Yamaha YZF 125 Egsoz Sorunu ve Angel Eyes Far..

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Arkadaşlar yeni yamaha yzf 125 aldım. Motorun görünüşü filan herşeyi süperde tek sorun egsozunda.Hatta bundan bir kaç gün önce marketin önünde durduğumda birisi bana ŞARJLIMI diye sormuştu.Üzülsemmi gülsemmi bilemedim pilli dedim bindim gittim :) Görünüşüne uygun sesi çıkartabilecek ama motora bir zararı olmayacak egsoz bulabilirmiyim??
2. birşey geçen bi motorda gördüm angel eyes far yaptırmış.Lakin trafik görünce söktürüyormuş.Öyle birşey var mı? yoksa bende yaptırmayı düşünüyorum çok güzel duruyor...
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Full şarj ne kadar götürüyor hocam ?
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Fullayıp hiç denemedim daha ama 450km yapabilir

Tiger egzozu gördümde hiç hoşuma gitmedi desene bu ses konusunu aşamayacam :((
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
125 cc motordan ne bekliyosun fistik gibi motorun var bas git kimseyi dusunme. Motorunada evet pilli de
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Dün bi cup gördüm sanki 1000 lik :queen: ama egzozu komple açmış kulak tırmalayıcı cinsten herkes bu vatandaşa bakıp saydırıyor :)

Bende aldım bi egzoz öyle Tiger felan değil çakma bi şey düşük devirde tok sesi var yüksek vitestede trafikte farkedinirliğin artıyor

Piyasada bu tarz egzozlardan çok al tak geç öyle 600 cc sesi vermiyor zaten
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
bende aynı senin gibi motorumun sesinden şikayetçiydim,aynı sorular bana da soruldu elektrikli mi bu diyorlardı,gittim performans egzos aldım şimdi de sesinden yanına yaklaşılmıyor,sesini kısmak için uğraşıyorum egzos deliğini %50 azalttım ama hala çok fazla sesi var,sürekli kulaklarım çınlıyor artık millet ben giderken ne diyorsa....
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
O motora hangi egzosu taksan aynı sesi verir aşşağı yukarı. 100 liraya shark diye bir egzos var al tak, fiyatına göre iyidir. Ancak çıkacak ses egzoslu CG lerden farklı olmayacak bunu bilerek gir bu işe.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Arrow-Akrapovic-Leovince-Yoshimura bu egzozları bir araştır fiyat olarak hangisi sana uygun hepsi kaliteli egzozlar ama motordan 4 silindir ses bekleme :wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
3 veya 4 silindir motordan o sesi alamazsınız geçiniz... (ducati) karıştırmayalım.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
sesi fazla kafaya taktık motoru biraz bağırtalım dedık tamırlık ettik yatıo şuan benzin otomatiği bozulmuş 10-15 günden aşağı çıkmaz diyor :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst