Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
2
slm arkadaslar anladim kadariyla 660x bmw f650 ve transalp konusuluyo.evet 660x ve bmwf650 bunlar tek silindir tabiki ikisindede titresim var.ben 660x kulalaniyom ve 650bmw ye gore virajlari daha rahat girebiliyom uzun yolda f 650 daha iyi transalp cif silindir tabiki de uzun yolda daha iyi titresim yok yakit cok
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
adam ne yazmış ya 2006'ya kadar japonyada üretiliyormuş kendisiniki orijinal japonmuş vay arkadaş :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
beyler merhaba burda bir dostumda xt660 var benden motor yağı konusunda yardım istedi bende kafadan iş yapmak istemiyorum 2008 model sanırım motor hangi yağı önerirsiniz siz kullanıcılardan özellikle bir iki markayı kıyaslama olanağı bulmuş arkadaşlardan yardımınızı bekliyorum :) kazasız sürüşler herkese.
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
sağol herkül;
ancak bütçeyi zorlaya zorlaya ancak buraya getirebildik, daha bunun kaskı var montu koruması vs.vs. ilk olunca böyle oluyor her halde
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004 arkadasiar herkese merhaba bu makine arkadaşımın acil satıyor,bıldıgımız makına.orjınal km ,ben motor almasaydım kaçırmazdım.temiz ve orijinal r arayanlara tavsiyemdir... incelemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.saygılar.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
arkadaşlar merhaba, ben ankaradan alpay
ben de 2 ay kadar önce 2006 model bir yamaha xt 660 R alarak aranıza katıldım. Motorun acemisi olduğum için sizin tecrübelerinizden faydalanmayı düşünüyorum.

Motoru kullandığım da belli bir hızın üstüne çıktığımda aşırı rüzgar kuvvetine maruz kaldığımı fark ettim. Bundan dolayı motoruma tur camı almak istiyorum. 100-110 gibi hızlarda rahat bir yolculuk yapabileceğim bir tur camı önerir misiniz. nerden alabilirim. teşekkürler şimdiden
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
hercul

ankara yamaha bayinden fiyat aldım. 300 lira dedi. benim bütçemi zorlayacak bir fiyat. 110 lira fiyat veren yamaha sevisi hangisi
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xt-660-xt660-xt660r-on-cam-58355179/detay/
hercul

ankara yamaha bayinden fiyat aldım. 300 lira dedi. benim bütçemi zorlayacak bir fiyat. 110 lira fiyat veren yamaha sevisi hangisi
o ne biçim fiyat öyle yav,ben iki sene önce mersin bayisinden almıştım 110 tl ye.
kardeş şöyle bişey var link yukarı çıktı.orjinal olmayan camların rüzgar mukavemeti
zayıf oluyor bazılarında,giderken yamulabiliyor.yukardakini bir dene bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:37 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xt-660-tur-cami-on-cam-zeus-101714835/detay/
bir de bu varmış,adamları ara bir sor mukavemetini bakalım.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
eyvallah onları bulmuştum ama aramadım. arar bi bilgi alırım.
bi de mukavemeti iyi oldu diyelim. acaba rüzgarı ne kadar kesiyorlar. 100-110 la komforlu bir yolculuk yapabilir miyim merak ediyorum.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
tamam
peki givi yi mi alıyım yoksa ilk önerdiğin 100 lira olan modeli mi. sen hangisini kullanıyorsun , ben de onu tercih edecem.
bi de xt 660 kullanıcıları nerede, çok mu azınlık kaldık :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
stok sorunuz diyor güngör motor,varsa tabi ki givi.
rüzgar direnci kesinlikle iyidir.diğerlerinin kalitesini
tabi ki bilmiyorum.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
tamam eyvallah
yarın giviyi soracam varsa stoklarında alacam.
bu arada ankaraya yolun düşürse tanışmak isterim. selamlar
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
baktım şimdi ama güncel pek biilgi bulamadım. sanırım hava şartlarının biraz daha iyileşmelerini bekliyorlar.
bu arada givi camı sipariş ettim yarın elime geçecek. inş rüzgarımı keser
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
baktım şimdi ama güncel pek biilgi bulamadım. sanırım hava şartlarının biraz daha iyileşmelerini bekliyorlar.
bu arada givi camı sipariş ettim yarın elime geçecek. inş rüzgarımı keser
stok varmış demek ki,sevindim doğrusu kardeş hayırlı olsun.
cam rüzgarı tam olarak kesmesede azaltır,görüntü olarak
motora hava katar.eğer rüzgar kesmesi yetmezse buraya yaz
ek çözüm öenerebilirm sana.
http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?7776-Ankara-Enduroist-Gurubu-ve-Buluşmaları
ankara gurubu için birde buraya bakıver kardeş.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
73
-

Arkadaşlar XT 660 için ikinci el egsoz arıyorum elinde olan ulaşsın.
Not : xt 660 sinyal karter koruma grenaj tps sensörü
komple grenaj seti - manet ve tüm yedekleri için sıfır olarak ulaşabilirsiniz bana
Beyin tamiri kodlama garantili olarak yapılır.
XT660 sayfasında tüm xt660 kullanıcılarına yardımcı olmayı kendime görev olarak görüyorum teşekürler
tel:05384556692
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst