ikisinide kullandım ve şu an ybr sahibiyim ve şunu söyleyebilirim tek kelimeyle mükemmel bir motor 9000 km dayandım lakin daha tık demedi, bakım harici servise hiç gitmedim herhangi bir problem dolayısı ile, ayrıca yakıtta gerçekten çok iyi, işlevselliğide cabası, her yola rahatlıla gelir gitmem demez ama seyhanda gerçekten tireşim olayı çok fazla ve yakıt belki abartı değil ama ybr den fazla, tercih senin, bu kadar söylenen şeylerden sonra, doğru kararı verirsin artık herkese sevgiler...