Yamaha YBR 125 mi? Baska bi 125cc mi? Yardim lazim

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ybr 125 de çok güzel ve sorunsuz bir motordur, cbf 150 de
ama sen geçiş motoru olarak düşündüğünü belirtmişsin.
sana 2 tavsiyede bulunucam.ilki 2. el bir ybr alman.geçiş motorunu sıfır alıp paranı heba etme derim.çok ucuz fiyatlara ybr bulabilirsin çünkü
diğer taraftan da büyük motora geçiş düşündüğüne göre cbf 150 sana daha uygun olacaktır çünkü ybr ye göre çok daha büyük ve heybetli bir motor.cbf den sonra büyük motora alışman daha kolay olur diye düşünüyorum.ama her 2 türlüde eğer sadece 1 yaz kullanmayı düşünüyorsan motoru sıfır değil temiz bir 2. el almanda fayda var.boş yere zarara girmemiş olursun ve alacağın büyük motor için elinde paran kalmış olur...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
26
Herkeze tesekkur ederim.. ozellikle asome arkadasima.. biraz evvel 2007 Gri ybr 125 aldim.. cumartesi evime gondericekler.. on cam ve arka demirleri cikarttirdim herneyse umarim pisman olmam.. bide bunlarin lastikleri iyimidir.. yoksa pirelli lastik mi alsam? pirelli lastik istanbulda nerede bulabilirim bilgisi olan var mi?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Herkeze tesekkur ederim.. ozellikle asome arkadasima.. biraz evvel 2007 Gri ybr 125 aldim.. cumartesi evime gondericekler.. on cam ve arka demirleri cikarttirdim herneyse umarim pisman olmam.. bide bunlarin lastikleri iyimidir.. yoksa pirelli lastik mi alsam? pirelli lastik istanbulda nerede bulabilirim bilgisi olan var mi?

arkadaşım nereden ve hangi şartlarla aldın ?.hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
sınan rıca ederım hayırlısı olsun kardes ınsallah kazasız belasız bınersın ama hanı sıyah alacaktın:) neyse ybr olsunda camurdan olsun. on camı sokturmen ıyı olmus onsuz daha gusel gorunur zaten. ustundekı lastıklerı tam anlamıyla berbattır sana soylemeyı unuttum dun sakura markadır ve azcık ıslagı gormesın hemen kaydırır motoru. pırellı alabılırsın fakat sımdı ybr nın lastıklerı samyellidir yanı dublex degiller.ıstersen pırellının dublex lastıklerı ıle degıstır bence cok ıyı etmıs olursun haa yok ben samyellı bınerım dıyosan metzeller ın dıs lastıgını alabılırsın ''me 22'' kodu buydu galıba.yanı kalıtelı dıs lastıkte alabılırsın ama para yonunden sıkıntın olmadıgını bıldıgım ıcın bence dırek gıt kalıtelı bır lastıkle dublex e cevır. hem daha guvende hıssedersın hemde ıslakta yararını gorursun.kendı lastıklerıyle ben heryerde kayıyordum arkadasın motorunu kullanırken cok sakat.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
ön camı çıkarmak bence iyi değil.
Çünkü defalarca test ettim ne işe yarıyor diye. Çok rüzgarlı açık ova şehir dışı bir yerde oturuyorum.
Ve sonunda anladım ki, rüzgarı kesip airodinamik (?) olmasının dışında dengeyi de çok etkeliyor rüzgarda. O olmadığı zaman rüzgarda yalpalama çok çok daha fazla oluyor. En azından motoru oldukça stabil yapıyor. İnan bana çok defa çok şiddetli rüzgarlarda ve normal rüzgarlarda test ettim.
bence önce sen de bir test et sonra çıkart temelli istersen çünkü güvenlik önemli.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
26
arkadaşım nereden ve hangi şartlarla aldın ?.hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

Babaci kurucesme daytona motordan aldim.. nakit aldim.. tesekkur ederim

sınan rıca ederım hayırlısı olsun kardes ınsallah kazasız belasız bınersın ama hanı sıyah alacaktın:) neyse ybr olsunda camurdan olsun. on camı sokturmen ıyı olmus onsuz daha gusel gorunur zaten. ustundekı lastıklerı tam anlamıyla berbattır sana soylemeyı unuttum dun sakura markadır ve azcık ıslagı gormesın hemen kaydırır motoru. pırellı alabılırsın fakat sımdı ybr nın lastıklerı samyellidir yanı dublex degiller.ıstersen pırellının dublex lastıklerı ıle degıstır bence cok ıyı etmıs olursun haa yok ben samyellı bınerım dıyosan metzeller ın dıs lastıgını alabılırsın ''me 22'' kodu buydu galıba.yanı kalıtelı dıs lastıkte alabılırsın ama para yonunden sıkıntın olmadıgını bıldıgım ıcın bence dırek gıt kalıtelı bır lastıkle dublex e cevır. hem daha guvende hıssedersın hemde ıslakta yararını gorursun.kendı lastıklerıyle ben heryerde kayıyordum arkadasın motorunu kullanırken cok sakat.
Asome valla siyah yoktu..:) mavi kirmizi ve gri renkleri mevcuttu bende grisini aldim.. en guzel gozume o gorundu.. pirelli almakta yarar var.. en azindan kalitelidir.. metzellerde eminim kalitelidir ama pirelliyi bildigim icin bari o marka aliym diyorum.. bu arada daytonada mt03 gordum (siyah:)) bi ara dedim bunumu alsam.. guzel biseydi neyse sonuc olarak ybr aldim.. artik seneye ne olur allah kerim..

ön camı çıkarmak bence iyi değil.
Çünkü defalarca test ettim ne işe yarıyor diye. Çok rüzgarlı açık ova şehir dışı bir yerde oturuyorum.
Ve sonunda anladım ki, rüzgarı kesip airodinamik (?) olmasının dışında dengeyi de çok etkeliyor rüzgarda. O olmadığı zaman rüzgarda yalpalama çok çok daha fazla oluyor. En azından motoru oldukça stabil yapıyor. İnan bana çok defa çok şiddetli rüzgarlarda ve normal rüzgarlarda test ettim.
bence önce sen de bir test et sonra çıkart temelli istersen çünkü güvenlik önemli.

strangedenial on cami cikarttirdim zaten artik dedigin kadar beni rahatsiz ederse.. taktiririm.. buralarda o kdr siddetli ruzgar olmaz.. yazin hele hic sanmiyorum bitek kopruler zorlar.. ama dedigin gibi guvenlik onemli

mrb lar,
bende hayırlı olsun, kazasız belasız diyorum yeni motorun için. Tam da benim istediğim gibi gri ybr 125 2007 almışsın.Ne güsel:mrgreen:

Rica etsem ne kadara maloldu, plaka vs..Bir de lastikler konusunda bende endişelendim okuyunca.Kaymaması iiçin özellikle tavsiye edeceğiniz lastik nedir?


Sagol abraxas.. umarim sende biran evvel kavusursun motoruna.. 3700tl ye mal oldu ama yan ayak ve evime getirmelerini istedim.. ruhsat plaka vs. hepsine 3700tl verdim.. yan ayak 25 ti sanirsam.. eve teslim icinde 50 aldilar.. herhalde 3625tl oluyor.. o civar bisey..
lastikleri bende bilmiyorum.. ama pirelli alicam.. lastik konusunda bi bilgim malesef yok artik deneyerek anlicaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
pirellinın galıba MT 65 kodlu bır lastıgı vardı ybr ye uyan sinan ondan alabılırsın yol tutus ve ıslak yok performansı cok ıyı dıye duydum.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Tabiki Ybr yi seçmelisin kardeş valla bvende senin gibi başta öyleydim ama ybr yi seçtim şimdi çok mutluyum her yönden allah bozmasın
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Dikkat ettimde forumdaki şu anki aktif karşılaştırmaların hepsi ybr ile. Bu bile ne kadar başarılı olduğuna bir gösterge sayılabilir.

 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
kardes Bence Yeni basLayıp satacaksan Mondial kt 125 aL Çin maLLarının parcaLarı ucuz oLuyo CUnki yeni ogreneceksın duseceksın kaLkacaksın kt 125 Lerin her yeri demir diger cinLiLere gorede sagLam yok Bi muddet binicem dersen TVS Apache aL derim performans oLarak ta yakıt oLarakta iyi Hızda az cok var Ybr de hız yok Bi kere rahat diyenLere sasıyorum Kambur gibi kaLıyosun ve bi kaza yaptıgın zaman 200ytl yi gozden cıkar kt 125 in yan kapakLarı 25 ytl yamaha ybr 100 ytl koLay geLsın Ama ybr Gercekten sagLam motor haKKını yemeyeLim
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siddetle ybr diorum babamda ybr warr nedenine gelınce
ybr 125 diğer 125cc lere gore gözle gorulur bir şekilde daha az yakıyorr
ybr çok performanslı bir motordur kullanmasını bilirsen duz yolda tek kişi 115 rahat yapar 130 yapanlarda olduu en fazla yakacagı 2,5lt. dirr babam ybr ile 13lt. ile 500km rahat yapıyor sonuna kadar sana ybr yi tavsiye ediyorum :cat::cat:
saygılaırmla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tvs apache alabılırsın altarnatıf olarak 125 150 cc ler arasında en hızlısı
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
siddetle ybr diorum babamda ybr warr nedenine gelınce
ybr 125 diğer 125cc lere gore gözle gorulur bir şekilde daha az yakıyorr
ybr çok performanslı bir motordur kullanmasını bilirsen duz yolda tek kişi 115 rahat yapar 130 yapanlarda olduu en fazla yakacagı 2,5lt. dirr babam ybr ile 13lt. ile 500km rahat yapıyor sonuna kadar sana ybr yi tavsiye ediyorum :cat::cat:
saygılaırmla...

Hocam ben bir yıl bindim sağlamlığına asla birşey diyemem de 130 yapması için 45 derecelik bir uçurumdan aşağı inmek yada her tarafını modifiye etmek lazım bence.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ben bir yıl bindim sağlamlığına asla birşey diyemem de 130 yapması için 45 derecelik bir uçurumdan aşağı inmek yada her tarafını modifiye etmek lazım bence.
bayır aşşagı yapıo arkadaşım benımkı bayır aşşagı 128km/h dio saygılarımla
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
142
arkadaslar bnde suan bir mondial 151 rs war seneye motorumu değiştirmeyi düsünüyorum sizce nasıl yapayım bir ybr 125 mi yoqsa cbr125 mi weya twister mı (bunun gbi daha bir çok sey kafamda dolasıyor:D) weya bunların dısanda sizce ikinci adım olarak ne iyi olur spor görünen we atik olan bir motor istiyorum szce ne yapmalıyım??
smdiden tesekkürler
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
bence ybr al derım sorunsuz sağlam parcaları ucuz ve hızlı gıden bı motor benım kı brazil malı bence ybr al en ıyısı ve cok zevklı bır motor
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
ybr düz yolda 110 ddin mi kalıyor bnde 90kg olmuşum onunda etksii var glaiba :)
bn pireliinin kış lastiklerini kullanıyorum zannımca hızda 5km fln oynatıyor ama yol tutuşu mükemmel yazın 3-5km yavaş giderm ama daha yumuşak olduğu için frenlemede yaz kış avantaj sağlıyor bnce ybr titpi motorlarda önemli olan hızlanma gitmek değil en güvenli biçimde durmak olmalı
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
3
slm dostlar be ne gaflet gelen gıden honda yazmıs bende cok uzun zaman honda ve yamaha kullandım ama bundan sonra yerlı malı kullancam bız ıthal mallar aldıkca kendı markalasmamız olmaz sonuc gucsuz turkıye sen ben ve bızler honda yamaha almazsak japon neyı satıp kalıte yapacak en ıysı yerlıo malı her ne kadar cınden montajlansa bıle kanunı cunku benım kartal arabam baskalarının mersedesınden ıyıdır cunku o benımdır bu mantıklan benım yurdumun malı baskalarının mallarından ıyıdır cunku benım yurdumun alıdır selametlen sunuda soylıyeyım ben kanunıde falan calsımıyorum meslegım zaten farklı kanunı varken gerısı teferruat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst