YAMAHA YBR ,HONDA TİTAN , SYM WOLF mu karar veremedim yardımcı olun....

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
3 MOTOSİLET ARASINDA KARARSIZIM SİZCE

1.SYM WOLF 125 : 12,5 HP

2.HONDA CG 125 (TİTAN) :

3.YAMAHA YBR 125 : 10 HP



1. SYM WOLF 125

34756ne9.jpg

symwolfst2mz1pb4.jpg

symwolfstpzgn0.jpg



2.HONDA CG 125 (TİTAN)

BUNLAR YENİ KASALARI

titanqj3.jpg


BUDA ESKİ KASASI

ttanjf7.jpg


3.YAMAHA YBR 125

a7debdfa45f34619a585c96dm8.jpg


yamahaybr1252005051024xit1.jpg




RESİMLER MOTORLAR BENDEN BU 3 ü ARASINDA KALDIM SİZCE HANGİSİ ??
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tabiki ybr :)
Titanda olabilir aslında ama benim tercihim ybr
Sym daha oturmadı diyebiliriz ybr ve titan parçalarını sym den daha kolay bulabılırsın
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
arkadaşım ybr al dıger modeller tutlmuyor satışta problem yaşamazsın sana en ıyı zevk verecek kalıtelı bır motor alcaksan tabıkıde ybr 125
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Bende ybr olarak düşünüyordum taa en başta ama SYM WOLF çok çok ilgimi çeken bir model yapmış ben klasik hastasıyımdır :D ama gönlüm ybr diyor Honda titanın lastikleri felan ybr den kalın Neyse diğer arkadaşlar ne diyor bakalım ama aklımda ybr 125 var :)
 
Katılım
9 Mar 2004
Mesajlar
40
Sym kötü bir motor değil,ama piyasaya tam olarak adapte olmuş değil ve turkiyeye yeni gelmişbir model bayi fiyatları 2.300 de var 3.200 ytl isteyende.Honda titan zaten yok en azından türkiyede satışı yok, yurt dışında halen devam ediyor.Ybr alın kafanız rahat olsun.Sağlamdır,parça sıkıntısı yoktur alüminyum jant + ları.
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
93
aynı dert bende de var seçimi yapması zor
bende tvs-ybr-titan arasındayım
symnin bu modelini ilk kez görüyorum
klasik tutkunları için süper model ama arkadaşlar da değinmiş bu motor piyasaya ne zaman girdi nedir? ne değildir?
parça sıkıntısı çekebilirsin
parçayı bulursun bu sefer bayi yüksek fiyat çeker elin mahkum almak zorunda kalırsın gibi gibi..
parça sıkıntısı çekmememek ve de motoru az yada çok tanıdığım için benim tercihimde ybrye yakın
ama şu tvs aklımı karıştırıyo:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
HMM Bence TVS yi boşver YBR al ;) ben kararımı vermek üzereyim
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yamahaaaaaaaaaa :)
Honda'nın parçaları pahalı...
Yamaha biraz daha fazla yakıyor diyorlar ama?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Yamahaaaaaaaaaa :)
Honda'nın parçaları pahalı...
Yamaha biraz daha fazla yakıyor diyorlar ama?

Honda nın parça fiyatları konsunda bir bilgim yok ama bir YAMAHA kullanıcısı olarak YAMAHA nın parça fiyatlarının çok pahalı olduğunu biliyorum YAMAHA olsunda varsın çok yaksın :)
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Kısa Ve öz Konişim Sana Yamaha Ybr 125

YAMAHA YOLDA KALMAZ HAAAA:mrgreen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
derbi al derbi pek guzel derbi cok guzel derbi hatasiz kazasiz derbi. :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Biraz daha klasik istiyorsan benim yamaha rx i satıyım sana hem tertemiz :p
Hemde hepsinden performanslı :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Benzini bitirmessen yolda bırakmayacağından adım gibi eminim zaten :) 6 yıldır yamaha kullanıyorum benzin bitmesi durumunda motorundan 1 kez olsun arıza veren yamaha görmedim helal olsun adamlara yapıyorlar :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Biraz daha klasik istiyorsan benim yamaha rx i satıyım sana hem tertemiz :p
Hemde hepsinden performanslı :p


Saol ama ben rx lerden vazgeçtim bu aralar 4 zamanlılara sardım birazda onların canını çıkartıyım diyorum :):queen::queen:

derbi al derbi pek guzel derbi cok guzel derbi hatasiz kazasiz derbi. :)

Önerin için teşekkürler ama derbi alırsam muchalen den başkasını almam ben cross cuyum zaten ybr alırsamda 1 en fazla 2 sene kullanır satar cross a dönerim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Benim aldığım hemen hemen satıştaki en son titandı..
O sıralar ybr:2,800 lira iken ben titana 3,600 lira verdim...
Karşılığında ne aldım dersen,
Orjinal lastiklerle yağmur kar buz tuz viraj 14,000km yaptım daha çeyrek ömrünü kullandım lastiğimin...(orjin. lastikle rahat viraj ve yol alan ybr duymadım)
O sıralar yan sehba derdi vardı ybr lerin bende standarttı...
Akortlu tip jantlar avantajıma oldu dağ bayır gezerken ve agrasif kullanırken...
Vites aralıklarım: 2.vites=65 3. vites=90 4.vt.=110 5... (122kmden sonra hiç basamadım)
yükte vurdum hendekte atladım tekerde yaptım dayanıklı bir mal olduğundan şüpheniz olmasın derim ben...
Selamlar...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Ben ybr alırsam seninde dediğin gibi tel jant takacağım daha kalın lastikler araziye uyumlu ve ALIMINIUM marka eksoz motoru çok heybetli gösteriyor ve ben motosiklet aldımmı her hafta sonu köy egideceğim tozlu topğraklı çakıl taşlarına uygun birazcık yerden yüksek bişey istiyorum :) o yüzdende ybr 125 diyorum titanda güzel ama şimdi MODA YBR :):)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
sitede yeniçeri nikli bir arkadaşımızın ybr ile yaptığı uzun yol macerasını okumanı isterim
ybr kendisini kanıtlamış bir makina yedek parça sıkıntısı yok ben ce de ybr sonra titan
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Titan da YBR'de çok iyi motordur.Ancak Titanlarda motor titreşimi YBR'ye göre biraz daha fazla.Bu durum uzun yollarda insanı yorar.Bunun dışında her iki motor da tam bir motorcu dostudur.Tercih sana kalmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst