Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bana gore bmw'lerin alınabılecek tek motoru 1150 ve 1200 boxer motorlu seriler. Yıllardır boxer motor yapıyorlar ve ciddi anlamda bu motorlarda tecrübe kazandı. Fakat tek ve sıralı 2-4 silindirlerde hala tam olayı çözemediler. f 650 gs ler f800gs k 1200r-s ve s1000rr da sorunlar var. f 650 ler üst kapak conta ve devirdaim, f 800 gs'i ise bizim siteden alan arkadaş birçok noktada sorun yaşamıştı, aynı kişi sonra s 10000rr aldı daha 5000 km de blog çatlattı(sonra bmw ye tovbe etti), k 1200r/s lerde bujilerin baglandıgı noktlardan ve bazıları şanzumandan sorun yaşadı. Hatta bazı ilanlarında görürsünüz garantiden komple kelle motor degişti diye. Bu nedende boxer motorlu motosikletleri dışında diger motorları tamamen sans. Alırsın sorun çıkmayabilir ama çıkarsada açtıgı masrafla bir motor parası gitmesi içten bile degil.

Bu arada f 650gs'lerin 2004 ve sonrasının sicili daha temiz belki o modeller alınabilir ama onda bile radyatör contalarında sorun var arakadaşım sehir içinde dolaşınca sıvı seviyesini kontrol ediyorum arada ekleme yapıyorum diyor.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
1200'de çok alımlı heybetli felan ama tercih edilmesinin bence tek sebebi kullanımın kolay olması.Yani sıfır tecrubeniz olsun genede düşmessiniz o motordan :) televeler sistemi olmasa bmw hiç mi hiç satmaz bence.Amortisör sorunları var yolda kalıp kitleyeni var.Abs arıza veren var. Ama kullanması zevkli işte 55 milyar verilir mi verilmez gider 38'bine crosstourer alınır hem ondan kat kat teknolojik bi alet hemde Honda yani :)
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaş bu motorun piyasası ne artmış yahu motoru yükseltelim dedik geçen sene falan 8000e bulunan 660r bu sene 10 kağıttan aşağı yok vay benim dertli başım...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bence de fiyatlar oldukça artmış.İlanda ki motoruma bir Xt660 R sahibinden kafa kafaya takas teklifi geldi.2008 Model Ktm Duke 690 13000 Km de motoruma, 2005 model 21000 km de Çantalı Xt660R için kafa kafaya takas teklifi aldım:) Halbuki ben motoru sattıktan sonra 10,000 tl civarına Xt660R almayı planlıyorum;)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bence de fiyatlar oldukça artmış.İlanda ki motoruma bir Xt660 R sahibinden kafa kafaya takas teklifi geldi.2008 Model Ktm Duke 690 13000 Km de motoruma, 2005 model 21000 km de Çantalı Xt660R için kafa kafaya takas teklifi aldım:) Halbuki ben motoru sattıktan sonra 10,000 tl civarına Xt660R almayı planlıyorum;)

Abi senin motora hergün bakıyorum iç çekip kapatıyorum :)
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
1
Merhaba Gökhan Bey,

Motorunuz Hayırlı uğurlu olsun.Özelden yazamadığım için burdan yazıyorum .Sahibinden.com da iki adet motor var. Sizden ricam motorlar hakkında bilgi sahibi iseniz beni aydınlatırsanız sevinirim. Ama önce kendimi tanıtayım ben bir motor sevdalısı trabzon maçkada öğretmenim. Çok fazla bütçem yok , önceleri bmwf650 baktım ancak sorunları olduğu kanaatine vararak japon motorlara yöneldim. 7-8 bin tl civarına kadar çıkabiliyorum... Şimdi bana yakın olarak rizede iki motor var eğer tanıdıgınız ne bilim geçmişini bildiğiniz motorlarsa bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. Aşağıda linklerini veriyorum motorların.Şimdiden ilgi ve alakanıza teşekkür ederim...

1. xt 600e rize-çayelinde 2000 model 36000km 7750 istiyor ancak irtibat numarası yok ulaşamadım kendisine...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-hatasiz-ful-orjinal-xt-r660-99831236/detay

2. xt 660r rize merkezde 2004 model 45000km de 9000 istiyor ama henüz kendisini aramadım sizin bilginiz varsa diye...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rjinal-nokta-hatasiz-kusursuz-106531572/detay

İnşallah hakkımızda hayırlısı olur. Bu ateş çok güçlü bir ateş. Allah Motorcu kardeşlerimizin gönlüne göre versin.Saygılar
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
xt600e'lerin çok sorunlu olduğunu ve sorunlarının bitmediğini söylüyorlardı Altın elbiseli adamda benim motorla birlikte yanımda xt600 vardı çocuk bi anlatmaya başlamıştı oyy kardeşim dur yiter yaaa dedimdi :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
agv k3 kaska şeffaf cam lazım, banyo camına döndü, nerden bulacaz
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu motorlarla o kadar kilometre nasıl yapıyolar şaşırdım gerçekten...o kadar yol çekiliyo mu yani rahatça...bu kilometerelere bakarak diğer touring hiç bir motorun kilometresine inanmam valla:)..bu arada sınıfında en eli yüzü düzgün motor bu, yani cross/enduro tipli olanlar içinde...gerçi fiyatı da sağlam...
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bu yaz 3600 oldu bi turda. bazı gün 650 km oldu. sorun yok
bu motorlarla o kadar kilometre nasıl yapıyolar şaşırdım gerçekten...o kadar yol çekiliyo mu yani rahatça...bu kilometerelere bakarak diğer touring hiç bir motorun kilometresine inanmam valla:)..bu arada sınıfında en eli yüzü düzgün motor bu, yani cross/enduro tipli olanlar içinde...gerçi fiyatı da sağlam...


---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

şöyle bişey edindim. faydalı icat

http://g1212.hizliresim.com/14/8/gq4r0.jpg

http://g1212.hizliresim.com/14/8/gq4rz.jpg
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
çok güzel birşeymiş hem koruma hemde sıcak tutar şu soguk gunlerde :)

sizin dl650 ne yakıyor şehiriçinde acaba :)













,
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
montta var omuz koruma. montun sırt korumasını söktüm cuk oldu. kalsa da olur ama çok kabarıyor sırtta 2si beraber. giyinin abiler memleket kör dolu. araba çarpınca sakat sakat eve girip çıktım.(kask şort tişört koruması vardı. çok korunaklı) kapıda 3 kişiyi giydircek malzeme var çok kızdım kendime. giyinin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst