Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok teşekkür ediyorum. İlk benzin fulleme seansından sonra güldürdü hakikatten. Arabada alıştık 500 500 atmaya, bunda doya doya fulle diyebildik pompacıya.
41.000tl'ye satın aldım. Masraf edilecek hiçbir şeyi olmaması en büyük avantajım. Ben biraz pimpirikli olduğum için lastikleri ve balataları değiştirmeyi düşünüyorum ilerleyen zamanda.

Hayırlı olsun. Çok temiz duruyor.
Ybr'nin bu serileri müthiş sağlam, sorunsuz makineler.
2006 modeli 10 sene sorunsuz bindim.
En son tamirci hatasına kurban oldu :)
Debriyaj balataları yeni, motoru da bakımlıysa uzun yolda sabit 110 gidiyor bunlar.
Bu segmentte harika bir performans bence.
Tek sıkıntı Yamaha'nın orjinal yedek parçaya fahiş fiyat çekmesi.
Kazasız, belasız güle güle hep iyi günlerde binin.
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
Hayırlı olsun. Çok temiz duruyor.
Ybr'nin bu serileri müthiş sağlam, sorunsuz makineler.
2006 modeli 10 sene sorunsuz bindim.
En son tamirci hatasına kurban oldu :)
Debriyaj balataları yeni, motoru da bakımlıysa uzun yolda sabit 110 gidiyor bunlar.
Bu segmentte harika bir performans bence.
Tek sıkıntı Yamaha'nın orjinal yedek parçaya fahiş fiyat çekmesi.
Kazasız, belasız güle güle hep iyi günlerde binin.

Uğur, öncelikle iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
2006 yılından beri üstünde olduğum bu ybr modelinin her cinsine bindim. 2001 model brezilya orijinal tel jantlı modelinden tut, son çıkan ys modeline kadar. Hepsinin kendine has bir ruhu var bence. Sorunsuz makinalar. Motosikletin, Ak-47si bence:)
Senin motosikletini de biliyorum, o maviyi:) Hatta en son fb grubunda görmüştüm, satıyormuşsun niyetlenecektim fakat uzak olduğu için ve çok bir vaktim olmadığı için bunu da uygun bulduğum için satın aldım.
Doğru tamirci çok önemli. Orijinal parçada öyle yine aynı şekilde.
Eski kasa bir tık daha iyi yürüyor evet, yakıtı da bir tık fazla.
Bu motosikleti satmayı düşünmüyorum, umarım bana uzuun yıllar yol arkadaşlığı yapar. Ybr benim nezdimde gözümde çok ayrı bi yerde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst