- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
Alengirli!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
Can bakma sen benim öyle muzur konusmalarımaoldukca temkinli, gaz acmaktan imtina eden, kendini ve motorumu düşünen bir adamımdır ben yanlış tanıtmışım kendimi bu da benim ayıbım
Gaz açmaya herkes açar ama ya durmak? arada fark yok gibi duruyor dışardan değilmi? Hiç motora binmemiş bir adama sorsan süratli gitmekle iyi fren yapmak hatta stoppiie yapmak arasında fark varmı diye, emin ol yok ikisi aynı seymiş gibi aval aval bakar suratına. Ama gaz açmak kolaydır da durmak meseledir.. O yüzden korkarım motorumdan, kendimden Can
![]()
Abi yok estağfirullah. Ben seni iyi tanıyorum. Şaka olsun diye söyledim. Zaten forum hep makara gırgır

















