- Konu Yazar
- #1
selamlar herkese.
----
ya ben anlamadım ben bu işi.
bu motorları gençler almak istiyor genelde, en fazla bölebildikleri 12 taksit.
bugün bayiye gittim bir tane, 2000 nakitim var dedim, geri kalanı 24 e bölebilir miyiz dedim, en fazla 12 ye bölüyoruz dedi, kampanya yok şuan dedi.
böyle bir anlayış olur mu? zaten bunu alanlar genelde öğrenci kesimi ya da birazcık fazla taksite ihtiyacı olan insanlar. ama 24 e bile bölünmüyor!
----
ya ben anlamadım ben bu işi.
bu motorları gençler almak istiyor genelde, en fazla bölebildikleri 12 taksit.
bugün bayiye gittim bir tane, 2000 nakitim var dedim, geri kalanı 24 e bölebilir miyiz dedim, en fazla 12 ye bölüyoruz dedi, kampanya yok şuan dedi.
böyle bir anlayış olur mu? zaten bunu alanlar genelde öğrenci kesimi ya da birazcık fazla taksite ihtiyacı olan insanlar. ama 24 e bile bölünmüyor!