yamaha ybr125 gördüğü son hız

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
brazilyada yapılan ybr125'in gördüğü son hız

[YT]tYcZXBQ8A8M[/YT]
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Kardeşim senin YBR 125'le bi alıp veremediğin mi var... anlamadım. 120 yapmış işte yeter.. daha ne olsun..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben bişimi dedim yaptığı hız 120 helal olsun
sevmesem niye videosunu koyayım
biraz akıl
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
hayır daha önce de YBR çin malıymış diye bi topic açmıştın..
Ondan dolayı dedim. Kusuruma bakma..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yalan değil made in china bu videodakide brazilya malı ybr125
hp sanırım daha yüksekti çin ybr125 10hp şimdiki ybr yapsın bakalım bu hızıda ben buraya ekleyeyim videosunu
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ybr 125 hız için üretilmiş bir motor değil anladığım kadarıyla,hız istiyorsan 250 lik veya 500 lük bir makina alırsın derdin tasan kalmaz haaa onada 250 km hız yaptırmaya kalkarız biz o ayrı mesele
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
yok ya niye yiyelim birbirimizi.. sadece söyledim.. yoksa biliyorum YBR'yi de CBF'yi de..
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
19
ii bir performanstı am bende de 125 lik hyundai mover var onla bile 120 km hıza kadar çıktım üstelik motorum 7,5 hp olmasına rahmen ybr 10 hp ama hız benim motorla aynı anlamış deilim
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
ii bir performanstı am bende de 125 lik hyundai mover var onla bile 120 km hıza kadar çıktım üstelik motorum 7,5 hp olmasına rahmen ybr 10 hp ama hız benim motorla aynı anlamış deilim

Neden öyle biliyormusun çünkü senin ibren gerçek hızını göstermiyor. Benim eski scoter ımla ben yukuş aşağı giderken 120 görmüştü ama yanımdan falconlu bi arkadaşım beni sollarken 100 ile sollamıştı o an. olayı anladın ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yaklaşık olarak 7 hafta oldu motoru alalı...
hiç denemedim nerdeyse ne kadar hız yapacak diye istisna harici durumlarda...
normal hızım zaten 80-90 arasıdır ve yetiyor bana....
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Videodakinin aynısını bende yaptım geçen hafta pazar günü üstelik iki kişiydik :king: çok güzel hareketler bunlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst