Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
duyman lazım duyman duymadan anlayamazsın :D o alevin yaptıgı dalga ahahaha :queen: yanlz fena oldu ya ktm rc390 var arkadaşta onun egzoz sesini duysan gümbür gümbür ötüyodu o biçim bnmki onun sesi kıstı resmen :cherry:

töbe töbe kanıma giriyo :D

video çek bakalım bi dinleyelim nasılmış merak ettim

ama bişi dicem benimki slip on tipli ufak olanlardan seninkinden değil
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
12
S.A BEYLER BENDE 2. EL BİR R25 ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUMKİ TAA SU YAG POMPASI KİNETİK SORUNUNU GÖRENE KADAR. GERİ CAGIRMA OLAYI NE OLDU, İKİNCİ EL ALSAKMI ALMASAKMI :s .
ŞİMDİ ASGARİ ÜCRET ALIYORUM KREDI CEKTİM HEPSİNİ MOTORA YATIRACAGIM EGER ÖYLE ARIZA CIKARSA KALDIRAMAM..
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
5
Hepsini mi çağıracaklar yoksa bir kısmını mı? Sizin ki kaç model? Büyük ihtimal üretim yılına göre çağırırlar diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
S.A BEYLER BENDE 2. EL BİR R25 ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUMKİ TAA SU YAG POMPASI KİNETİK SORUNUNU GÖRENE KADAR. GERİ CAGIRMA OLAYI NE OLDU, İKİNCİ EL ALSAKMI ALMASAKMI :s .
ŞİMDİ ASGARİ ÜCRET ALIYORUM KREDI CEKTİM HEPSİNİ MOTORA YATIRACAGIM EGER ÖYLE ARIZA CIKARSA KALDIRAMAM..

bende kredi çektim 2. motorum için şuanda 4 tane kilit bir branda örttüm garajda yatırıyorum.
xmax a biniyorum hala şu geri çağrılma olayı çözülene kadar yatırıcam motoru.

eğer motorda sorun çıkarsa motor için harcayacak 100 lira bile param yok çünkü

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

bende kredi çektim 2. motorum için şuanda 4 tane kilit bir branda örttüm garajda yatırıyorum.
xmax a biniyorum hala şu geri çağrılma olayı çözülene kadar yatırıcam motoru.

eğer motorda sorun çıkarsa motor için harcayacak 100 lira bile param yok çünkü

şimdi yamaha yıldızı aradım xmax ı her zaman götürdüğüm servis

geri çağrılma yok diyor

napsam bilemedim biniyim mi yatırıyım mi
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Selam beyler,bende çağırildim. 12 temmuz randevu verdiler. Şasi den bakıyorlar piyango kime vurursa. Bu arada motoru yıldızdan almıştım fakat servis full ersoy da. Ersoy cagirdi beni.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
şasi no sorgulamasını biz yapamıyor muyuz acaba

üstad 2016 lar yok işin içinde 2014 ilk gelen parti ve 2015 de belli bi tarih arasında gelen partiler de sadece yağ pompası ve debriyaj dan bişi degişecek alacak olan arkadaşlarda korkmadan alsnlar sonçta degişecek 2 parça da sağ taraftaki debriyaj kapanın orda sıkıntı yapmayın yani :D
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
üstad 2016 lar yok işin içinde 2014 ilk gelen parti ve 2015 de belli bi tarih arasında gelen partiler de sadece yağ pompası ve debriyaj dan bişi degişecek alacak olan arkadaşlarda korkmadan alsnlar sonçta degişecek 2 parça da sağ taraftaki debriyaj kapanın orda sıkıntı yapmayın yani :D

aslında sorun değil motoru kullanırken bişi olsa gene garantiden yaparlar da

ben sevmiyorum yalda kalıp motorun çekilmesini bekleyip eve metrobüsle gitmeyi :D
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
üstad 2016 lar yok işin içinde 2014 ilk gelen parti ve 2015 de belli bi tarih arasında gelen partiler de sadece yağ pompası ve debriyaj dan bişi degişecek alacak olan arkadaşlarda korkmadan alsnlar sonçta degişecek 2 parça da sağ taraftaki debriyaj kapanın orda sıkıntı yapmayın yani :D

eyvallah kardesim sagoalsın böyle bi mesaj bekliyordum birisi açıklasın diye gidip kapora vericektim istediğim renk için bu haberleri duyunca nevrim döndü aşırı istiyorum bu motoru cbr falan fasa fiso gönlüm bundan yanaydı sen de gerçekten bilen biyerden öğrendiysen gönül rahatlığıyla alabilirim moturu tekrar sagolasın tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Ben motorumu 2016 mayis basi aldim. Nasil 2016 larda yok. Yanlış bilgi almışsınız. Model 2016 üretimde mart veya subat benim motorumun.

12 temmuz ersoy da değişime gidicem 2016 r 25 imle beklerim :))
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
33
Ben motorumu 2016 mayis basi aldim. Nasil 2016 larda yok. Yanlış bilgi almışsınız. Model 2016 üretimde mart veya subat benim motorumun.

12 temmuz ersoy da değişime gidicem 2016 r 25 imle beklerim :))

Kardeş benim motorda 2016 mart ayında aldım, sen hiç bir şey yapmadan direk seni mi arıyorlar.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
İnsanı korkutuosunuz yahu yarın sabah Hataydan Ankaraya gidiorum 8 saatlık yol yolda kalırsam hep sızın yüzünüzden :D
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
2016 mayısta aldıgım motorum allaha şükür temiz çıktı bugün serviste sorgulattım şasiyi arkadaşların 2015 model 2 tane benimki bide mt25 sorgulattık hepimizin temiz çıktı
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Evet , ben birşey yapmadım direk aradılar. Benim servisim 1000 bakımida orda yaptırdım.

Şasi numarasından kontrol ediyorlar. Hatalı üretim olan şaşı numaralarını servislere bildirmişler. Servisler ellerindeki bilgilerden kontrol ediyor. Bircok servisin daha haberi yok veya ilgilenmiyorlar. İlgili olanlar buluyor demekki digerleri bir haber hala. Velasil kelam ben servis is formunu vs aldim 12 temmuzda yag pompasi kiti vey pompa degisiyo. Sabah birakicam aksam alicam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Yol yapicaktik Edirne ama bu geri cagrilma çıktı artik 12 temmuz sonrasına erteledim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
11
Merhaba Arkadaşlar.
R25 için
1 türkiye deki r25lere abs uyar mı
2 dışardan ABS takımı bulabilirmiyim.
3 bayi takarmı.
4 garantisi bozulur mu
5 yazılım gerekirmi
6 fiyat olarak ne kadar maal olur.
7 yurt dışındaki abs li model ile aynı olurmu
Ben kafayı taktım ABS ye.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
Daha galeriden yeni çıkan motorla 250-350km arası bir sürüş ne kadar doğru? Duraklama yapılarak ve her vitesi kullanarak yapacağım.
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
Yeni motorlarla uzun kilometreler yapmayın tarzı bir şey okumuştum o yüzden sordum. Cevabınız için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst