Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Normal kullanımda litre olarak yakıt tüketimini verebilecek arkadaş var mı?

Bu arada motorun kronik bir sorunu var mı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ha 5 lt ha 6 lt ne yapacaksın yakıt tüketimini yafu :) Bu gidişle sana motor bulamayacağız heralde :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
xt 600 ler daha makul bana göre... 660 lardan pek fazla memnun olan yok gibi duyumlar arıyorum doğa sever arkadaşlar arasında... Doğa seven adam elektronik aksamdan pek fazla haz etmez... :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Almıyacak yada alamayacaksanız kullanmamanız gereken bir motor :)(Bir turluğuna ya da kiralama şeklinde yani).Ben oldukça beğendim...Tabi çok kullanmadım,toplasan bi 300 km kadar kullandım,belki biraz daha fazla...
Kronik sorunları var mı yok mu bilmiyorum,ama şunu diyebilirim ki xt 660 (ben r kullandım) beklediğimden çok daha zevkli bir makine.
Hızlanması daha doğrusu genel anlamda gücü çok iyi.Süspansiyonları güzel,frenajı güzel.Kullanımda her hangi bir eksik hissetmedim.Oldukça dikkat çekici bir alet,gerek görüntü gerekse güç olarak bekleneni verebiliyor(beklentilerin mantıklı seviyelerde olduğu durumlarda tabi :)).
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
78
Almıyacak yada alamayacaksanız kullanmamanız gereken bir motor :)(Bir turluğuna ya da kiralama şeklinde yani).Ben oldukça beğendim...Tabi çok kullanmadım,toplasan bi 300 km kadar kullandım,belki biraz daha fazla...
Kronik sorunları var mı yok mu bilmiyorum,ama şunu diyebilirim ki xt 660 (ben r kullandım) beklediğimden çok daha zevkli bir makine.
Hızlanması daha doğrusu genel anlamda gücü çok iyi.Süspansiyonları güzel,frenajı güzel.Kullanımda her hangi bir eksik hissetmedim.Oldukça dikkat çekici bir alet,gerek görüntü gerekse güç olarak bekleneni verebiliyor(beklentilerin mantıklı seviyelerde olduğu durumlarda tabi :)).
Çok doğru bir tespit :cat:


660 ları araştırmak için aradım taradım kimse birşey yazmamış bu topik bile ne kadar eski.
Kronik arıza, yakıt, parça temini ve fiyatı, sürüşü, artısı eksisi kullanan arkadaşlar motorlarından inip bir zahmet bir
iki karalasınlarda bizde flörtümüze başlıyalım.:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abicim kronik bi problemi yok.Sorunsuz torklu güçlü ve yeterince tatmin eden bir alet. Bi husaberg gibi 2de 3te 4 te kucağına alamıyosun makineyi ama çözümü var :p tak 1 e kaldır,2-3-4 die git:p
Tek bir probleme rastadım hep yapmıyor ve çoğunda mevcutmuş. Kırmızıda duruyosunuz,bi ara gazı vermek için ani bi hareketle gaz kolunu kıvırıyorsunuz,stop ediyor. Ama rolantisini ayarlattırıp küçük bir miktar yükseltince bu sorun ortadan kalktı.Tavsiye edebileceğim,hala zevkle bindiğim bir makine.Hele ki arazi merakınızda varsa bulunmaz nimet bu fiyata..Uzun yolda çok yormuyor,arazide ise biraz ağır olması dışında bi problemi yok.Zaten kullandıkça bu ağırlığıda problem olmaktan çıkyıor.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bende bir site söyleyeyim, www.xt660.com , bu arada düşük sabit devirlerdeki gaz kararsızlığının nedeni 2006 model öncesi ECU(engine control unit) yüzünden oluyormuş, garantiden değişiyormuş, TR de değiştiren varmı, kaça mal oluyor ve gidişi düzeliyormu?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bu topicin sahibi arkadaş deiştirmişti yamaha bayisinden.detaylı bi bilgim yok ama
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
...Tek bir probleme rastadım hep yapmıyor ve çoğunda mevcutmuş. Kırmızıda duruyosunuz,bi ara gazı vermek için ani bi hareketle gaz kolunu kıvırıyorsunuz,stop ediyor. Ama rolantisini ayarlattırıp küçük bir miktar yükseltince bu sorun ortadan kalktı...

Ben birkaç gündür kullanıyorum xt 660r modelini, daha 100 km.yi bile bulmadı. Dün kırmızıda kalkmak üzereyken ara gazı yaptım tık diye stop etti sebep bu kronik durum mu diye düşündüm Tequ'nun yazısını görünce. Daha önce ve sonra da çok kez yaptım bunu ama 1 kez yaşadım işte bu durumu. Tekrarlarsa yazarım yine, bu alet hakkında biraz bilgilenmeye ihtiyacım var :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
big_4990001_545520_5fl2539.jpg

İşte benim favori makinam...Özellikle füme rengi :cat:
xt10io3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
78
Kronik arıza, yakıt, parça temini ve fiyatı, sürüşü, artısı eksisi kullanan arkadaşlar motorlarından inip bir zahmet bir
iki karalasınlarda bizde flörtümüze başlıyalım.:bounce:

Dedim ve dün şu motorda artçı olarak anadolu yakasına bir gidip geldik.
img2929smallrv1.jpg

Alıcı gözle bir değerlendirme yaptım
Önce artılar
+ Görüntü 10 numara
+ Viraj kabiliyeti
+ Düşük yakıt tüketimi
+ Tork
Eksiler
- Vibrasyon
- Devir saati yok
- Kullanılan malzeme özellikle gösterge kalitesiz geldi bana

Arkadaşım da ani gaz verince stop etme olayını söyledi bunun dışında bir şey yok. El gaz hassasiyetine alışınca stop etme olayı kalkıyor dedi.
Ben sanırım tarzımı değiştirmeden er6 ile bir süre daha devam etmeye karar verdim. Motordan inince ayağımda ki karıncalanma bu sene ki yapmayı planladığım yollar için fazla geldi.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu stop olayı kafayı takacak bir durum değil.Ayrıca sürücü olduğunuzda titreşim almıyorsunuz.Ama yolcu iken gerçekten hatrı sayılır bi vibrasyon söz konusu ayaklıklarda :p Lastik geçirerek çözülebilir :p
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Evet gaz koluna alışmakla ilgili bir durum, gazı aniden açtığımda yaptı stop olayını sanırım. Artık daha dikkatliyim bu konuda :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
xt660 da devir saati yok.Xt660 ı olan arkadaşlar ben ikinci el temiz xt660 için akropoviç egzoz arıyorum aklınızda bulunsun satmak isteyen veya satan tanıdığınız varsa bana özelden msj. atabilirsiniz
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
yakıt verisi bulmuştum ekleyemedim
isteyene link veririm...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
valla bence cok güzel motor. eskiden f650 hayalimdi şimdi bu. tam dişime göre:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst