- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beygir farkı var..Fakat bana göre xt daha karzima..:cat:
power commander ve akrep olayı benzin açısından biraz üzer ya