Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
Çok teşekkür ediyorum. İlk benzin fulleme seansından sonra güldürdü hakikatten. Arabada alıştık 500 500 atmaya, bunda doya doya fulle diyebildik pompacıya.
41.000tl'ye satın aldım. Masraf edilecek hiçbir şeyi olmaması en büyük avantajım. Ben biraz pimpirikli olduğum için lastikleri ve balataları değiştirmeyi düşünüyorum ilerleyen zamanda.
Hayırlı olsun. Çok temiz duruyor.
Ybr'nin bu serileri müthiş sağlam, sorunsuz makineler.
2006 modeli 10 sene sorunsuz bindim.
En son tamirci hatasına kurban oldu
Debriyaj balataları yeni, motoru da bakımlıysa uzun yolda sabit 110 gidiyor bunlar.
Bu segmentte harika bir performans bence.
Tek sıkıntı Yamaha'nın orjinal yedek parçaya fahiş fiyat çekmesi.
Kazasız, belasız güle güle hep iyi günlerde binin.