- Katılım
- 9 Şub 2006
- Mesajlar
- 158
- Konu Yazar
- #1
3 hafta önce sıfır km aldığım motorsikletime bugün binmek nasip oldu malum yağışlar yüzünden 3 haftadır yollar kurumuyordu bugün öğlen kalktığımda hava 2 dereceydi yolların kuru olduğunu gördüm ve hemen motorumu depodan çıkarıp gezmeye başladım ve az önce baktığımda 110 km yi geride bırakmışım motorsikletten ilk izlenimlerim kontak anahtarını çevirdiğimde park lambaları yanıyor marşa bastıktan sonrada farlar yanıyor motorsiklet gerçekten verilen parayı hakediyor motorda ses minimum titreşim kesinlikle yok balıkesirde malum yollar aşırı derece bozuk süspansiyon sistemi süper çukurlara girdiğimde motordan en ufak bi ses gelmiyor çin malı motorlara göre göstergelerde bir gram sapma yok gösterge ışıklandırmaları ve işçiliği gerçekten süper. 3 hafta önce 10 ytl lik benzin almıştım 110 km sonunda şehir içinde kullanmama rağmen daha yedeğe bile geçmedi (önceki motorum mz e göre çok çok az
) yakıt olayı beni çok memnun etti, yarın yağ değişimi yapacağım yamaha ybr gerçekten verilen parayı sonuna kadar hak ediyor... kullananların yorumlarını bekliyorum