Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Alengirli!!! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Can bakma sen benim öyle muzur konusmalarıma :) oldukca temkinli, gaz acmaktan imtina eden, kendini ve motorumu düşünen bir adamımdır ben yanlış tanıtmışım kendimi bu da benim ayıbım :) Gaz açmaya herkes açar ama ya durmak? arada fark yok gibi duruyor dışardan değilmi? Hiç motora binmemiş bir adama sorsan süratli gitmekle iyi fren yapmak hatta stoppiie yapmak arasında fark varmı diye, emin ol yok ikisi aynı seymiş gibi aval aval bakar suratına. Ama gaz açmak kolaydır da durmak meseledir.. O yüzden korkarım motorumdan, kendimden Can :)

Abi yok estağfirullah. Ben seni iyi tanıyorum. Şaka olsun diye söyledim. Zaten forum hep makara gırgır :) Yoksa biliyorum ben seni :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Selam Arkadaslar,

Doktora tezimi teslim etmem icin tam 60 gunum kalmis durumda. Yapilacaklar bu sureden daha fazla vakit alacak gibi. O nedenle artik kampa girip elimi etegimi cekiyorum pek cok seyden. Bir sure aranizda olamayacagim. Umarim hayirlisiyla altindan kalkarim bu icin ve 2013'te tekrar aranizda olurum. Herkese sevgiler, saygilar :cat: En kisa surede tekrar gorusup hasret gidermek umidi ile :rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
100
2001 model yamaha r1 var. temiz görünüyor ama almaya korkuyorum. 2001-2003 model arası r1 sahipleri yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
527
Sagol Abi ;) Yakinda gorusmek umidi ile ;)

Hocam bizde'de R1 var.Performans eg. ses açısından yırtıcı olur mu acıba ? Traktör gibi ses çıkıyor.Gp den esinlenildiği için silindirler farklı çalısıyor.İnternette baktım birkaçında iyi.En iyi seside TOCE egzozları vermiş.Taktığınız zaman video çekinde bizde bakalım :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
295463_297781706992231_144740851_n.jpg


Mevcut ve eski tüm R1 kullanicilarini FaceBook grubumuza bekleriz ;)
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
63
arkadaşlar merhabalar. 2006 model r1 için Motul 10w40 5100 yağ kullanılması doğru mudur ? yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben R1 ime en uygun Yağı CASTROL 10-50 OLARAK görmüştüm. tabi kişiye göre değişir...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadaslar merhaba hayırlı aksamlar . yıllardır bu forumda uyeyım ve bır kac bılgı ıhtıyacım var .
bılıyorum sordugum sorulara forumu arastırsan bulurdun dıyeceksınız ama ınanın bulamadım ve cokda kısa zamanım soz konusu
bugun 2001 model r1 bakdım kırmızı renkde on sag far ve granajı kırık ve saga bır kac kez oldugu yerde dusmus ufak catlaklar soz konusu
bu motor hakkında 1 km de kac kurus yakar
2 far ve far grenajı kaca mal olur
3 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-yzf-r1....farki-hizinda-133791680/detay ılanın kendısı bu bu motor sızce kacı alanır ve bu modeller enjeksıyonlumudur ?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
2008 R1 makına hararetten conta yakmıs sızce cok sıkıntılımıdır? alınık makına olabılırmı yada kucuk bır problemmı?arkadas motorun ıcını bı temızletırsın bırde conta deıscek bırsey yok dıyor
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Motorumun son hali:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/136027-ankara%27dan-2012-r1-ben-spies-edition-teaser-videosu.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst