Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
başka bir sitedeki resimleri ve yorumları ekliyorum:

XT660-R (Enduro)

XT660-X (Süpermoto)

Bu iki motor arasındaki tek fark lastikler ve cant ebatları,diğer hiç bir farklılık yok aklına gelebilecek bütün teknik veriler aynı. beygir,tourge,yükseklik...

www.beldeyama.com' dan detaylı karşılaştırmayı yapabilirsiniz...


bir kaç resim ekleyelim de hatırı kalmasın XTX-660,SÜPER-MOTO

Bana biraz küçük gibi, :D

Çok agresif kerata,rengi de kırmızıııııııı.ona çok yakışıyor 8O

motor dizaynı sol taraftan düzenli ve sade,

sağ taraf tam bir karmaşa :(

yakından daha belirgin bu karmaşa

arka taraf ve sele güzel eksozlarla güzel bir bütünlük içinde gözüküyor

ön gösterge panel digital ve sade devir saati yok.
Kesinlikle tek kişilik bir makina XTX-660



Biraz önce çektiğim pis motorumun resimlerini koyayım bari.
Motor olarak değişiklik yok , fren disklerinin çapı , uzunluk ve yükseklikte 2-3 cm farkı var.

Resim017.jpg


Resim018.jpg


Resim020.jpg


Resim023.jpg


Resim025.jpg


Resim019.jpg



Sevgili ......., Hemen küçük bir fark benden: XT 660 X enduro değil(Sitemizden ......'un motoru..) Cadde motoru denen süper moto gurubuna giriyor.Konu şimdi gözünde daha iyi şekillenmiştir.Diğer ve daha önemli farkları ve gerekli bilgileri ağabeyler anlatırlar.. Sevgiler.


Bu motonun sol tarafı o kadar sade iken ,sağ tarafı hakkikaten tam bir kargaşa.
Hani 2 tarafta karışık olsa anlıyacam.Ne iş bu???


Ön maşa stroku unutulmuş

660r'de 225mm 660x'de 200mm zaten ön tekerleğin bağlantı icivatasının bittiği yere bakınca r'de civatadan daha ileriye gittiğini görebilirsiniz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Sağol Mostwanted

Bende bunu bugün endurocu.com da okumuştum.

Sanırım, bu enduro ve kros arası garip bir motosiklet. Pek uzun yol için düşünülmüşe de benzemiyor.:silent:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Hala düşünüyor musun ya salak bir makine işte ..ama sanırım x i bu kadar düşünmenin nedeni mevzu-bayi(motoru aldığın yer) kıyak görebilecek olman.Dediğim gibi çok avantajlı olmadığın takdirde x i düşünme.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
istanbula gidelim akira ben ciddiyim hem istanbullu motorcular da yardımcı olurlar nerde temiz bir alet bulacağımız konusunda
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Cumartesi günü bu motorun r tipi satılmış olduğu için, x olanını (street tekerlekli) denemek amacıyla aldım.

Ancak gerek motorun yüksek yapısı, gerekse yüksek gücü dolayısıyla kullanmakta bi hayli zorlandım. (birinci vitesten ikiye geçerken ön tekeri kalkıyor, düşünün artık.)

Motoru ertesi gün geri verdim. Bir önceki bayi elinde kalmış hyosung getirtme formülüne geri döndük.

Ama güzel motor. kullanabilmek için 10000 km daha ezmem gerek.:)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
sonuç olarak hyosung a geri dönüş mü.. bari busefer race olmasın, sevmiyordun ya hanii ,gene bi o var die race düşmeyesin :)

hakkında hayırlısı inş dostm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu sefer comet de olabilir:) En azından huyunu suyunu bildiğim sorunsuz motordu.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Bundan sonra bu topicte bu modeller hakkındaki bilgilerimizi ve tecrübelerimizi paylasalım. Sevgiler.
sayfa xt 660 sayfası ama ne resim nede taknik özellikler
ekleyim:)

XT 660R - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi Tek silindir, 4 zamanlı, SOHC, 4 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi 660 cc
Çap x Strok 100 X 84 mm
Kompresyon oranı 10:1
Maks. gücü 45 HP-6.000 devirde
Maks. Tork 6.1 kg-m-5.250 devirde
Yağlama Kuru karter
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyon
Debriyaj tipi Islak, çok diskli
Ateşleme TCI
İlk Çalıştırma Elektrik marşlı
Vites kutusu 5 vites
Tahrik Zincirli


Şase
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Arka süspansiyon Maşa
Ön teker hareket mesafesi 225 mm.
Arka teker hareket mesafesi 200 mm.
Ön fren Tek disk, f 298 mm.
Arka fren Tek disk, f 245 mm.
Ön lastik 90/90-21 M/C 54S
Arka lastik 130/80-17 M/C 65S


Boyutlar
Boyutlar (UxGxY) 2.240 x 845 x 1.230 mm.
Sele yüksekliği 865 mm
İki teker arası mesafe 1.505 mm
Min. Yerden yükseklik 210 mm.
Ağırlık 172 kg
Yakıt kapasitesi 15 litre (5 litre yedek)
Yağ kapasitesi 2.9 litre
















 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasılsın ice300 motorunu yeni almıştın galiba nasıl memnunmusun sorun varmı.:)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Nasılsın ice300 motorunu yeni almıştın galiba nasıl memnunmusun sorun varmı.:)

saol motoboy. Süperim, bugün pazar gezimizi yaptık, hep dağ yollarında çakıl, kum, toprak.. çok eğlenceliydi. torku çok tatmin edici. Sen ne kadar zamandır kullanıyorsun? Ayrıca ne kadar yakıyor senin makina? ben henüz ölçemedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temmuzda aldım yakıtı 200-210 civarı Egsoz dan dolayı :mrgreen: ama kullanmana bağlı.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
3.000 km yi geçtikten sonra k&n filtre ve iridyum buji takmayı düşünüyorum. Acrapovic için şimdi para biriktirmeye başlasam yaza anca taktırırım heralde. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende ekstradan iridyum bujı ve akrep var :mrgreen: son hızı büyük ölçüde etkiliyor.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
5. viteste kesici varmı? ben en fazla 160+ gittim, yol bittiği için daha hızlanamadım. :mrgreen: merak ediyorum ama bi sabah otobana inip bakıcam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 190 gördüm 191 olamadı çnki isterse yol olsun hız sınırlayıcısı devreye giriyor ve gazı kesiyor.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
hmmm.. olsun ya zaten bu motosikletin zevki ilk 3 vites. Drift alışkanlık yapıyor, düzgün kalkamıyorsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst