benim yaptığım şekilde kullanabilirsiniz. Bu yontemde hayati önem taşıyan noktalar var. Kaliteli malzeme ve dogru baglama sekli. (Ahtopot fiyat 50 tl , bağlama kayışı 25 tl. Daha sonra bağlama şekline çok dikkat etmeniz gerekiyor.) Bu yöntemle canakkale eskisehir bursa yaptım. Alicaginiz malzemeler kaliteli olmak zorunda ve her 100 km de bir veya motorun çok zıpladıgini bozuk yollar tumseklerdrn gecitiginizde durup kontrollerini yapmalısınız çanta kaymamis baglamalar gevşemiş olmali. Ilk yolculugumda 9 tl ye bir ahtopot almıştım. Çanta kurtulup tekere girdi cok şanslıyım ki kırmızı ışıktan kalkışta oldu yani ben 500 km yolu bitirip eve girmeden 50 metre önce. Daha sonra bu malzeme ve dogru baglama ile 1500 km yol yaptım hic sorun yaşamadım 140 160 km lerde süratlerle. Soru olursa yardimci olmaktan mutluluk duyarım. Kolay gelsin

teşekkürler cevabınız için.
aynen bana bunlardan lazım da işte onu düşünüyorum bende, 200lira ağa vereceğime yurtdışından falan türkiyeden daha uyguna kuyruk çantası çözebileceğim bi yer varsa diye aranıyorum. aliexpresste 1-2 bişey var hoşuma giden ama. kimse de bişey demedi.

TAICHI-RSB308-motorcycle-tail-bag-luggage-bag-backseat-bag-send-waterproof-cover.jpg_640x640.jpg

http://www.aliexpress.com/item/TAIC..._9&btsid=3d870992-30f8-4e92-a707-53d1e14fc13f
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
teşekkürler cevabınız için.
aynen bana bunlardan lazım da işte onu düşünüyorum bende, 200lira ağa vereceğime yurtdışından falan türkiyeden daha uyguna kuyruk çantası çözebileceğim bi yer varsa diye aranıyorum. aliexpresste 1-2 bişey var hoşuma giden ama. kimse de bişey demedi.

http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1txtA...eat-bag-send-waterproof-cover.jpg_640x640.jpg
http://www.aliexpress.com/item/TAIC..._9&btsid=3d870992-30f8-4e92-a707-53d1e14fc13f

Ozelden bir msj attım.
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
herkes bedavaya mı aldı, ne yaptı

mavisi için konuşuyorum indirimi bırak üzerine aksesuar takıp zorla aksesuarı da satıyorlar bayiler. Çünkü şuanda mavi r25 yok hiç bir bayi de kolay kolay. sıra var hep. ben uzun uğraş sonucu kocaeliden kalkıp izmire gidip bi bayiden almıştım o da ağzından açırmıştı bende var diye :) arkadaşı için tutuyormuş. onun dışında hiçbir bayi de yoktu.
Sonuç: Mavi R25 15,950TL den ucuza çok zor bu sene için
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
55
Arkadaslar Merhaba yukarda jantlarımı paylasmistim bugün tamir ettirmek üzre Tornaciya gittim 200 tl ye iki jantıda düzeltebilirim dedi.sizce ne yapmalıyım güvenebilirmiyim tamiri sağlam olurmu sıfır alırsam 2000 tl masrafim olacak saygilar.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Merhaba arkadaşlar geçen gün 1000 bakımını yaptırdım.Yamaha İstanbulda. Bakım ücreti olarak 170 tl ödedim.Sizinkiler ne kadar tuttu ?
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Her zamanki gibi parlattık sürüşe hazır ama bakım geldi :cherry:
Yıkandı temizlendi cilalandı Motor kısmının alt bölümü komple katalizörün boş bıraktıgı bölüme kadar temizlendi :mrgreen:
rE8PaP.jpg
[/url][/IMG]
znldo9.jpg
[/url][/IMG]
Mkgq37.jpg
[/url][/IMG]
Y4WzoD.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Her zamanki gibi parlattık sürüşe hazır ama bakım geldi :cherry:
Yıkandı temizlendi cilalandı Motor kısmının alt bölümü komple katalizörün boş bıraktıgı bölüme kadar temizlendi :mrgreen:
[url=http://hizliresim.com/rE8PaP][url]http://i.hizliresim.com/rE8PaP.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/znldo9][url]http://i.hizliresim.com/znldo9.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/Mkgq37][url]http://i.hizliresim.com/Mkgq37.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/Y4WzoD][url]http://i.hizliresim.com/Y4WzoD.jpg[/url][/url]

sende bendeki gibi slip on tipli akrep vardı neden değiştirdin

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Bugün dikkatsizliğim sonucu derin bi çukura girdim acaba önemli bi hasar olmuşmudur motorda

normal kullandığında ufak tefek çukurlara tümseklerden geçinde tak tuk diye ses çıkmıyosa bişey olmamıştır
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
19
Arkadaşlar kazadan sonra ön kafa değişimi için yurdısından sipariş getirtilicek ama bunun süresini bilen var mı suana kadar tam 18 gün geçti hala bir haber yok daha önce yaşamış olan var mı süreyi bilen ?
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
dün sabah farkettim elimle çıkardım sonra lastiği kontrol edip 50-60 km sürdüm deneme amaçlı inmemişti.
0ymlbW.jpg
[/url][/IMG]
1NMVYA.jpg
[/url][/IMG]
sonra tam eve dönmek için motoru otoparka bıraktım ki bunu gördüm.2-3 saatte 2.vida girmiş malesef.Fitil attık mecburen 15 tl.
Y4rqB6.jpg
[/url][/IMG]
ZY7MVG.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst