yamaha ybr 125 e taksit sorunu

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
selamlar herkese.

----

ya ben anlamadım ben bu işi.

bu motorları gençler almak istiyor genelde, en fazla bölebildikleri 12 taksit.

bugün bayiye gittim bir tane, 2000 nakitim var dedim, geri kalanı 24 e bölebilir miyiz dedim, en fazla 12 ye bölüyoruz dedi, kampanya yok şuan dedi.

böyle bir anlayış olur mu? zaten bunu alanlar genelde öğrenci kesimi ya da birazcık fazla taksite ihtiyacı olan insanlar. ama 24 e bile bölünmüyor!
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Afyonda bir bayi ile görüşmüştüm 36 ya kadar bölüyordu.Konuştuğun bayi bölemiyordur.Banka ile bayi arasında anlaşma 12 aya bölmeye göredir ondan öyle demişlerdir.
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Afyonda bir bayi ile görüşmüştüm 36 ya kadar bölüyordu.Konuştuğun bayi bölemiyordur.Banka ile bayi arasında anlaşma 12 aya bölmeye göredir ondan öyle demişlerdir.


o zaman bayilik yapmasın bu denizlideki bayi. hizmet edemiyorsa, kolaylık sağlayamıyorsa ne işe yarıyor!
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Normal olan zaten 12ay.kampanya disinda 12den fazla taksitlere faiz istiyolar bende arastirmistim baya
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaşım 24 ay taksit az mı yaa?? adamlar 12ye bölüyorsa öp de başına koy..
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
Adam da zaten 2000 lirayı 12 ayda ödeyemeyecek adam için dükkanı kapamaya can atıyodu :mrgreen:


valla usta yanlışsam söyle ama :D 24 e bile bölemiyor, birde 2000 peşin veriyorum, hiç vermemiş olsam anlayacağım mantığıda .... neyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

ayrıca evet dendiği gibi bazı bayiler bölüyor 12 aydan fazlaya. bu vatandaş için eşitsizlik değil mi? bi şehirdekine fırsat var, bir şehirdekine yok, bunun standardı olamaz mı yani?
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
valla usta yanlışsam söyle ama :D 24 e bile bölemiyor, birde 2000 peşin veriyorum, hiç vermemiş olsam anlayacağım mantığıda .... neyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

ayrıca evet dendiği gibi bazı bayiler bölüyor 12 aydan fazlaya. bu vatandaş için eşitsizlik değil mi? bi şehirdekine fırsat var, bir şehirdekine yok, bunun standardı olamaz mı yani?
sizde fırsatın olduğu şehirden alın...
ben taksit kredi kartı bilmem ne gibi işlerden hiç ama hiç anlamam
imkanınız var ise gidin başka şehirden alın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst