Elimden geldiğince teknik konuşayım.
En önemli fark karbüratör eskileri gibi mekanik değil vakumlu tiptir. Yani yakıt tüketimi ve dengeli çalışma sağlar ama daha az atik hale gelir motosiklet gaz tepkisine. Ayrıca akıllı bir karbüratör kullanılmıştır, üzerinde gaz konum sensörü falanda var buda olumlu etki ediyor yakıt tüketimine.
Deponun sağ ve soluna depo koruma grenajları eklendi. Bu sayede abisi YBR250 ye benzedi daha kalıplı oldu.
Gösterge tablosu değişti. Daha tatlı bir gösterge yapıldı. Ayrıca arıza lambası da konuldu göstergeye.
Grenaj hatları daha keskinleşti. Daha tatlı ve agresif bir görünüme sahip oldu bu sayede.
2010 da olan uzay kafa tabir edilen far sistemi değişti. Daha tatlı olan ve ufak bir rüzgar korumasına sahip olan kafa dizaynı takıldı.
Eksoza Euro3 normlarına uyması için katalizör takıldı. Motor çalışınca benzin kokusu hissetmezsiniz bu sayede.
Onun dışında motor bloğu birebir aynı. Fren sistemleri de aynı. Yani biraz makyaj birazda teknik değişiklik var.
