- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...
Yusuf buraya böyle gelipte sana saygı çerçevesi içinde yardımcı olmaya çalışan hiç kimseye saygısızlık etmeye hakkın yok. Oktay abinin (ccman) dediklerinin tamamen arkasındayım. Özellikle buradaki insan sayısı bir elin parmak sayısını geçmez demene bayıldım. Burda olan insanların (Sen hariç) her söylenene, konuşulana saygısı var. Varsın olsun burdaki insan sayısı bir elin parmak sayısını geçmesin ama sende şunu bil ki, o bir elin parmak sayısı kadar ADAM GİBİ ADAM, MUHATTAB BULAMAZSIN! En basiti al motorunu hayırlı uğurlu olsun, ama umarım bir elin parmak sayısından fazla yaşarsın... Allah yolunu açık etsin. Emin ol bu saatten sonra buraya yazsanda kimse sana cevap vermeyecektir.