sagol Can sen nasılsın
yarın sabah sapanca kahvaltıya gider...
Benim Aralik-Ocak'a kadar omrumun en kabus gunleri ne yazik ki artik cok uzaklara gidemiyorum. Motora bile o gunden beri ilk bugun bindim ;(



Benim Aralik-Ocak'a kadar omrumun en kabus gunleri ne yazik ki artik cok uzaklara gidemiyorum. Motora bile o gunden beri ilk bugun bindim ;(




@Can
Abi doktora'da son donemim 2 ay icinde tezi yazip teslim etmem ve juriye girmem lazim. Biraz kallavi bir konu ile ugrasiyorum ve henuz yazmaya baslayamadim. Isler de cok yogun bu donem. Mesai disinda bile islerle ilgili calisma yapmam gerekiyor. Kalan bozluklarda da artik yemek yemeyip uyumayip tezi yazmam lazim yoksa yetismeyecek ;(
@Oktay Abi
Abi bugun dorukkayaya kadar gidip donduk ancak. Ama o kadari bile su an acayip vijdan azabi cektirdi. Cidden kampa girmem gerekiyor yoksa yalan olacak tez ;( Bedeli agir... Hele bi bitsin de abi kar kis dinlemem termalleri ceker yine cikarim. Hele sezona isteyin hergun ordayim =D
Eyvallah abicimYakaladım la sizi hainler demek burada takılıyorsunuz hanidir..Can bak kardeşim motor önemli, kızlar önemli, ama gelecek hepsinin anahtarı.. iyi bir okul, iyi bir kariyer planlaması sana en baba motoruda aldırır, en baba hatunla yattırır unutma
ama bunlar olacak diye sağlığından da olmayacaksın..
Uğur o lanet durumu bilirim kardeşim tez belası her lanet birşeydir allah kolaylık versin.. Bu arada Oktay abi demek kafana göre denk motor yokkalbimi kırdın şimdi bizim beyaz eşşek kesmedi seni tabi.. alayım bir altıyüz sisilik bende artık o zaman..
Yakaladım la sizi hainler demek burada takılıyorsunuz hanidir..Can bak kardeşim motor önemli, kızlar önemli, ama gelecek hepsinin anahtarı.. iyi bir okul, iyi bir kariyer planlaması sana en baba motoruda aldırır, en baba hatunla yattırır unutma
ama bunlar olacak diye sağlığından da olmayacaksın..
Uğur o lanet durumu bilirim kardeşim tez belası her lanet birşeydir allah kolaylık versin.. Bu arada Oktay abi demek kafana göre denk motor yokkalbimi kırdın şimdi bizim beyaz eşşek kesmedi seni tabi.. alayım bir altıyüz sisilik bende artık o zaman..
Bir sorum olacakti simdi her motorun bi kullanim kmsi var yeni kasa r1 icin 2009 model 45 bin km ne demek ömrü bitikmi yoksa daha nekadar gider link asagida
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-856819-YAMAHA_YZF_R1
fiyat olarak cok uygun yardimci olursaniz sevinirim
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...adamın forumu okumak gibi bir durumu yok usta.boşuna bi ton tuşa basıp cevap yazıyoz buna:santa: profil resminden acaba bi anlam cıkarmı ?r:
bidaha buraya ne yazarim ne takip ederim kardes kendi aranizda yazar durursunuz bi elin parmagini gecmez gurubunuz ccman almanca bi karsiligi var da ben söylemek istemiyorum... benim oresim .gif devami güzel bitiyo ama burda oynamiyo ,zaten motor disinda hersey konusuluyo buraya niye yaziyosunuz anlamisda degilim buda son msjim cevap veremiyecem bundan sonraki cevaplariniza bosuna yazmayin...