Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dogo çok sevimli =) maşallah ,pitbull, dogo arjantino,bull terrier favori köpeklerim.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oktay abi, Uğur abi nasılsınız? Hiç sesiniz çıkmıyor. Yazın son demleri gezi felan yokmu? Motorum olmadığından fotoğraflarınızı görünce iç çekiyorum :) Bir gezi yapında en kralın'dan millet hem kardeşlik hemde motor sevdası görsün :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
sagol Can sen nasılsın
yarın sabah sapanca kahvaltıya gider...
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Benim Aralik-Ocak'a kadar omrumun en kabus gunleri ne yazik ki artik cok uzaklara gidemiyorum. Motora bile o gunden beri ilk bugun bindim ;(
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sagol Can sen nasılsın
yarın sabah sapanca kahvaltıya gider...

Teşekkür ederim abi Allah'a şükür iyiyim bende. Sağlıcakla gidin, bol bol fotoğraf çekin abi mümkünse. İçimiz açılsın :)

Benim Aralik-Ocak'a kadar omrumun en kabus gunleri ne yazik ki artik cok uzaklara gidemiyorum. Motora bile o gunden beri ilk bugun bindim ;(

Niye abi hayırdır? İşlerden dolayı çok yoğunsun galiba :sunny:
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
sapanca özkum tesisleri var o cıvarda küçük sahil gibi bi yer var.saat 12 gibi orada olma niyetim var.
ben hatunla geleceğim eş veya kız arkadaşlarınızla da gelebilirsiniz.yoksa da SAP ta gelebilirsiniz :) sorun yok ;)
sahil e giderken bir köprü altından geçeceksiniz aklınızda olsun zaten özkum dedinizmi herkez tarif eder sahili.tabelada var sahil diye.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Benim Aralik-Ocak'a kadar omrumun en kabus gunleri ne yazik ki artik cok uzaklara gidemiyorum. Motora bile o gunden beri ilk bugun bindim ;(

ya R1 ile uzak yermi olur Uğur :) ben Abant gezisinde 606 km yol yaptım.hele bir de R1 ile tadından yenmez o yol,yok ki kafama göre denk motor semt te var da rotalar uymuyor pek... dalışa paraşüte gidiyorlar bende de o işler yok.sen yine de sabah ki psikolojik durumuna göre hareket et.gelirsen yer belli sezon bitince garajda motora bakar bakar ağlarsın :)
Ankara da bir kış oluyor en sıcak hali 4 derece :) geçen sene yılbaşında ve sonrasında 20 gün kaldım çok canım sıkılmıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

bundan önceki 2008 eşeğinde resmini atayım burada dursun






Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

5 yıl sonra da bineceğim de yine bu ;) bi heves edip alıp kullanamadım :(...bi daha denerim zamanı gelince.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
@Can
Abi doktora'da son donemim 2 ay icinde tezi yazip teslim etmem ve juriye girmem lazim. Biraz kallavi bir konu ile ugrasiyorum ve henuz yazmaya baslayamadim. Isler de cok yogun bu donem. Mesai disinda bile islerle ilgili calisma yapmam gerekiyor. Kalan bozluklarda da artik yemek yemeyip uyumayip tezi yazmam lazim yoksa yetismeyecek ;(

@Oktay Abi
Abi bugun dorukkayaya kadar gidip donduk ancak. Ama o kadari bile su an acayip vijdan azabi cektirdi. Cidden kampa girmem gerekiyor yoksa yalan olacak tez ;( Bedeli agir... Hele bi bitsin de abi kar kis dinlemem termalleri ceker yine cikarim. Hele sezona isteyin hergun ordayim =D
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Can
Abi doktora'da son donemim 2 ay icinde tezi yazip teslim etmem ve juriye girmem lazim. Biraz kallavi bir konu ile ugrasiyorum ve henuz yazmaya baslayamadim. Isler de cok yogun bu donem. Mesai disinda bile islerle ilgili calisma yapmam gerekiyor. Kalan bozluklarda da artik yemek yemeyip uyumayip tezi yazmam lazim yoksa yetismeyecek ;(

@Oktay Abi
Abi bugun dorukkayaya kadar gidip donduk ancak. Ama o kadari bile su an acayip vijdan azabi cektirdi. Cidden kampa girmem gerekiyor yoksa yalan olacak tez ;( Bedeli agir... Hele bi bitsin de abi kar kis dinlemem termalleri ceker yine cikarim. Hele sezona isteyin hergun ordayim =D

Sıkma canını abi halledersin Allah'ın izniyle. Bende çok kötü durumdayım. Motor acayip takıntı haline gelmiş bende meğer, oysa ki hiç farkına bile varmadım. Ne okuduklarım aklıma giriyor, ne yazdıklarım. Tam oturuyorum birşeyler çalışıcam, test felan çöziyim diyorum malum üni sınavı yaklaşıyor. Aklımdan geçmeye başlıyor keşke motorum olsa şimdi şöyle yapardım, böyle ederdim diye. Çok kötü durumdayım valla bende. Sırf bu yüzden psikoloğa gitmeyi düşünüyorum. Konuları bilmeyipte, benim matematik anlattığım insanlar yada benden kötü olan kişiler deneme sınavlarında benden yüksek puan yapıyor. Çok kötü hissediyorum kendimi. Sırf bu yüzden bir psikoloğa başvurmam gerektiğini düşünüyorum. :salut: :salut: :sunny:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bi de R6'da yorum yapaydi :p Bi de 1000lik Ninja ama SS olmayani diyor :s Oyle bi 1000ligi mi var Kawasaki'nin?
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
o konuda haklısın ama benim derdim SS bir motorun sürüş tarzını oturuş ve duruş şeklinin nerede farklı olduğunu gösterebilmekti.
modeller zaten fazer ve r6 sürüş pozisyonu bunlarda böyle alınca oram buram nerem neden ağrıyor demeyin aahaanda bu motora binince bu şekle gireceksin demedi deme mevzusu :)


bi de şuna bak

http://www.youtube.com/watch?v=Ie3qoH4Atdg
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Yakaladım la sizi hainler demek burada takılıyorsunuz hanidir.. :) Can bak kardeşim motor önemli, kızlar önemli, ama gelecek hepsinin anahtarı.. iyi bir okul, iyi bir kariyer planlaması sana en baba motoruda aldırır, en baba hatunla yattırır unutma :) ama bunlar olacak diye sağlığından da olmayacaksın..

Uğur o lanet durumu bilirim kardeşim tez belası her lanet birşeydir allah kolaylık versin.. Bu arada Oktay abi demek kafana göre denk motor yok :( kalbimi kırdın şimdi bizim beyaz eşşek kesmedi seni tabi.. alayım bir altıyüz sisilik bende artık o zaman..
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Yakaladım la sizi hainler demek burada takılıyorsunuz hanidir.. :) Can bak kardeşim motor önemli, kızlar önemli, ama gelecek hepsinin anahtarı.. iyi bir okul, iyi bir kariyer planlaması sana en baba motoruda aldırır, en baba hatunla yattırır unutma :) ama bunlar olacak diye sağlığından da olmayacaksın..

Uğur o lanet durumu bilirim kardeşim tez belası her lanet birşeydir allah kolaylık versin.. Bu arada Oktay abi demek kafana göre denk motor yok :( kalbimi kırdın şimdi bizim beyaz eşşek kesmedi seni tabi.. alayım bir altıyüz sisilik bende artık o zaman..
Eyvallah abicim ;) Al valla yaaa :thumleft:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Yakaladım la sizi hainler demek burada takılıyorsunuz hanidir.. :) Can bak kardeşim motor önemli, kızlar önemli, ama gelecek hepsinin anahtarı.. iyi bir okul, iyi bir kariyer planlaması sana en baba motoruda aldırır, en baba hatunla yattırır unutma :) ama bunlar olacak diye sağlığından da olmayacaksın..

Uğur o lanet durumu bilirim kardeşim tez belası her lanet birşeydir allah kolaylık versin.. Bu arada Oktay abi demek kafana göre denk motor yok :( kalbimi kırdın şimdi bizim beyaz eşşek kesmedi seni tabi.. alayım bir altıyüz sisilik bende artık o zaman..


Teşekkür ederim abicim güzel düşüncelerin için. İnşallah dediğin gibi hepsi sırasıyla yerine gelicek :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bir sorum olacakti simdi her motorun bi kullanim kmsi var yeni kasa r1 icin 2009 model 45 bin km ne demek ömrü bitikmi yoksa daha nekadar gider link asagida

http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-856819-YAMAHA_YZF_R1

fiyat olarak cok uygun yardimci olursaniz sevinirim

Tamamen kullanima bagli. oyle bir kullanirsin ki 50,000'de rektefiyeye girmesi de gerekir; tum bakimlarini yaptirir dogru duzgun kullanirsin 200,000'i de gorursun. O nedenle bi ustaya baktirmadan belli olmaz. Ama sen bunca yazdigimiza gor hala kafana gore hareket ediyosun ya ne diim sana......
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
adamın forumu okumak gibi bir durumu yok usta.boşuna bi ton tuşa basıp cevap yazıyoz buna:santa: profil resminden acaba bi anlam cıkarmı ? :pr:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
yusufum net.. Emin ol R1 üzerinde yusuf olacaksın bu da net!!! Bak güzel kardeşim bu adamlar üşenmemişler senin can sağlığın için bir dünya yazı yazmışlar daha ne kasıyorsun.. 15.000 km yol yaptım 250 cc motorlar üzerinde hala 600 cc beni bozarmı diye kasıyorum.. Ha sen diyorsun ki koyunun ölümü arpadan o senin bileceğin iş.. Ama sana sormak isterim güzel kardeşim madem bu adamların yazdıklarını dikkate almayacaksın neden bu adamlara soru soruyorsun ha bire? Bunu anlamak gerçekten güç.. Sen al o motoru sonra ehliyetini al.. Hatta hiç ehliyet falan alıp yalandan yere masrafa girme.. Kask falan da alma sen mont bot hiç alma.. Nasıl olsa sen ölmezsin değilmi.. Polis de durdurmaz seni.. Motorun satısını al ama mutlaka, alacagın kişinin de başını yakma.. Gerçi sen ölmezsin ama...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

Bu arada uğur um haftaya ordayım kardeşim bir aksilik olmazsa gününü yazarım sana.. Salı-Çarşamba yada Çarşamba-Perşembe günü orda olacağım..
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
12
adamın forumu okumak gibi bir durumu yok usta.boşuna bi ton tuşa basıp cevap yazıyoz buna:santa: profil resminden acaba bi anlam cıkarmı ? :pr:
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...


bu mesajı okuduğunu biliyorum kimseye trip atma;Almanca da Türkçe de Kenya dilinde de söyle ima ederek kendine gizemmi katıyorsun ...

sen önce senin sorularına değer verip sana cevap yazan insanları muhattap kabul edip; ben yazdımsa bana başka biri de yazmışa da o kişiye hitaben cevap yazacaksın bu biiiiir.
sana ben Uğur ve Kürşat cevap yazıyor sen halen kendi bildiğini okuyorsun.R1 alacakmişsin alırsan al aslan para senin can da senin bana ne çok ta tınnn.bir daha buraya yazmayacakmışsın ona da tınnn.sen öncelikle motor süren kişilere karşı onların bilgisinden dolayı saygı duyacaksın çırak olan sensin ben değil,ustalara saygı göstereceksin senin gibi heves edip parası bol olan birileri değiliz ki ben öyleyim.sana burda motor ile ilgili ben hariç Uğur arkadaşım efendi gibi cevap yazmış kendinden örneklerde vermiş sen halen kendi bildiğini okuyorsun.tecrübesi, ile sana b,r şeyler yazıyor sen muhattap bile alıp adamın dediklerine saygı duymuyorsun.madem bu işi sen çok iyi biliyorsunda bizlere neden soruyorsun a Yusufum ? sen benden akıllı olabilirsin ama ben senden tecrübeliyim yaZ bu lafımı bir yere.git sana bir önceki sayfada ne yazmışım Uğur ne yazmış bir oku önce,dur daha belkide bisiklet sürmeyi bilmiyorsun ama r1 e binecekmişsin.vaay beaaa.

senin yaşındayken 15 sene motora binmiştim bu gün bile r1 e merak edip binemiyorum,sen ise daha motor selesine oturmadan ahkam kesiyorsun bi de raconda kesiyorsun almanca karşılığı varmışta söylemezmiş.bir elin parmaklarınıda geçmesin buradaki grubumuz ama hepsi ADAM .bir birine saygı duyar ve karşı tarafın söylemek istediklerini anlamaya çalışır.her kendisine söylenen kelimeden kendi bildiklerine ekler.eksilmez sorar öğrenir,laftan gocunmaz hoş görür karşısındakini.bilir ki karşısında yine onun gibi bir motor sevdalısıdır.

anlayana...

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst