Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...

Yusuf buraya böyle gelipte sana saygı çerçevesi içinde yardımcı olmaya çalışan hiç kimseye saygısızlık etmeye hakkın yok. Oktay abinin (ccman) dediklerinin tamamen arkasındayım. Özellikle buradaki insan sayısı bir elin parmak sayısını geçmez demene bayıldım. Burda olan insanların (Sen hariç) her söylenene, konuşulana saygısı var. Varsın olsun burdaki insan sayısı bir elin parmak sayısını geçmesin ama sende şunu bil ki, o bir elin parmak sayısı kadar ADAM GİBİ ADAM, MUHATTAB BULAMAZSIN! En basiti al motorunu hayırlı uğurlu olsun, ama umarım bir elin parmak sayısından fazla yaşarsın... Allah yolunu açık etsin. Emin ol bu saatten sonra buraya yazsanda kimse sana cevap vermeyecektir.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Oktay Abi de Can da gerekli seyleri, en guzel haliyle yazmislar ki bana gore o kadar vakit ayirmaya bile degmez ;)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Ohaaanessburgg!!!!!

Ugurum ucmusun :) allah kaza bela vermesin kardeşim.. Tekerin her daim düz bassın!!!
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
R1 deki tork ve ivmelenme adamı tahrik ediyor ve kamçılıyor bunun farkıdayım,ama;ben kendi adıma konuşacağım "fazlası bana zarar usta" kendime limit koydum çünki bu işin sonu yok,istesem hayabuşa da alabilirdim fakat fiyat ve performans olarak bana R6 nın yeteceği kanatine vardım . Çocukça şeyler artık kenara koydum ve çizgiyi çektim hayatımda.önce ne istediğimi kendime sordum yine bir R6 oldu cevabım.2008 R1 de sürdüm bir arkadaşımın ama inince kendime şunu sordum " bir gün bundan daha da fazlasını istermiyim "diye. Evet kesin isterdim. Çünki o adrenalin beni deli ediyor bağımlılık yapıyor kendi dozajımı bilmem gerektiğine karar verdim ve bu yüzden R6 da karar kıldım. Cünki biliyorumki R1 vb bir makineden sonra isteyeceğim bir sonraki level hayabusha turbo vb makine , bağımlısı olmak bir süre sonra seni limitlerini zorlamaya itiyor , portakal orda kal diyebilmektir.herkes olduğu yeri bilecek usta. Abi bi gaz versene diyene " at bi 5lik " diyerek makaranı yapabilmektir. Piste çıkmak gibi bir merakım ve isteğimde yok Sofuoğlu na özentimde yok sadece ve sadece tip model ve marka olarak en çok hoşuma giden bir makineyi sürebilmektir yollarda.benim R6 hoşuma gider uğur un R1 kürşat ta derki naked bir 600 cc makine.
Allah hepinize gönlündeki bir motosikleti sürmeyi nasip etsin ;)
Saygılar
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Abiiiiiiiii ne güzel yazmıssın yafuu :) çizgiyi çekmek, limitleri bilmek.. Bu hınzırların üstündeyken yaşamanın tek anahtarı.. Saygılar abim.. :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
R1 deki tork ve ivmelenme adamı tahrik ediyor ve kamçılıyor bunun farkıdayım,ama;ben kendi adıma konuşacağım "fazlası bana zarar usta" kendime limit koydum çünki bu işin sonu yok,istesem hayabuşa da alabilirdim fakat fiyat ve performans olarak bana R6 nın yeteceği kanatine vardım . Çocukça şeyler artık kenara koydum ve çizgiyi çektim hayatımda.önce ne istediğimi kendime sordum yine bir R6 oldu cevabım.2008 R1 de sürdüm bir arkadaşımın ama inince kendime şunu sordum " bir gün bundan daha da fazlasını istermiyim "diye. Evet kesin isterdim. Çünki o adrenalin beni deli ediyor bağımlılık yapıyor kendi dozajımı bilmem gerektiğine karar verdim ve bu yüzden R6 da karar kıldım. Cünki biliyorumki R1 vb bir makineden sonra isteyeceğim bir sonraki level hayabusha turbo vb makine , bağımlısı olmak bir süre sonra seni limitlerini zorlamaya itiyor , portakal orda kal diyebilmektir.herkes olduğu yeri bilecek usta. Abi bi gaz versene diyene " at bi 5lik " diyerek makaranı yapabilmektir. Piste çıkmak gibi bir merakım ve isteğimde yok Sofuoğlu na özentimde yok sadece ve sadece tip model ve marka olarak en çok hoşuma giden bir makineyi sürebilmektir yollarda.benim R6 hoşuma gider uğur un R1 kürşat ta derki naked bir 600 cc makine.
Allah hepinize gönlündeki bir motosikleti sürmeyi nasip etsin ;)
Saygılar

Eline sağlık abi çok güzel yazmışsın. :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
R1 deki tork ve ivmelenme adamı tahrik ediyor ve kamçılıyor bunun farkıdayım,ama;ben kendi adıma konuşacağım "fazlası bana zarar usta" kendime limit koydum çünki bu işin sonu yok,istesem hayabuşa da alabilirdim fakat fiyat ve performans olarak bana R6 nın yeteceği kanatine vardım . Çocukça şeyler artık kenara koydum ve çizgiyi çektim hayatımda.önce ne istediğimi kendime sordum yine bir R6 oldu cevabım.2008 R1 de sürdüm bir arkadaşımın ama inince kendime şunu sordum " bir gün bundan daha da fazlasını istermiyim "diye. Evet kesin isterdim. Çünki o adrenalin beni deli ediyor bağımlılık yapıyor kendi dozajımı bilmem gerektiğine karar verdim ve bu yüzden R6 da karar kıldım. Cünki biliyorumki R1 vb bir makineden sonra isteyeceğim bir sonraki level hayabusha turbo vb makine , bağımlısı olmak bir süre sonra seni limitlerini zorlamaya itiyor , portakal orda kal diyebilmektir.herkes olduğu yeri bilecek usta. Abi bi gaz versene diyene " at bi 5lik " diyerek makaranı yapabilmektir. Piste çıkmak gibi bir merakım ve isteğimde yok Sofuoğlu na özentimde yok sadece ve sadece tip model ve marka olarak en çok hoşuma giden bir makineyi sürebilmektir yollarda.benim R6 hoşuma gider uğur un R1 kürşat ta derki naked bir 600 cc makine.
Allah hepinize gönlündeki bir motosikleti sürmeyi nasip etsin ;)
Saygılar

Oktay Abi her kelimesine katiliyorum. Ben de begendigim motor'a binmekten zevk aldigim icin R1 aldim. Yoksa hiz merakim yok cidden. O yuksek hiza insan farkinda olmadan cikiyor ki bu da iyi bir sey degil zaten. O nedenle de mesela hic bir zaman hayabusa zx14R falan dusunmedim bile ki hayabusa ile fiyatlari ayni idi alirken alsam onu alirdim. Hatta dislileri degistirip son hizi da dusurucem mesela ilerde ;) Olay motoruna dogru kaskin anahtarin elinde ilerlerken heyecaninin katlanmasi. O gun motora binmeyecek bile olsan karsisina gecip bakip mutlu olabilmek. Bu nokta da katiliyorum abicim dileklerine ;)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
İşte keyif budur Uğur,binmesen bile brandasını açıp ona bir kez bile olsa bakıp"bu benim"diyebilmek ;) çünki o senin hayatındaki basit zevklerinden biri ama senin için en kıymetlisi,kıymetlimissss hesabı :)

Dediğin gibi belkide dunyanın en hızlı gösterişli motoruna da sahip olabilirsin ama kalbindeki O kadarda en iyisi olmasa bile karşısına geçip bakınca " falan makine bundan şu bu falan filan olarak üstün ama benim karakterimin karşılığı kapımda yatan makine" diyebilmektir. Bu şuna benzer herkes köpek sever ama ben Dogo pit severim herkes motor sever ama ben R6 severim
İnsanların hayatta sahip oldukları herşey o kişilerin karakterlerini yansıtır ve ben buna inanırım ;) her kişinin ruhunun bir yansıması da sahip olduklarıdır.
Umarım herkes kalbindeki güzelliklere sahip olur bu hayatta.
Saygılar
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
İşte keyif budur Uğur,binmesen bile brandasını açıp ona bir kez bile olsa bakıp"bu benim"diyebilmek ;) çünki o senin hayatındaki basit zevklerinden biri ama senin için en kıymetlisi,kıymetlimissss hesabı :)

Dediğin gibi belkide dunyanın en hızlı gösterişli motoruna da sahip olabilirsin ama kalbindeki O kadarda en iyisi olmasa bile karşısına geçip bakınca " falan makine bundan şu bu falan filan olarak üstün ama benim karakterimin karşılığı kapımda yatan makine" diyebilmektir. Bu şuna benzer herkes köpek sever ama ben Dogo pit severim herkes motor sever ama ben R6 severim
İnsanların hayatta sahip oldukları herşey o kişilerin karakterlerini yansıtır ve ben buna inanırım ;) her kişinin ruhunun bir yansıması da sahip olduklarıdır.
Umarım herkes kalbindeki güzelliklere sahip olur bu hayatta.
Saygılar

Aynen abi bende de o yüzden modifiye hastalığı var. En içime sineni alsam da kendime göre kişiselleştirebilmem gerekiyor :)
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
İşte keyif budur Uğur,binmesen bile brandasını açıp ona bir kez bile olsa bakıp"bu benim"diyebilmek ;) çünki o senin hayatındaki basit zevklerinden biri ama senin için en kıymetlisi,kıymetlimissss hesabı :)

Dediğin gibi belkide dunyanın en hızlı gösterişli motoruna da sahip olabilirsin ama kalbindeki O kadarda en iyisi olmasa bile karşısına geçip bakınca " falan makine bundan şu bu falan filan olarak üstün ama benim karakterimin karşılığı kapımda yatan makine" diyebilmektir. Bu şuna benzer herkes köpek sever ama ben Dogo pit severim herkes motor sever ama ben R6 severim
İnsanların hayatta sahip oldukları herşey o kişilerin karakterlerini yansıtır ve ben buna inanırım ;) her kişinin ruhunun bir yansıması da sahip olduklarıdır.
Umarım herkes kalbindeki güzelliklere sahip olur bu hayatta.
Saygılar
Bende naked hastasıyım abi.Çok dğru şeyler sölemişsiniz katılmamak mümkün değil.Benim hayalimdeki naked ducati monster 696 ama fiyat biraz tuzlu ilerde inşallah :D
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Moda nedir? Kendine yakışanı giymektir derler hani kızlar!!! o lafı duyunca kocaman bağırmak istiyorummm hssttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lan ordan diye.. Moda nedir biliyonuzmu agalar, Moda Oktay abinin dediği gibi sana yakışan motora binmektir, Ugurun dediği gibi elinde anahtar kask ona dogru yürürken uzaktan seni bekleyen senin olana yakışmaktır.. Moda giydiğin değil bindiğindir!!! :):):)
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Moda nedir? Kendine yakışanı giymektir derler hani kızlar!!! o lafı duyunca kocaman bağırmak istiyorummm hssttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lan ordan diye.. Moda nedir biliyonuzmu agalar, Moda Oktay abinin dediği gibi sana yakışan motora binmektir, Ugurun dediği gibi elinde anahtar kask ona dogru yürürken uzaktan seni bekleyen senin olana yakışmaktır.. Moda giydiğin değil bindiğindir!!! :):):)
Ozaman bizimlesin :p
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Veeeeee Bugun de 3 ay once siparisini verdigim ozel yapim gomme o sinyallerim geldi ;)
Boylece 1.asama modifiyeler tamamlanmis oldu ;) Sirada 2.asama performans ekipmanlari var ;)

Buyrun foto ve orjinal sinyallerle parlaklik karsilastirmasi:


f16dg.jpg


f16mx.jpg
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
ya olm son hızı düsürmek icin disliyi degistirecegim diyorsun sonra performans modifiyesi diyorsun :) dur iki dakka daha ne performansından bahsediyorsun R1 e biniyorsun zaten :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
janjanlı hani böööle kımıl kımıl :thumleft:
sana yakıştı Uğur ;)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Veeeeee Bugun de 3 ay once siparisini verdigim ozel yapim gomme o sinyallerim geldi ;)
Boylece 1.asama modifiyeler tamamlanmis oldu ;) Sirada 2.asama performans ekipmanlari var ;)

Buyrun foto ve orjinal sinyallerle parlaklik karsilastirmasi:


Abi sinyaller ve işçilik fena eline sağlık. Gözlerim kamaştı :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

ya olm son hızı düsürmek icin disliyi degistirecegim diyorsun sonra performans modifiyesi diyorsun :) dur iki dakka daha ne performansından bahsediyorsun R1 e biniyorsun zaten :)

Kürşat abi Uğur abiye 500 hp'likte motor verseler ben sürüşünden şüphe etmem. Elinin ayarını bilen biri ve tanıdığım kadarıyla da, motorun üstüne oturduğu andan itibaren her şeye hazır ve temkinli. :) :)

Ama Kürşat abiye verirlerse bilemiyorum artık elinin ayarı pek yok galiba :) Altından kaçıp marsa giden ilk motosiklet Kürşat abinin olur :) Marsa ilk motosiklet gönderen adam Sayın Kürşat Anarat diye haberlerde çıkar karşımıza :) :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602

Alengirli!!! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Can bakma sen benim öyle muzur konusmalarıma :) oldukca temkinli, gaz acmaktan imtina eden, kendini ve motorumu düşünen bir adamımdır ben yanlış tanıtmışım kendimi bu da benim ayıbım :) Gaz açmaya herkes açar ama ya durmak? arada fark yok gibi duruyor dışardan değilmi? Hiç motora binmemiş bir adama sorsan süratli gitmekle iyi fren yapmak hatta stoppiie yapmak arasında fark varmı diye, emin ol yok ikisi aynı seymiş gibi aval aval bakar suratına. Ama gaz açmak kolaydır da durmak meseledir.. O yüzden korkarım motorumdan, kendimden Can :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst